LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Hard op zoek naar een keuken en via deze site dan toch op het idee gekomen om ook eens een kijkje in Duitsland te nemen, iemand hier ervaring met bovenstaande keukenzaak??
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
wij zijn er een jaar of 3 geleden geweest (er zijn er 2: een in 't centrum van Nordhorn en een er buiten=filiaal oid?).
Die buiten Nordhorn vond ik niets, die in 't centrum van Nordhorn was qua winkel en merken zeer mooi maar vond de verkoper nogal "pusherig" en heb om die reden daar niet gekocht.
Wel zijn we bij Gerwens in Gronau geslaagd, mooie showroom, goede voorlichting.
Die buiten Nordhorn vond ik niets, die in 't centrum van Nordhorn was qua winkel en merken zeer mooi maar vond de verkoper nogal "pusherig" en heb om die reden daar niet gekocht.
Wel zijn we bij Gerwens in Gronau geslaagd, mooie showroom, goede voorlichting.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Nee he, daar gaan we weer.
Tip: Gebruik eerst eens de zoekfunctie voordat je een topic start
Tip: Gebruik eerst eens de zoekfunctie voordat je een topic start
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Wij zijn er geweest (centrum). Deze zaak verkoopt tig keukens per week aan NLers, onze ervaring is dat het prijsnivo zich daar inmiddels op aangepast heeft. Volgens de verkoper lag de gemiddelde (!!) prijs op zo'n 16 a 17.000 euro voor aan de NLers verkochte keukens.
Ik zou dus een zaakje zoeken die wat minder draait op NLers. We zijn trouwens wel erg goed en relaxed geholpen.
Ik zou dus een zaakje zoeken die wat minder draait op NLers. We zijn trouwens wel erg goed en relaxed geholpen.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Vorige maand langs geweest bij Ekelhoff, op aanraden van een kennis die een aantal jaar terug daar een keuken gekocht heeft en zéér tevreden is.
Het is mij daar behoorlijk tegengevallen. Zo slecht ben ik nog nooit behandeld door een Nederlandse keukenverkoper! De verkoper kraakte alles, maar echt alles af wat in Nederland verkocht werd en keurde zelfs mijn keuzes af.
Zo wilde ik bijvoorbeeld graag een composiet werkblad en hij zei serieus waar: "Dat vind ik echt het lelijkste wat er is. U moet echt graniet hebben! Composiet is bovendien gevaarlijk want wanneer u iets erop laat vallen, trekt de giftige lijm in uw eten." "Ja ja," dacht ik toen... "als het zo gevaarlijk is, waarom verkopen ze het dan?!" Blijkbaar zit er voor hen niet genoeg marge op composiet.
Wat mij ook erg tegenviel is dat het gesprek per sé moest eindigen met de standaard zinnen: 'U moet wel direct beslissen, want in 2006 gaan de prijzen omhoog... Dit aanbod is alleen vandaag geldig. Wanneer u de volgende keer komt, kan ik niet garanderen dat ik het voor dezelfde prijs kan aanbieden... De afwasmachine van Gaggenau is alleen vandaag nog zo goedkoop...'
Toen het de verkoper duidelijk was dat ik niet direct zou beslissen, gaf hij ons een hand, liep gewoon weg en liet ons alleen achter in de showroom.
Kortom: mijn ervaringen zijn minder goed geweest. Maar misschien had ik gewoon de pech door een slechte verkoper te treffen die zijn sales targets nog niet gehaald had.
Het is mij daar behoorlijk tegengevallen. Zo slecht ben ik nog nooit behandeld door een Nederlandse keukenverkoper! De verkoper kraakte alles, maar echt alles af wat in Nederland verkocht werd en keurde zelfs mijn keuzes af.
Zo wilde ik bijvoorbeeld graag een composiet werkblad en hij zei serieus waar: "Dat vind ik echt het lelijkste wat er is. U moet echt graniet hebben! Composiet is bovendien gevaarlijk want wanneer u iets erop laat vallen, trekt de giftige lijm in uw eten." "Ja ja," dacht ik toen... "als het zo gevaarlijk is, waarom verkopen ze het dan?!" Blijkbaar zit er voor hen niet genoeg marge op composiet.
