LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitzendbureau in conflict met werkgever

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Marianne1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2005 21:05

Uitzendbureau in conflict met werkgever

Ongelezen bericht door Marianne1982 »

Gisteren(24-01-06) ben ik via een uitzendbureua op sollicitatiegesprek geweest. S' middags krijg ik te horen dat ik maandag mag beginnen. Vandaag zou ik bij het uitzendbureau het contract gaan tekenen maar ik werd een aantal uur van te voren opgebeld dat hun een conflict hebben met het bedrijf en dat ik dus nog even moet afwachten of ik er uberhaupt wel kan gaan werken. ik vind dit echt heel jammer. ik zit al een tijdje zonder werk en dit leek mij echt een hele leuke baan. Nu zit ik er over te denken om maar rechtstreeks met het bedrijf contact op te nemen maar ik hoorde van een kennis dat dat waarschijnlijk niet mag. Weet iemand hoe dat zit? Bij voorbaat dank.

xenu
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:07

Re: Uitzendbureau in conflict met werkgever

Ongelezen bericht door xenu »

gewoon doen, jij moet werk hebben, dus wat let je

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Uitzendbureau in conflict met werkgever

Ongelezen bericht door karr-2 »

Jij hoeft niet de dupe te worden van een conflict als je er geen partij in hebt. Het bedrijf wil jou graag hebben en is vaak nog goedkoper uit ook als ze het uitzendburo niet gebruiken. Ik zou gewoon bellen, je hebt toch niets te verliezen.

wendyweb
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:10

Re: Uitzendbureau in conflict met werkgever

Ongelezen bericht door wendyweb »

Omdat de werkgever en het uitzendbureau een conflict hebben, zou jij deze baan niet kunnen krijgen. Dus jij bent degene die hier het meest last van heeft.
Dit heb ik eerder ook gehad. Ik heb wel het bedrijf opgebeld. Het bedrijf heeft mij persoonlijk uitgenodigd, en ik heb daar een gesprek gehad.
Zoals het bij jou ook het geval zou zijn, ging het probleem over geld (mijn salaris). Het bedrijf wilde mij meer geven dan het uitzendbureau zei.

Bel het bedrijf op, vraag wie hoofd van de afdeling is waar je zou komen te werken en vertel dat je enthousiast ben en hoopt maandag te kunnen beginnen (zo deed ik het).

Laat je even weten als je hebt gebeld? Ik zou het tof vinden als jij toch kan beginnen daar.

Gesloten