LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jannes99
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2006 12:58

Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door jannes99 »

Ik heb een ADSL abonnement van wanadoo (lite via kpn) en dit abonnement loopt nog 4 maanden, nu kreeg ik echter eind december een email waarin staat dat per 14 januari wanadoo de algemene voorwaarden wijzigt. Mijn vraag is, kan ik nu onder het contract uit? Want ik wil het liefst overstappen naar een andere aanbieder.

dit is het mailtje:

Betreft: Wijziging Algemene Voorwaarden


Per 14 januari 2006 wijzigt Wanadoo haar Algemene Voorwaarden. Wij hebben de belangrijkste wijzigingen voor u op een rijtje gezet:
De volgorde van een aantal artikelen is veranderd. Dit is gedaan om de Algemene Voorwaarden overzichtelijker te maken. De artikelen staan nu in een logische volgorde.
De Fair Use Policy is niet langer van kracht, dus deze is nu voor alle duidelijkheid ook volledig uit de Algemene Voorwaarden verdwenen.
Artikel 2 (oud) is verdwenen en opgenomen als artikel 3.1.
Artikel 13 (oud) over telefonie is geheel uit de Algemene Voorwaarden gehaald en nu opgenomen in de Aanvullende Voorwaarden Digitale Telefonie. Deze gelden alleen wanneer een abonnee ook internettelefonie bij Wanadoo afneemt. Wanneer de abonnee mobiele telefonie afneemt, gelden de Aanvullende Voorwaarden Mobiele Telefonie.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door maybe »

Mijn vraag is, kan ik nu onder het contract uit?
waarom denk iedereen bij elke wijziging onder een contract uit te kunnen komen. Antwoord NEE. je kunt alleen een contract ontbinden als blijkt dat de voorwaarden ook voor jou als bestaande klant een nadeel inhouden of negatieve financiele gevolgen heeft. in de wijzingen die jij aangeeft kun je niet echt spreken van een van die dingen.

jannes99
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2006 12:58

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door jannes99 »

My bad.

Bedankt, ik dacht namelijk dat dit wel het geval was.

Nou dan wacht ik nog 4 maanden.

ikke27
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2006 21:12

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door ikke27 »

ik zou geen vier maanden meer wachten, dan ben je te laat met opzeggen, zie de voorwaarden. een maand voor het aflopen via schiftelijke weg of telefonische weg opzeggen.

Guitarman
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2006 17:57

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door Guitarman »

Volgens mij werkt Maybe bij Wanadoo

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door maybe »

waarom zou ik wanadoo werken, omdat ik hier een algemeen iets verdedig. Dit doe ik bij alles. Ik geef mijn mening.

Het is wel typisch zodra je hier op het forum ietwat positief bent over een bepaald bedrijf. Ik heb inmiddels al gehoord dat ik bij wanadoo, t-mobile, frisia?, kpn, tiscali, gsmshop, gsmweb.nl, kwantum, karwei en nog veel meer bedrijven werk.

Kom op dit slaat nergens op. je baalt gewoon omdat je zelf negatieve ervaring met wanadoo hebt. Net als zo vele mensen (ik ook). maar goed in dit geval zeg ik iets zoals het is.

Als je echt niks nuttigs te melden hebt. houd dan gewoon je mond.

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Wijziging Algemene Voorwaarden Wanadoo

Ongelezen bericht door jvs »

mjah ik moet hier met maybe mee gaan. Dat eeuwige "er is een komma in de AV veranderd, nu mag ik opzeggen" is gewoon niet waar. En dat is gewoon een eerlijk antwoord op die vraag.

Dat de meeste mensen alleen vanuit zichzelf redeneren of de waarheid niet aankunnen en dan maar laag gaan reageren, sja..

Gesloten