Hallo keukenverkopers/sters,
Wij zijn aan ons aan het orienteren voor een nieuwe keuken. Ik zelf heb al veel informatie hier op dit forum tot mij genomen, maar nu vraag ik mij af van welk merk het ladesysteem is wat Systemat gebruikt.
En is dit een goed ladesysteem.
Zo langzamerhand willen wij de knoop gaan doorhakken en onze keuken gaan bestellen. Alhoewel wij de sleutel van ons nieuwe huis waarschijnlijk in september ontvangen.
Alvast bedankt voor uw reactie.
A.drie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat ladesysteem
-
PSV_Supporter
Re: Systemat ladesysteem
Onderhandel dan ook op de aanbetaling! Van iedere euro die je aanbetaald, mis je immers rente. Een aanbetaling van 1000 euro, scheelt je in 8 maanden al 25 euro rente.
Het Systemat ladesysteem ken ik niet. Wat je kunt doen is een reistas meenemen naar de keukenboer met redelijk wat gewicht erin. Leg die in die la en zie hoe de la dan reageert. De meeste lades zijn immer leeg, terwijl jij 'm volgooid. De la reageert ongetwijfeld anders!
Het Systemat ladesysteem ken ik niet. Wat je kunt doen is een reistas meenemen naar de keukenboer met redelijk wat gewicht erin. Leg die in die la en zie hoe de la dan reageert. De meeste lades zijn immer leeg, terwijl jij 'm volgooid. De la reageert ongetwijfeld anders!
Re: Systemat ladesysteem
Nu begrijp ik waarom je jezelf psv_sUPPORTER noemt.