LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Makkelijkthuiswerk
Re: Makkelijkthuiswerk
goedzo.ik beninstaat om morgen daar langs te gaan en die code om af te melden uit zijn ......te trekken
Re: Makkelijkthuiswerk
ik weet het niet meer.
Laatst gewijzigd door 78brenny op 29 jan 2006 22:32, 9 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 22 jan 2006 19:50
Re: Makkelijkthuiswerk
niets te vinden op dat ip nummer
Re: Makkelijkthuiswerk
kan het zijn als ik nog op die site ben dat je re niet bij kan??via msn gaat het sneller
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 22 jan 2006 19:50
Re: Makkelijkthuiswerk
Het telefoon nummer is niet bereikbaar.
Re: Makkelijkthuiswerk
zat er dik in.
Re: Makkelijkthuiswerk
het is een vreemd zaakje.
Re: Makkelijkthuiswerk
mobillion.nl die hebben me eindelijk geholpen.ik heb gewoon een klacht ingediend en ze hebben hem verwerkt.gelukkig
Re: Makkelijkthuiswerk
ze hebben dus niks gedaan.ik heb weer een berichtje van 4999 gehad.ga morgen bij hem langs!
Re: Makkelijkthuiswerk
Ik heb hier met een andere SMS dienst ook weleens last van gehad. Misschien helpt de volgende site jou om je af te melden voor die dienst: http://www.smsafzeggen.nl/overigen.php.
Wat je verder kan doen, is de helpdesk van je telefoon-provider bellen. In mijn geval wat T-Mobile erg behulpzaam. Zij weten welk bedrijf achter zo'n SMS-nummer zit. Dat kan inderdaad Mobilion zijn (zie hier voor een lijstje), maar dat is dan weer slechts de partij die technisch dit soort diensten ondersteunt. Eén van hun klanten is uiteindelijk de echte boosdoener.
Een klacht bij Mobillion, Telitas, Golden Bytes of welke operator ook bij het nummer hoort, zou al wel voldoende moeten zijn. Zij willen namelijk niet dat hun klanten onterecht SMS'jes sturen die consumenten veel geld kosten. Verwacht echter wel dat zij jou eerst naar die echte boosdoener doorverwijzen. Lichtpuntje: de operator weet altijd hoe je je boosdoener moet bereiken (en volgens mij ook hoe je de dienst stop moet zetten)!
Wat je verder kan doen, is de helpdesk van je telefoon-provider bellen. In mijn geval wat T-Mobile erg behulpzaam. Zij weten welk bedrijf achter zo'n SMS-nummer zit. Dat kan inderdaad Mobilion zijn (zie hier voor een lijstje), maar dat is dan weer slechts de partij die technisch dit soort diensten ondersteunt. Eén van hun klanten is uiteindelijk de echte boosdoener.
Een klacht bij Mobillion, Telitas, Golden Bytes of welke operator ook bij het nummer hoort, zou al wel voldoende moeten zijn. Zij willen namelijk niet dat hun klanten onterecht SMS'jes sturen die consumenten veel geld kosten. Verwacht echter wel dat zij jou eerst naar die echte boosdoener doorverwijzen. Lichtpuntje: de operator weet altijd hoe je je boosdoener moet bereiken (en volgens mij ook hoe je de dienst stop moet zetten)!