LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plaatsman heteren/veenendaal

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
happy4you2
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 sep 2005 14:45

Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door happy4you2 »

Beste experts,

Ben al een tijdje bezig om een keuken te kopen. Laat me vooral inspireren door jullie en alles wat er goed en misgaat. Nu heb ik al een bepaalde voorkeur voor keukenleverancier (zie hiervoor mijn vorige bericht), maar toch zag ik laatst een advertentie van Plaatsman Heteren/Veenendaal.

Wat mijn aandacht in de advertentie trok was dat het een bedrijf was dat alles zelf deed en ook badkamers verkocht. Daarnaast hadden zij een mooie actie met boretti. Dus ja, mijn aandacht hadden ze dus gelijk.

Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die hier al iets gekocht hebben of van de experts of zij informatie hebben van dit bedrijf.

Ben van plan om dit bedrijf te bezoeken, ondanks dat ik al een keus in mijn hoofd heb zitten. (misschien twijfel ik teveel.).

Alvast mijn grote dank,

Happy

happy4you2
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 sep 2005 14:45

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door happy4you2 »

niemand ervaring met plaatsman???

jjk1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2006 10:32

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door jjk1974 »

Hoi, wij hebben een keuken bij Plaatsman gekocht. Komen eerlijk over, ze maken de keukens in eigen beheer en het ziet er goed uit. Verder kunnen we er nog niet over oordelen, de keuken moet nog worden geplaatst. Wij zijn bij Plaatsman terecht gekomen door mond tot mond reclame.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door slik »

Gaat niet zo snel zie ik...die mond tot mond reclame, 1 reactie 23 jan. en nu jij pas op 25 mei. Je bent toch niet op je mondje gevallen, hoop ik? :lol:

jjk1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2006 10:32

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door jjk1974 »

?? nee hoor, jij wel ??
8)

Met de mond tot mond reclame bedoel ik dat wij de goede ervaringen met Plaatsman van vrienden hebben (en zij hebben het weer van anderen etc.). Ik vond dat men bij Plaatsman meer meedacht in het ontwerp van de keuken. Bovendien is alles mogelijk omdat ze het zelf maken, in tegenstelling tot de fabriekskeukens die andere keukenfirma's leveren. De prijs was iets hoger dan bij Brugman keukens en gelijk aan de prijs die we bij Scheffer keukens geoffreerd kregen. Naar mijn idee krijg ik nu voor hetzelfde geld iets meer kwaliteit maar dat kan ik straks in de praktijk natuurlijk pas echt beoordelen.

jjk1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2006 10:32

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door jjk1974 »

Inmiddels hebben wij de keuken staan. Ik zou het niet weer doen, de service was niet top. Los daarvan kun je geen keuken meer kopen bij Plaatsman want het bedrijf is van de aardbodem verdwenen :roll:

Als je op de een of andere manier zaken moet doen met Plaatsman zou ik even op mijn achterhoofd krabben.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Plaatsman heteren/veenendaal

Ongelezen bericht door mar53 »

Jammer maar Helaas.

Plaatsman keukens en Bad is Falliet.
Dit heeft zelfs in de Telegraaf gestaan.

Jammer het was echt een mooi bedrijf.

Gesloten