En die kosten worden dus nog wel verrekend met het no-claim van 2005.
Dus zo vreemd is dat niet.
Althans niet in mijn ogen .....
Maar het geld is zeker welkom.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat hebben we natuurlijk wel omdat dit een opslag op de premie is geweest! Ik heb, ook op tv (lijn4) aangegeven dat de no-claim eigenlijk een boete is die je vooruit moet betalen en die je achteraf terugkijgt als je geen overtreding begaat!Als eerste hebben we niet direct € 255 per verzekerde betaald maar we konden er al wel vanaf 1 januari 2005 aanspraak maken op zorg
Volgens mij is de rompslomp dit jaar pas na 1 mei (opzeggen voor 1 maart dan heb je tot 1 mei de tijd om ergens iets aan te vragen!)Dat deze datum valt nadat alle rompslomp met de overgang naar het nieuwe zorgstelsel is, zal geen toeval zijn.
Ik zeg toch: opslag op de premie! Als je per maand betaalde heb je per maand een gedeelte vooruit betaald, betaalde je per jaar dan heb je wel in 1 keer afgerekend!Maar hebben wij die no-claim dan zomaar in 1 keer betaald?
Het is tot nu to zo dat je het hele jaar nog nota's kan indienen over het voorgaande jaar.Ik las in de krant dat de no claim in april gaat worden uitbetaald, als alle rekeningen over 2005 binnengekomen zijn.
Dat is logisch lijkt me en is hier al uitgelegd.