LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing, storing, storing

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MorgenWeerEenDag
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2005 18:44

Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door MorgenWeerEenDag »

Moet het nu echt even kwijt. Met veel opstartproblemen om mijn telefonie en internet van UPC werkend te krijgen (hun systeem lag plat, dus konden mijn login gegevens niet worden verwerkt?? 3x langs de winkel gegaan, gemiddelde wachttijd 1 uur per bezoek). Afijn, het werkt! dacht ik...

Nu 2 maanden later heb ik gemiddeld 5x per week storingen met mijn telefoon. Of ik heb helemaal geen verbinding, of mensen die mij bellen krijgen een ingesprektoon terwijl ik niet aan het bellen ben. Of de telefoon gaat gewoon over en mensen bellen me mobiel van 'ben je niet thuis'? Terwijl ik gewoon thuis ben. Ook is de lijn regelmatig erg slecht zodat ik mijn gesprekspartner niet kan verstaan. Mijn internet aansluiting heeft slechts een keer of 2 in de week storing, dus dat valt mee.

De laatste 2 dagen werkt de telefoon helemaal niet meer... Modem opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten... Vervolgens een mail verstuurd aan de helpdesk. Krijg je een antwoord terug dat je maar even moet BELLEN om specifieker door te geven wat het probleem is!!!!

diving_esje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2005 19:06

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door diving_esje »

De oom en tante van mijn man maken ook gebruik van UPC telefoon en hebben exact dezelfde problemen. Bijna dagelijks zijn ze telefonisch niet bereikbaar, je krijgt dan inderdaad een in-gesprek toon. Hun kunnen dan ook niet naar buiten bellen. Het probleem in hun geval is dat onze tante een zwaar hart patiente is en dus ten alle tijden de telefoon moet kunnen pakken om een arts of in ernstige gevallen het alarm nummer te kunnen bellen. Met zeer grote regelmaat moeten de kinderen naar UPC bellen om te vragen wat er aan de hand is. Een duidelijk antwoord krijg je nooit. Op dit moment zijn we bezig het abonnement op te zeggen en over te stappen naar een ander bedrijf. Wel gaan we proberen of het mogelijk is geld terug te krijgen om alle keren dat de telefoon het niet doet te compenseren. Als we een douche mochten uitdelen krijgt UPC van ons een ijs douche. Wat een ellende.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Hasjroker »

UPC zijn gewoon vuile smerige oplichters. Je kan het beste al je abbo's opzeggen en overstappen naar een andere provider. Het enige waar UPC in geintresseerd is is jouw bankrekening.

MarjaJ
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2005 11:26

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door MarjaJ »

UPC wordt storend rijk
Het is inderdaad onaanvaardbaar dat je bij een abonnement op telefonie zo vaak onbereikbaar bent. Verder is het onaanvaardbaar dat een klant bij storing voor 10 c.p.m. moet informeren naar het waar en waarom. En dat terwijl er geen reeël antwoord wordt gegeven.

Wat mij betreft zeg ik het abonnement ook op, en ga voor een actie om het geld terug te krijgen.

Maar samen maakt sterk, dus wie doet er mee?

REAGEER OP DIT ONDERWERP - GRAAG MASSAAL.

tewe70
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2005 13:59

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door tewe70 »

lekker gemaakt met de aktie,had ik besloten om telefoon te nemen van UPC,had ik het maar nooit gedaan.
Op de eerste plaats had ik geen recht op de dect-telefoon,omdat ik nog een oud modem had,dat vernieuwd moest worden.
De aansluiting ging snel,alhoewel de monteur maar zeurde,over de ruimte die te eng was,zijn goeie broek werd vuil op de grond en de PC was te traag,maar uiteindelijk werkte alles,tot,...
de volgende dag begon de ellende,middenin een gesprek,weg lijn.

Dit heeft een drie en een halve week geduurd,heb 7 keer gebeld met de helpdesk,mobiel,want ik had geen telefoon ,27 euro armer,en ik werd voor gek versleten.

Uiteindelijk ,in de winkel vertelden ze ,dat het bij hun lag: ja mijnheer,bij de een werkt het en bij de ander niet.

Ik kan niet begrijpen,dat UPC zo makkelijk met zijn klanten omgaat.
Gelukkig heb ik met Chello tot nu toe meer geluk,maar als dat ook begint,gaat alles eruit ,ook de kabel.

Op de KPN kan je meer vertrouwen.

Gill
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2006 19:10

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Gill »

Ik heb precies dezelfde problemen gehad met UPC dezelfde verhalen en problemen! Ik heb in totaal ongeveer 4 maanden niet kunnen bellen. Emailtjes gestuurd en dan krijg je een standaard mailtje terug dat je moet bellen, dan bel je en dan zeggen ze inderdaad dat er storing is en dat het zo spoedig mogelijk wordt verholpen! Nou zo spoedig vind ik het niet als je 4 maanden niet kunt bellen! Of er wordt gezegd dat je beter op een ander tijdstip kunt bellen! Dan komt er een monteur die kontakt heeft met het kantoor en mijn verhaal verteld, geloven ze het niet dat ik al die tijd niet heb kunnen bellen, terwijl ze dat op de telefoonspecificaties kunnen zien! Wel facturen blijven sturen, dreigen met aanmaningskosten en afsluiting terwijl het net weer 1 week werkende was. Ik heb de facturen uit ellende maar betaald maar wil graag van UPC af maar dat lukt niet want ik krijg geen enkele reactie!
Ook niet op een aangetekende brief!

Kan iemand mij vertellen hoe ik van dat abonnement afkom>????!!!!!

