vele monteurs en telefoongesprekken verder was deze goed aangesloten upc.
er moest een hele nieuwe wandcontact doos op de muur in de huiskamer dat mede omdat wij ook chello internet hebben.dat had geen 1 monteur gezien.ze hebben het signaal en alles getest.
4 keer zij er monteurs over de vloer geweest bij mij thuis a 59.95 per keer.
vanaf 10 november konden we hem aansluiten de nieuwe mediabox.
de problemen van de oude waren net voorbij.
we hebben last van vastlopen van de mediabox, zwart beeld op diverse zenders (waarvoor we wel betalen) bbc 3, bbc 4,mgm, ook vallen regelmatig andere zenders op zwart, ook zijn diverse zenders niet in het pakket terwijl deze wel zijn belooft zoals het weerkanaal, journaal 24, arte, the box en tell sell.
het beeld heeft blokkenstoring(digitalen blokken) en geluid kneterd en blijft hangen.
ook hebben diverse zenders geen informatie onder in het beeld.
na diverse keren te bellen met upc wordt je afgescheept met trek even de stekker eruit dan reset de mediabox zich.
dat heeft geen enkele nut gehad, de stekker eruit halen.
en ook wordt je afgescheept met beld u nauw alweer meneer.
ook het bestellen van films via arrivo werk niet 100%.
film bestellen en deze start niet dat omdat hun de tijd verkeerd hebben ingstelt. rechts boven in beeld staat namelijk hoelang de film duurt deze zou maar 2 minuten duren.
ik ben het goed zat met deze mediabox.
en het mooiste van alles is dat iedereen deze mediabox krijgt van af nu.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
wat kan je nauw doen tegen zo een log bedrijf die keer op keer zoveel fouten maakt en deze niet eens vatzoenlijk oplost.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
wie heeft deze problemen ook?