Wat mij ook erg tegenviel is dat het gesprek per sé moest eindigen met de standaard zinnen: 'U moet wel direct beslissen, want in 2006 gaan de prijzen omhoog... Dit aanbod is alleen vandaag geldig. Wanneer u de volgende keer komt, kan ik niet garanderen dat ik het voor dezelfde prijs kan aanbieden... De afwasmachine van Gaggenau is alleen vandaag nog zo goedkoop...'
Toen het de verkoper duidelijk was dat ik niet direct zou beslissen, gaf hij ons een hand, liep gewoon weg en liet ons alleen achter in de showroom.
Kortom: mijn ervaringen zijn minder goed geweest. Maar misschien had ik gewoon de pech door een slechte verkoper te treffen die zijn sales targets nog niet gehaald had.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Wij hebben een afspraak met ene herr Gutze, ben benieuwd...moet wel zeggen dat de moed me ondertussen wel een beetje in de schoenen zinkt.....zeker als ik hhr dat de prijzen daar ook maar zozo liggen want laten we het beestje maar bij de naam noemen dat is hetgeen waar het uiteindelijk om draait.....
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 okt 2006 13:28
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
gisteren bij Ekelhoff (in het centrum van Nordhorn) geweest. Ik bleek een onderhoud te hebben met een ogenschijnlijk deskundige en meedenkende verkoper. Nadat we het eens waren over de opstelling van de keuken/apparatuur e.d. vroeg hij ons hem een uurtje te gunnen om te komen met een offerte/berekening. Na een verkwikkende lunch bij de buren van Ekelhoff (dit is wel een aanradertje ) bleek de offerte van de verkoper te passen op een rekenmachine
Nu kwam de ware aard van de ogenschijnlijk deskundige en meedenkende verkoper naar boven Hij liet me het bedrag zien en wilde direct weten wat ik ervan vond. Toen ik wat secundair reageerde en mijn verbazing uitsprak dat ik niet iets kreeg wat op een specificatie leek, reageerde hij geiiriteerd op welk bedrag ik dan wel wilde uitkomen, en dat ik hem dat diende te vertellen. En zo ging hij nog ff door: ik diende gelijk te beslissen en als het te duur was moest ik maar een kunstof werkblad nemen, en de BTW werd in 2007 in Dtlnd verhoogd blablabla.
Kort en goed: aan het einde van de middag zat ik tegenover een uiterst geiiriteerde verkoper, die diep diep diep verontwaardigd was dat ik zijn geweldige offerte niet direct accepteerde. Hier zien ze mij nooit meer terug.
Nu kwam de ware aard van de ogenschijnlijk deskundige en meedenkende verkoper naar boven Hij liet me het bedrag zien en wilde direct weten wat ik ervan vond. Toen ik wat secundair reageerde en mijn verbazing uitsprak dat ik niet iets kreeg wat op een specificatie leek, reageerde hij geiiriteerd op welk bedrag ik dan wel wilde uitkomen, en dat ik hem dat diende te vertellen. En zo ging hij nog ff door: ik diende gelijk te beslissen en als het te duur was moest ik maar een kunstof werkblad nemen, en de BTW werd in 2007 in Dtlnd verhoogd blablabla.
Kort en goed: aan het einde van de middag zat ik tegenover een uiterst geiiriteerde verkoper, die diep diep diep verontwaardigd was dat ik zijn geweldige offerte niet direct accepteerde. Hier zien ze mij nooit meer terug.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Ik moet ook zegen dat Duitsland me tegen viel. Het liefst hebben ze dat je met NL tekening en offerte komt en dan offereren zij een lagere prijs.
Deze offerte kun je vervolgens wel weer in NL gebruiken. In mijn geval was ik uiteindelijk goedkoper in NL uit.
Wellicht een tipje voor de NL (normale, dus niet grote jongens) keukenverkopers om iets transparanter te zijn. Dan zou je deze verhalen lang zo veel niet hebben.
Deze offerte kun je vervolgens wel weer in NL gebruiken. In mijn geval was ik uiteindelijk goedkoper in NL uit.
