Oxxio heeft een ACHTERSTAND van VIER MAANDEN in de administratie!!!
Wij kregen vandaag een reaktie op een e-mail van 22 september 2005. Wij zijn toen op ons besluit teruggekomen en hebben de aanmelding bij oxxio ongedaan gemaakt. Gelukkig ook via de telefoon, anders hadden we er dus aan vast gezeten
En dan durven ze nu, na 4 maanden, nog het volgende te schrijven:
"Wij hebben uw e-mail ontvangen. Graag informeren wij u dat wij uw aanmelding ongedaan gemaakt hebben. Oxxio spreekt oprecht de hoop uit dat u in de toekomst alsnog kiest voor duurzame energie, bij ons of een andere aanbieder."
Dit is toch waardeloze bedrijfsvoering?
En dan willen ze nu vanalles gaan opsplitsen bij de energieleveranciers....... Ik wacht met spanning af hoeveel problemen dat gaat opleveren. 4 JAAR ACHTERSTAND in de administratie?
groeten,
flipke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4 maanden administratie achterstand!!
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Ik heb deze week Oxxio gemailt waarom ik in een electraafrekening met 7 maanden vertraging ontvangen heb en nog steeds geen gasafrekening heb ontvangen (wij zijn al vanaf oct 2004 bij Oxxio) Vervolgens heb ik deze zelfde week nog een reactie terug gehad dat ze geen meterstand hebben door gekregen van Nuon. Vanmorgen heb ik hun gemailt dat op 28 mei 2005 wel degelijk een meterstand is doorgegeven. Deze heb ik vanmorgen aan hun doorgemailt, wordt dus vevolgd.
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Gefrustreerd word je van die energie bedrijven...
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Yes, toch binnen niet al te lange tijd een mailtje terug!
We wachten nogmaals af, ze hebben nog een paar maanden voordat ik de boel in gang ga zetten om het contract te beeindigenWij hebben uw e-mail ontvangen. Graag informeren wij u dat wij de stand van 28-5-2005 niet hebben doorgekregen van de netbeheerder. Wij hebben deze stand inmiddels zelf verwerkt.
Tevens informeren wij u dat wij voor het opmaken van een correcte afrekening afhankelijk zijn van diverse factoren. Onder andere het verkrijgen van juiste informatie van de netbeheerders en onze eigen administratieve verwerking.
Momenteel werkt een speciaal projectteam aan het versneld opmaken en versturen van de afrekeningen. Wij garanderen u dat u de afrekening zo snel mogelijk zal ontvangen. Wij vragen u om geduld.
Met vriendelijke groet,
Oxxio klantenservice
Oxxio Nederland bv
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Ik ben benieuwd of oxio ook achterstand heeft met het verzenden van nota of uitvoeren van automatische incasso
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Lila, laat je niet beetnemen. Het is gewoon een standaard antwoord. Zeker ondertekend door Marly Janssen? Of hebben ze inmiddels een andere simpele ziel gevonden om zijn/haar naam er onder te laten zetten? In augustus 2005 kreeg ik van OXXIO al letterlijk dezelfde mail over datzelfde projectteam, dat zou zorgen voor het "versneld opmaken en versturen van de afrekeningen". Zo, die klant is weer een paar weken afgescheept. Uiteindelijk was er een officiële klacht via de SGC voor nodig om (maanden later) een eindafrekening (en daarmee ruim €330,00 aan verduisterd geld terug) te krijgen.Wie graag bedonderd wil worden, wordt klant van OXXIO.
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Even dacht ik dat er een klein wonder gebeurd was...
Onlangs waren de meter standen opgenomen en gister kwam er een afrekening van Nuon en.. jawel Oxxio het zou te mooi om waar te zijn dat ze de achterstanden bijgewerkt zouden hebben.
Het betrof de afrekening van gas van vorig jaar. Ben benieuwd of de nieuwe ook een jaar op zich laat wachten.
Onlangs waren de meter standen opgenomen en gister kwam er een afrekening van Nuon en.. jawel Oxxio het zou te mooi om waar te zijn dat ze de achterstanden bijgewerkt zouden hebben.
Het betrof de afrekening van gas van vorig jaar. Ben benieuwd of de nieuwe ook een jaar op zich laat wachten.
Re: 4 maanden administratie achterstand!!
Eerlijk toegeven, ze zijn binnen. De afrekening van zowel gas als electra en gelukkig is het maandbedrag niet eens afwijkend.. en dat na bijna 2 jaar.