LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Senseo actie gratis koffiepakket

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wikki

Philips Senseo actie gratis koffiepakket

Ongelezen bericht door wikki »

Ergens, ik geloof in de 2e helft van in 2005, startte Philips een actie dat je een gratis koffiepakket zou ontvangen wanneer je een Senseo apparaat zou aanschaffen, de actie liep tot 31 december 2005.
In november kocht ik zo'n Senseo apparaat nadat ik iets over die actie las in een reclame folder van een plaatselijke winkelier.
Bij aankoop vroeg ik aan de winkelier of het koffiepakket in de doos zat en dat bleek niet zo te zijn, de winkelier zei mij naar de website van Philips te gaan en daar een formulier in te vullen. Nadat ik hem zei dat ik dat maar een vreemde gang van zaken vond vertelde hij dat Philips graag wilde weten wie zijn klanten zijn. Lang gezocht op die website maar niet kunnen vinden, toen de klantenservice van Philips gebeld en na lang wachten eindelijk een mevrouw aan de telefoon die mij zeer vriendelijk uitlegde wat ik allemaal moest doen om het koffiepakket te ontvangen; nummer van de doos, streepjescode e.d. allemaal op een vel papier plakken en opsturen naar een bepaald adres.
Eingenlijk had ik niet veel zin in al dat gedoe maar dacht hé ze bieden een gratis koffiepakket bij het apparaat aan dus nu zal ik het hebben ook! :evil:
Het hele knip- en plakwerk op 30 november 2005 verstuurd maar tot op heden nog steeds geen koffiepakket ontvangen.
Vorige week weer dat dure telefoonnummer van Philips klantenservice gebeld en gevraagd waar mijn gratis koffiepakket toch blijft.
Om een lang verhaal kort te maken, ik zou worden teruggebeld en inderdaad kreeg ik begin deze week een telefoontje. Het blijkt dat de gratis koffiepakketten op zijn. Maar volgens de mevrouw die mij belde zal ik een vervangend artikel ontvangen. Op mijn vragen wat dat vervangende artikel dan wel zal zijn en hoelang dat nog zal gaan duren kreeg ik te horen dat ze dat niet wist.
Ik vind dat maar een vreemde gang van zaken, en ben benieuwd of ik inderdaad ooit een vervangend artikel zal ontvangen.
Heeft iemand anders in dit forum hier ook mee te maken gehad?

bodejosm43

Re: Philips Senseo actie gratis koffiepakket

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

niet in 2005, maar wel in 2003. Toen hadden ze ook zo'n aktie.

Het gekke is, dat ze dit jaar hun 5-jarig bestaan vieren, maar volgens mij is de senseo veel later op de Nederlandse markt gekomen, maar dit staat hier los van.

Bij de door mij aangeschafte Senseo zat ook een bon, waarmee ik recht had op een pakket, zoals jij dat beschrijft. Na lang aandringen, en vele telefoontjes later, kreeg ik ipv het beloofde koffiepakket, twee porceleinen kopjes. Die waren gratis, maar ik moest er verzendkosten voor betalen, die ik uiteindelijk ook teruggestort kreeg.

Ze beloven immers een pakket, en dan zullen ze hun belofte na moeten komen. Het is geen kwestie van zeuren, hoor, je hebt gewoon recht op wat ze je beloven. Ik zie een kado, als dat in het vooruitzicht wordt gesteld, altijd als onderdeel van de aankoop. Niets is gratis in dit leven, immers.

Dat kado, dat betaal je in feite gewoon zelf.

Gesloten