Wellicht een tipje voor de NL (normale, dus niet grote jongens) keukenverkopers om iets transparanter te zijn. Dan zou je deze verhalen lang zo veel niet hebben.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Ondertussen zijn er weer Duitsers die hun keuken in Nederland gaan bestellen... Ik geloof niet dat de prijs nou zoveel verschilt. Als je het vakkundig gemonteerd en aangesloten wilt hebben dan zal de prijs niet zoveel verschil meer hebben. In Nederland zijn de prijzen de afgelopen tijd ook behoorlijk gezakt. Omdat mensen steeds duurdere spullen zijn gaan kopen valt dat niet op, maar de marges op keukens zijn de laatste tijd behoorlijk verkleind. Als je appels met appels vergelijkt zou volgens mij het prijsverschil kleiner als 1000 Euro zijn. Ik denk zelf dat je dat er voor over moet hebben omdat je redelijkerwijs kan verwachten dat de Nederlandse keukenzaak een betere service kan geven als de Duitser (normaal gesproken dan, uitzonderingen daargelaten). De Nederlandse ondernemer kan trouwens eenvoudiger een rechtzaak van een klant krijgen als een Nederlandse klant niet tevreden is. In het buitenland gaat dat nou eenmaal wat moeilijker. Ook ben je in ons lang enorm beschermd als consument. Elders is dat wat minder.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Hier een ander verhaal:
Siematic keuken gekocht exact hetzelfde bij Ekelhoff als ik in nederland kon krijgen, met nog duurdere apparatuur van Siemens maar liefst 6000 euro goedkoper.... tja, dan is de keuze toch niets zo moeilijk?
Siematic keuken gekocht exact hetzelfde bij Ekelhoff als ik in nederland kon krijgen, met nog duurdere apparatuur van Siemens maar liefst 6000 euro goedkoper.... tja, dan is de keuze toch niets zo moeilijk?
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Waarschijnlijk hoe groter de bedragen, hoe groter de verschillen.
Maar bij de gemiddelde keuken scheelt het niet zo veel.
Zit in die 6.000 ook al het plaatsen van de keuken?
Maar bij de gemiddelde keuken scheelt het niet zo veel.
Zit in die 6.000 ook al het plaatsen van de keuken?
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
In Nordhorn zijn 3 keuken zaken dicht bij elkaar Kuchenland(zie je langs de snelweg al liggen) Kuchenhaus midden in centrum Nordhorn.
En Ardland die lig net buiten Nordhorn.
Wij vonden Ardland een hele mooie zaak maar hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekocht bij Kuchenland.
Ook een mooi groot pand met heel veel keus.
En Ardland die lig net buiten Nordhorn.
Wij vonden Ardland een hele mooie zaak maar hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekocht bij Kuchenland.
Ook een mooi groot pand met heel veel keus.
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 11 okt 2006 00:22
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Toch weer jammer,
Wordt je in Nederland dood gegooid met keukenzaken.... Nee hoor,
Jan Jans en zijn kutkinderen moeten zonodig de Duitse kas spekken.
Wordt je in Nederland dood gegooid met keukenzaken.... Nee hoor,
Jan Jans en zijn kutkinderen moeten zonodig de Duitse kas spekken.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
@Erikkie>> Wat voor keuken is het geworden?
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Keukenkopers:
Lees het onderstaande e-mail verkeer (in gebrekkig Duits). Overigens is het goed te weten dat in de aanbieding (onderin) er apparaten worden omschreven die we niet eens hebben gekozen. Gewoon voor de prijs erin gezet.
Wij willen gewoon weten wat we gaan kopen. Onderstaand e-mail verkeer geeft een duidelijk beeld van de wijze waarop wij zijn behandeld bij deze firma. Maak je eigen keuze!
--------------------------------------------------------------------------------
Geerhte Frau Hollmann,
Leider haben Sie nicht verstanden was loß ist. Sie nimmen es Personlich. Es geht uns nicht um Ihren gefuhl (wir kennen Sie ja gar nicht), es geht uns auch nicht um Küchenland sonder es geht uns um unserem Investion in einem Küche. Die andere Unternehmen, Die Konditionen, Ihr gefuhl, die Grundsatzentscheidungen, das alles sind Ihrer Sachen. Die wahl und die Investion sind Unsere Sachen, nicht Ihre.
