LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge telefoonrekening tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peterpool
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:59

Hoge telefoonrekening tele2

Ongelezen bericht door peterpool »

Ik heb het volgende probleem, op mijn telefoonrekening staat dat er vanaf de 10e maand bijna iedere dag verbinding is gemaakt met internet (tele2 mobiel) en dat iedere keer rond de klok van 11 uur terwijl mij is gezegd door tele2 dat het niet mogelijk was om te internetten met tele2 omdat ze de kosten voor de gebruiker zo laag mogelijk willen houden, tele2 wil niets van mijn klacht weten en zegt dat ik zelf de instellingen heb veranderd en op een bepaalde manier zo heb veranderd dat de gsm iedere dag automatisch verbinding maakt.
Ook heb ik contact opgenomen met sony ericsson en die vertelden mij dat het onmogelijk is om de gsm zo in te stellen dat de gsm bijna iedere dag rond de klok van 11 verbinding gaat maken met internet.
Op de rekening wordt het woord " Netsize " vermeld en de gespreksduur is 00.00.00 maar er wordt wel 0,92 eurocent in rekening gebracht.

Wie kan mij helpen

Groeten Peter Pool

dschipper
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2006 17:22

Re: Hoge telefoonrekening tele2

Ongelezen bericht door dschipper »

beste peterpool

ik las net het verhaal van jou en ik had precies het zelfde als jij
maar ik had het van 113 euro
na driemaanden .
ik heb het nu wel af kunnen zeggen die smsjes en heel eenvoudig

dit doe je zo ;

SMS:

RING OFF naar 4010

of bel netsize nl in capelle aan de ijssel

010-2663300

je krijgt iemand aan de lijn en zoekt via je telefoonnummer uit welke smsjes naar jou verstuurt wordt

hij ziet welke je open hebt staan en je krijgt een sms code om het uit te zetten
en klaar is kees

peterpool
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:59

Re: Hoge telefoonrekening tele2

Ongelezen bericht door peterpool »

Beste heer Schipper,

Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg een sms terug met de melding dat ik geen berichten otvang van deze dienst.

In ieder geval bedankt

dschipper
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2006 17:22

Re: Hoge telefoonrekening tele2

Ongelezen bericht door dschipper »

dan kun je het beste dat telefoonnummer van netsize bellen

010-2663300

Gesloten