LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tom Tom

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Cornal
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jun 2005 10:35

Tom Tom

Ongelezen bericht door Cornal »

Vorig jaar een tom tom gekocht.Ineens was alle informatie eraf waarschijnlijk omdat de batterij leeg was.Maar nu krijg ik hem niet meer geinstalleerd.Ik zie op de site dat je hem maar 1 x kan activeren,dat kan toch niet waar zijn! Lekker is dat ,koop je iets van 500 euro en kan je het zomaar weggoien.heeft iemand ervaring met dit pronbleem,meld het mij a.u.b[/b]

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Bel de Tom Tom eens op, misschien kunnen ze je meer vertellen. Lijkt me handiger als meteen je nood klagen op dit forum, terwijl het misschien heel simpel op te lossen is.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door mve2 »

Ach iedereen mag klagen he daar is het een forum voor

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Dilbert staat bekend om zijn zinvolle postings :lol:
Kun je de TomTom niet resetten, zo werkt het tenminste bij mijn Mio. Met de bijgeleverde pen een knopje indrukken en dan opnieuw opstarten en verder het menu volgen. Succes

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Of mijn postings zinvol zijn of niet is hier niet aan de orde. Het is een feit dat sommige mensen meteen moord en brand gillen en willekeurig welk bedrijf zwart maken zonder eerst de meest logische stappen te ondernemen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door SJZ »

Dilbert adviseert om Tom Tom effe te bellen. Dat lijkt mij inderdaad een zeer waardevolle tip.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Tom Tom

Ongelezen bericht door maybe »

Als je tomtom belt zullen ze je helpen met het opnieuw activeren, waarschijnlijk doormiddel van een nieuwe code of ze zullen je een cd opsturen. het is niet zo dat je er gelijk niks meer mee kunt.

Voortaan eerst gewoon het bedrijf bellen, mailen of wat dan ook en ze de kans geven om het voor je op te lossen ipv gelijk op een forum het bedrijf in diskrediet te gaan brengen en gelijk voor jezelf de conclusie trekken dat je niks meer met het apparaat kan en dat het dus eigenlijk een ***-product is.

Gesloten