Sie haben Recht zum jedem preis Grundsatzentscheidungen zu machen. Wir haben keine Probleme mit Ihren Grundsatsentscheidung. Wir haben auch keine Probleme das Ihr andere Unternehmen wichtiger find als ihrer zukomstige Kunden. Jeder entscheidung hat seine Preis. Die zahlen sie, nicht wir. Wir werden unserem Küche schon bekommen.
Freundlichen Gruss
Rob Postma
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Nadja Hollmann [mailto:[email protected]]
Verzonden: Friday, February 16, 2007 9:40 AM
Aan: 'Rob E. Postma'
Onderwerp: AW: Angebot Küche
Hallo Herr Postma!
Ich denke dass ich Sie sehr ernst genommen habe, sonst hätte ich mit Ihnen keine 3 Stunden mit der Beratung verbracht.
Außerdem hatte ich von beginn an das Gefühl dass Sie mich nicht ernst genommen haben, was sich im Laufe des Gesprächs auch immer wieder bestätigt hatte.
Das wir kein detailliertes Angebot rausgeben ist eine Grundsatzentscheidung und wird nicht von Kunden zu Kunden verändert. Ob es Sie sind oder ein anderer Kunde, keiner bekommt so eine Angebot. Es geht um Konditionen, die andere Unternehmen nichts angehen und für den Kunden sollte der Endpreis und wie Sie ja auch sagen die Qualität und der Service relevant sein.
Ich akzeptiere Ihre Entscheidung und werde die Unterlagen wegwerfen.
Viele Grüße
Nadja Hollmann
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Rob E. Postma
Gesendet: Mittwoch, 14. Februar 2007 15:43
An: 'Nadja Hollmann'
Cc: [email protected]; [email protected]
Betreff: RE: Angebot Küche
Sehr geerhte Frau Hollmann,
Danke fur die schnelle Reacktion.
Gerne möchten wir Ihnen bedanken fur irher Zeit. Wie heute Morgen gesagt, werden wir nur eine Küche kaufen bei einem Geschäft das uns die Offenheit gibt uber das was wir kaufen gehen, also vor das wir uns entscheiden haben und nicht danach. Die Investering im einer Küche ist fur Uns eine ernste Sage.
Wir habe uns die Mühe genommen heute morgen nach Ihnen ab zu reißen. Mein Frau hat darfur frei genommen und wir haben unserem Tochter im Kindergarten gebracht. Wir sind einigen Monaten her, schon zwei Mahl bei ihnem im Geschäft gewezen. Und auch zwei mahl im Geschäft im Zentrum. Wir haben am Telefon (am Montag) gesagt das wir genre einer Termin mochten bei ihrem Geschäft. Das alles sollte ihnen darauf hinweisen das wir Ekelhoff sehr ernst nehmen.
Die Frage die wir haben ist: Nimmt Ekelhoff uns auch ernst?
Die Offenheid die wir wollen können wir nicht bei Ihnen bekommen und das alles weil ihr die Angst habt das wir vieleicht nicht bei Ekelhoff kaufen werden und nur mitt der Information „shoppen“ gehen. Natürlich mochten wir einer gutem Angebot aber nicht zum jedem Preiß. Wir wissen dass die Mitarbeiter Ekelhoff’s auch arbeiten fur einem Gehalt. Darbei: schoppen wirt uns auch nicht helfen, vielecht nur im Preiß, aber nicht im Qualität und Service. Sie wissen das wir eine Küche kaufen wollen fur eine langere Periode. Das Argument das Ihr zuviel Zeit braucht fur die Herstelling des Angebotes trefft / gilt nicht. Das ist nicht unsere Problem.
Aber wir helfen ihnen. Wir haben uns während die zurück Reise entschieden nicht mehr zu kaufen bei Ekelhoff weil Ihr kein offenheit gibt. Offenheit brauchen wir um eine gute und gründliche entscheidung zu machen.
Es tut uns Leit.
