LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Systemat Sirius of Polar?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GIANT

Systemat Sirius of Polar?

Ongelezen bericht door GIANT »

Tijdens het opstellen van onze keukenofferte is er de naam Systemat Syrius op de offerte geschreven.
Nu na opmeten van de keuken hebben we de officieele gegevens binnengekregen en daar is Sirius vervangen door de naam Polar.

We vragen ons af wat het verschil is??

Verder hebben we een kraan van Damixa gekozen. Echter het typenummer wat op de offerte staat kunnen we niet terugvinden op de site van Damixa (Damixa 250348 - populair model in diverse winkels maar toevallig net niet aanwezig in de winkel waar wij de keuken hebben besteld). Heeft de DMG groep eigen productcodes?

PSV_Supporter

Re: Systemat Sirius of Polar?

Ongelezen bericht door PSV_Supporter »

Ik kan je niet vertellen wat de juiste info is. Wat ik je wel kan vertellen is dat keuken, maar ook meubel leveranciers, graag namen veranderen. Zo lijkt het alsof het een exclusief merk van die leverancier is, maar ook om prijsvergelijk lastiger te maken. (Het valt immers niet altijd op dat het exact hetzelfde merk is)

Eindhoven_supporter

Ongelezen bericht door Eindhoven_supporter »

Het artikelnummer lijkt op een code van Dekker, kijk eens op de site van deze groothandel, www.dznet.nl bij de kranen

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

Als je een systemat keuken zou hebben gekocht, dan had je als type een nummer gehad geen naam.
Hacker heeft in zijn classic programma namen,
hacker is de "normale lijn"en systemat is de maxi lijn binnen hacker

Systemat syrius of polar bestaat dus niet
het zal dan wel een hacker syrius of polar zijn

ik zou niet zondermeer genoegen nemen, en het even goed uitzoeken.

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

oh ik lees nu pas dat het de dmg groep is
zegt mij genoeg,

ze sieren zich met een systemat keuken terwijl ze hacker leveren

stelletje oplichters zijn het

GIANT

Ongelezen bericht door GIANT »

Het artikelnummer lijkt op een code van Dekker, kijk eens op de site van deze groothandel, www.dznet.nl bij de kranen
Gecheckt voor de kraan en het is precies het model wat we hebben besteld, dus dat zit wel goed. :wink: Bedankt voor de tip.

Sirius of Polar ben ik nog niet aan uit, maar dat ga ik vanavond eens even verder uitzoeken of er ook een typenr. bijstaat.

Gesloten