(dit is een korte versie van mijn verhaal)

En komt er ooit een medewerker van UPC aan je deur.... Laat hem buiten staan!!!!!!!!!

tewe70
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2005 13:59

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door tewe70 »

je kan 2 dingen doen,bij mij lukte het met de dreiging van kontraktbreuk,maar een kennis van mij kreeg de tip van binnen UPC,gewoon opzeggen en erbij vermelden,dat je voor onbepaalde tijd in het buitenland bent.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Uranus »

Beste mensen,

Laat je toch bedreigen met afsluiting!! Heel goed. Dan ben je tenminste afgesloten en kan je naar een andere provider. Wanneer dat de enigste mogelijkheid is om van die oplichters af te zijn, moet je dat in alle gevallen laten gebeuren. Zo heb ik het ook laten doen. Gewoon laten gebeuren, want wanneer jij het doet; zeggen ze, dat je niet hebt opgezegd. Dat is de optie ook.

Hebben we weer wat geleerd uit deze twee berichten; alleen ik heb het via een kort geding laten gebeuren en ik heb ook gezegd, dat ik voor mijn werk voor onbepaalde tijd in het Buitenland zit naar de zijde van het incassobureau, die net zoveel macht heeft als de buurvrouw die de afwas doet, maar niet gezegd welk land. Wanneer je Nederland als buitenland verstaat; ben ik in alle gevallen wel in Nederland. Hun leiden mij om de tuin; dan kan ik het beter.

Suc6.

Uranus.

Siw knaven
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:02

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Siw knaven »

Inderdaad in het begin toen we pas UPC telefonie hadden lage we er regelmatig uit! En het grappige is je moet bellen of mailen (als je dat tenminste hebt en dat het doet!) om te zeggen dat je niet kan bellen!!!!
Hoe verzinnen ze het ik ben blij dat mijn mobieltje niet van UPC is!!!!
Anders zijn ze helamaal niet meer bereikbaar. Als ik bel dan kunnen ze me als ik achter de kast gekropen ben en alles eerst een aantal minuten uitgeschakelt heb opnieuw aanmelden! Het is echt te gek voor wooorden! Laatst belde ik met mijn mobieltje dus aangezien we toen nog geen internet hadden naar de UPC a 10 eurocent per minuut! Toen werd me verteld dat ook internet eruit lag!!!!!!!! Hoe moeten mensen zonder mobiel die dan waarschijnlijk ook beter vaneen andere aanbieder kan zijn melden dat hun telefoon en of internet verbinding het niet doe zo ben je de hle dag en zo niet langer wereldvreemd!!!!!

Barnier
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jun 2006 17:33

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Barnier »

tjsa,volgens mij werken er domme blondjes bij UPC,die een verstand van een amoebe hebben.Wat erg dat ze je klacht niet begrijpen.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Beathoven »

Inderdaad in het begin toen we pas UPC telefonie hadden lage we er regelmatig uit! En het grappige is je moet bellen of mailen (als je dat tenminste hebt en dat het doet!) om te zeggen dat je niet kan bellen!!!!
Met mobiel idd

Tja, het 'lijkt' misschien de omgekeerde wereld, maar hoe wilde je het anders oplossen? Als je een betere methode hebt denk ik dat iedere aanbieder van triple play hier graag gebruik van zou willen maken.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik hjeb nu compuserve en dat bevalt zo vreselijk uitstekend. Ik heb de 8 Mbit genomen en ik kan alleen maar zeggen veel lof over de Technische helpdesk. Ook word er zeer snbel opgetreden bij Technische storingen, wanneer deze überhaupt voorkomen, dus nooit!! De telefoon is 100% gratis van vast naar vast en mijn KPN gebruik ik voor de meer om opgebeld te worden. Zeer goed. Werkt altijd en die lui van CompuServe weten een snelle en doeltreffende wijze alles heel goed op te lossen. Ze weten waarover ze spreken. Ik zit nooit langer dan 2 minuten aan de telefoon en je wordt supersnel geholpen.

Ik kan niets kwaads zeggen over deze provider en ik hoop hier jaren te kunnen blijven zitten.

Compuserve=AOL. Dan weet je dat het goed is.

Groet,

Uranus.

telestress
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 mei 2006 23:08

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door telestress »

Overstappen is niet eng. Er zijn genoeg andere aanbieders. :lol:

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door skippy »

het aantal spijtoptanten na het overstappen op kabelinternet en telefoon is ronduit hoog . mensen weet waar u aan begint

M. Knauf
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 aug 2006 15:07

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door M. Knauf »

UPC=Storing

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door Lau10 »

Knauf heeft een grote storing , gelukkig maar voor hem. :D :)

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Storing, storing, storing

Ongelezen bericht door aussienl »

Ik hjeb nu compuserve en dat bevalt zo vreselijk uitstekend. Ik heb de 8 Mbit genomen en ik kan alleen maar zeggen veel lof over de Technische helpdesk. Ook word er zeer snbel opgetreden bij Technische storingen, wanneer deze überhaupt voorkomen, dus nooit!! De telefoon is 100% gratis van vast naar vast en mijn KPN gebruik ik voor de meer om opgebeld te worden. Zeer goed. Werkt altijd en die lui van CompuServe weten een snelle en doeltreffende wijze alles heel goed op te lossen. Ze weten waarover ze spreken. Ik zit nooit langer dan 2 minuten aan de telefoon en je wordt supersnel geholpen
Niet dat het me iets uitmaakt maar dit verhaal intrigeert me buitengewoon. Als je hier nooit geen storingen hebt? hoe kan het dan dat je regelmatig de helpdesk nodig hebt?

Gesloten