Freundlichen Gruße
Rob Postma
(Entschuldigung for Mein interessante Deutch)
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Nadja Hollmann [mailto:[email protected]]
Verzonden: Wednesday, February 14, 2007 2:31 PM
Aan: Rob Postma
Onderwerp: Angebot Küche
Sehr geehrter Herr Postma!
Wie versprochen hier Ihr Angebot über:
Einbauküche weiß Hochglanz Lack, Sichtseiten und Plint weiß Hochglanz, Stangengriffe Edelstahl best. aus:
Halbhoher Kast für Combi und Oven 1 hohe Lade
Magic Corner Hoekkast
Unterkast Kookplaat 120 cm 1 Lade, 2 hohe Laden
Magic Corner Hoekkast
Unterkast 60 1Lade 2 hohe Laden
Spoelbakkast 1 Tür
Front Vaatwasser
Stützwange
Abdeckplaat für Halbhohen Kast
Besteckeinteilungen: 120 und 60 cm
Miele Elektrogeräte:
DA 422-4 Afzuigkap 120 cm
H 4060 BM Combi
H 4280 B Oven
KM 5752 Induktikookplaat
G 1270 SCVI Vaatwasser
Blad 3 cm massiv Granit Nero Assoluto komplett imprägniert und bewerkt , 60/65/70 tief
Aufstehender Rand an der Achterwand
Fensterbank aufgelegt
Achterwand 120 x 75 cm 2cm stark
Spoelbak Franke DIX 260 F flach eingebaut
Mengkran Stelpost (300,-- Euro)
Abfallbak 2 x 18 Liter Inhalt Gesamtpreis: 17.800,-- Euro Incl. Lieferung, Montage und BTW zonder Ansluiting von Water. Küche ohne Elektrogeräte: 10.300,-- Euro. Wenn wir vorhandene Elektrogeräte einbauen sollen, rechnen wir per Apparat 50,-- Euro.
Viele Grüße
Nadja Hollmann
Lees het onderstaande e-mail verkeer (in gebrekkig Duits). Overigens is het goed te weten dat in de aanbieding (onderin) er apparaten worden omschreven die we niet eens hebben gekozen. Gewoon voor de prijs erin gezet.
Wij willen gewoon weten wat we gaan kopen. Onderstaand e-mail verkeer geeft een duidelijk beeld van de wijze waarop wij zijn behandeld bij deze firma. Maak je eigen keuze!
--------------------------------------------------------------------------------
Geerhte Frau Hollmann,
Leider haben Sie nicht verstanden was loß ist. Sie nimmen es Personlich. Es geht uns nicht um Ihren gefuhl (wir kennen Sie ja gar nicht), es geht uns auch nicht um Küchenland sonder es geht uns um unserem Investion in einem Küche. Die andere Unternehmen, Die Konditionen, Ihr gefuhl, die Grundsatzentscheidungen, das alles sind Ihrer Sachen. Die wahl und die Investion sind Unsere Sachen, nicht Ihre.
Sie haben Recht zum jedem preis Grundsatzentscheidungen zu machen. Wir haben keine Probleme mit Ihren Grundsatsentscheidung. Wir haben auch keine Probleme das Ihr andere Unternehmen wichtiger find als ihrer zukomstige Kunden. Jeder entscheidung hat seine Preis. Die zahlen sie, nicht wir. Wir werden unserem Küche schon bekommen.
Freundlichen Gruss
Rob Postma
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Nadja Hollmann [mailto:[email protected]]
Verzonden: Friday, February 16, 2007 9:40 AM
Aan: 'Rob E. Postma'
Onderwerp: AW: Angebot Küche
Hallo Herr Postma!
Ich denke dass ich Sie sehr ernst genommen habe, sonst hätte ich mit Ihnen keine 3 Stunden mit der Beratung verbracht.
Außerdem hatte ich von beginn an das Gefühl dass Sie mich nicht ernst genommen haben, was sich im Laufe des Gesprächs auch immer wieder bestätigt hatte.
