In november kocht ik zo'n Senseo apparaat nadat ik iets over die actie las in een reclame folder van een plaatselijke winkelier.
Bij aankoop vroeg ik aan de winkelier of het koffiepakket in de doos zat en dat bleek niet zo te zijn, de winkelier zei mij naar de website van Philips te gaan en daar een formulier in te vullen. Nadat ik hem zei dat ik dat maar een vreemde gang van zaken vond vertelde hij dat Philips graag wilde weten wie zijn klanten zijn. Lang gezocht op die website maar niet kunnen vinden, toen de klantenservice van Philips gebeld en na lang wachten eindelijk een mevrouw aan de telefoon die mij zeer vriendelijk uitlegde wat ik allemaal moest doen om het koffiepakket te ontvangen; nummer van de doos, streepjescode e.d. allemaal op een vel papier plakken en opsturen naar een bepaald adres.
Eingenlijk had ik niet veel zin in al dat gedoe maar dacht hé ze bieden een gratis koffiepakket bij het apparaat aan dus nu zal ik het hebben ook!
Het hele knip- en plakwerk op 30 november 2005 verstuurd maar tot op heden nog steeds geen koffiepakket ontvangen.
Vorige week weer dat dure telefoonnummer van Philips klantenservice gebeld en gevraagd waar mijn gratis koffiepakket toch blijft.
Om een lang verhaal kort te maken, ik zou worden teruggebeld en inderdaad kreeg ik begin deze week een telefoontje. Het blijkt dat de gratis koffiepakketten op zijn. Maar volgens de mevrouw die mij belde zal ik een vervangend artikel ontvangen. Op mijn vragen wat dat vervangende artikel dan wel zal zijn en hoelang dat nog zal gaan duren kreeg ik te horen dat ze dat niet wist.
Ik vind dat maar een vreemde gang van zaken, en ben benieuwd of ik inderdaad ooit een vervangend artikel zal ontvangen.
Heeft iemand anders in dit forum hier ook mee te maken gehad?