Das wir kein detailliertes Angebot rausgeben ist eine Grundsatzentscheidung und wird nicht von Kunden zu Kunden verändert. Ob es Sie sind oder ein anderer Kunde, keiner bekommt so eine Angebot. Es geht um Konditionen, die andere Unternehmen nichts angehen und für den Kunden sollte der Endpreis und wie Sie ja auch sagen die Qualität und der Service relevant sein.
Ich akzeptiere Ihre Entscheidung und werde die Unterlagen wegwerfen.
Viele Grüße
Nadja Hollmann
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Rob E. Postma
Gesendet: Mittwoch, 14. Februar 2007 15:43
An: 'Nadja Hollmann'
Cc: [email protected]; [email protected]
Betreff: RE: Angebot Küche
Sehr geerhte Frau Hollmann,
Danke fur die schnelle Reacktion.
Gerne möchten wir Ihnen bedanken fur irher Zeit. Wie heute Morgen gesagt, werden wir nur eine Küche kaufen bei einem Geschäft das uns die Offenheit gibt uber das was wir kaufen gehen, also vor das wir uns entscheiden haben und nicht danach. Die Investering im einer Küche ist fur Uns eine ernste Sage.
Wir habe uns die Mühe genommen heute morgen nach Ihnen ab zu reißen. Mein Frau hat darfur frei genommen und wir haben unserem Tochter im Kindergarten gebracht. Wir sind einigen Monaten her, schon zwei Mahl bei ihnem im Geschäft gewezen. Und auch zwei mahl im Geschäft im Zentrum. Wir haben am Telefon (am Montag) gesagt das wir genre einer Termin mochten bei ihrem Geschäft. Das alles sollte ihnen darauf hinweisen das wir Ekelhoff sehr ernst nehmen.
Die Frage die wir haben ist: Nimmt Ekelhoff uns auch ernst?
Die Offenheid die wir wollen können wir nicht bei Ihnen bekommen und das alles weil ihr die Angst habt das wir vieleicht nicht bei Ekelhoff kaufen werden und nur mitt der Information „shoppen“ gehen. Natürlich mochten wir einer gutem Angebot aber nicht zum jedem Preiß. Wir wissen dass die Mitarbeiter Ekelhoff’s auch arbeiten fur einem Gehalt. Darbei: schoppen wirt uns auch nicht helfen, vielecht nur im Preiß, aber nicht im Qualität und Service. Sie wissen das wir eine Küche kaufen wollen fur eine langere Periode. Das Argument das Ihr zuviel Zeit braucht fur die Herstelling des Angebotes trefft / gilt nicht. Das ist nicht unsere Problem.
Aber wir helfen ihnen. Wir haben uns während die zurück Reise entschieden nicht mehr zu kaufen bei Ekelhoff weil Ihr kein offenheit gibt. Offenheit brauchen wir um eine gute und gründliche entscheidung zu machen.
Es tut uns Leit.
Freundlichen Gruße
Rob Postma
(Entschuldigung for Mein interessante Deutch)
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Nadja Hollmann [mailto:[email protected]]
Verzonden: Wednesday, February 14, 2007 2:31 PM
Aan: Rob Postma
Onderwerp: Angebot Küche
Sehr geehrter Herr Postma!
Wie versprochen hier Ihr Angebot über:
Einbauküche weiß Hochglanz Lack, Sichtseiten und Plint weiß Hochglanz, Stangengriffe Edelstahl best. aus:
Halbhoher Kast für Combi und Oven 1 hohe Lade
Magic Corner Hoekkast
Unterkast Kookplaat 120 cm 1 Lade, 2 hohe Laden
Magic Corner Hoekkast
Unterkast 60 1Lade 2 hohe Laden
Spoelbakkast 1 Tür
Front Vaatwasser
Stützwange
Abdeckplaat für Halbhohen Kast
Besteckeinteilungen: 120 und 60 cm
Miele Elektrogeräte:
DA 422-4 Afzuigkap 120 cm
H 4060 BM Combi
H 4280 B Oven
KM 5752 Induktikookplaat
G 1270 SCVI Vaatwasser
Blad 3 cm massiv Granit Nero Assoluto komplett imprägniert und bewerkt , 60/65/70 tief
Aufstehender Rand an der Achterwand
Fensterbank aufgelegt
Achterwand 120 x 75 cm 2cm stark
Spoelbak Franke DIX 260 F flach eingebaut
Mengkran Stelpost (300,-- Euro)
Abfallbak 2 x 18 Liter Inhalt Gesamtpreis: 17.800,-- Euro Incl. Lieferung, Montage und BTW zonder Ansluiting von Water. Küche ohne Elektrogeräte: 10.300,-- Euro. Wenn wir vorhandene Elektrogeräte einbauen sollen, rechnen wir per Apparat 50,-- Euro.
Viele Grüße
Nadja Hollmann
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Eind december bezocht, afspraak gemaakt voor eind januari om 13:00. Kon makkelijk, er waren nog geen afspraken die dag... Afspraak werd week voor tijd via phonemail verzet naar 14:00. Na 2,5 uur rijden weren we er iets voor 14:00. Tot 15:30 gewacht op verkoper, sorry, ja het was erg druk. Verkoper maakte twee verschillende schetsen. Ja graag, als u ze uitgewerkt hebt ontvangen we ze graag. OK, dat duurt ca 1,5 tot 2 weken. Vandaag, na ruim 3 weken, post van Ekelhoff. Een ietwat vage tekening en een halve pagina aanbieding voor een keuken van 46K (zonder loodgieter en electrawerk, keuken wordt niet aangesloten op gas en water....). Lijkt me een zaak waar het ze te veel voor de wind gaat en arrogantie inmiddels ruimschoots heeft toegeslagen. Oppassen dus!
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
wij hebben onze keuken bij gerwens in gronau gekocht,hij is nog niet geplaatst,maar tot nu toe zijn we erg tevreden,omdat ik een aantal keren mijn plan veranderd heb,werd hier erg goed op gereageerd.ze stuurde meteen nieuwe informatie,en materialen op.zelfs een stuk belgisch hardsteen,om te laten zien wat we er van vonden.ook een goed mail en telefoon verkeer met ze.en vergeleken met een aantal zaken in ned kwamen we zeer voordelig uit.en hier werken volgens mij allen maar leuke mensen.
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Prima winkel met veel keus en beduidend scherpere prijzen. Dat is toch weer een voordeel van een open europa
Re: Kuechenhaus Ekelhoff, Nordhorn
Laat ik dit forum maar weer eens activeren. De keukenwereld blijft ondoorzichtig qua prijsvorming. Ik heb geaccepteerd dat het enkel de hoofdbedragen zijn waarop we ons besluit moeten baseren. Het zij zo.
Ik wil bij deze aangeven dat de eerste contacten (ontwerp en offerte) met Ekelhoff in Nordhorn zeer goed bevallen zijn. We hebben hier een Bulthaup B1 keuken met Siemens apparatuur gekocht. Professionele mensen en zeer klantvriendelijk.
Voor de prijsvergelijking zijn we met het Duitse ontwerp naar Nederland gegaan. Prijs en levertijd vielen hier negatief uit. De keuze was zo makkelijk gemaakt.
Er zijn ondertussen een paar wijzigingen op de offerte gemaakt zonder prijsconcequenties. Prima after-sales dus. We hopen dat de Duitse Grundlichkeit de rest doet bij installatie van de keuken begin 2009.
Mijn volgende keuken wordt zeker weer een Duitse keuken (b3?).
Ik wil bij deze aangeven dat de eerste contacten (ontwerp en offerte) met Ekelhoff in Nordhorn zeer goed bevallen zijn. We hebben hier een Bulthaup B1 keuken met Siemens apparatuur gekocht. Professionele mensen en zeer klantvriendelijk.
Voor de prijsvergelijking zijn we met het Duitse ontwerp naar Nederland gegaan. Prijs en levertijd vielen hier negatief uit. De keuze was zo makkelijk gemaakt.
Er zijn ondertussen een paar wijzigingen op de offerte gemaakt zonder prijsconcequenties. Prima after-sales dus. We hopen dat de Duitse Grundlichkeit de rest doet bij installatie van de keuken begin 2009.
Mijn volgende keuken wordt zeker weer een Duitse keuken (b3?).