LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nekhernia
-
Re: Nekhernia
Hallo mag ik ook lid worden van dat groepje want ik vind het ook slap geleutel van Mokwai. Je lijkt wel last te hebben van een moeder complex of je gaat te vaak naar De Efteling
zeur niet zo over die manier van schrijven zeg
als we allemaal zo ''perfect'' zouden zijn als jullie was de wereld ook erg saai.
misschien is mokwai nog wel een leuk jong persoon en zijn jullie allemaal al wat ouder, vooral reintje heb ik begrepen
als we allemaal zo ''perfect'' zouden zijn als jullie was de wereld ook erg saai.
misschien is mokwai nog wel een leuk jong persoon en zijn jullie allemaal al wat ouder, vooral reintje heb ik begrepen
-
Klagen over schrijffouten of manier van schrijven zegt meer over de andere persoon.
en bitchy ook natuurlijk
Allemaal errug bedankt. Ik word helemaal emotioneel
-
Foei, wat een kinderachtige opmerking okkie.
maarrre, kunnen jullie ook vertellen hoe ik achter de eigenaren kan komen???
Ik zou het echt niet weten, maar ik wil graag weten hoe het met de rest van het nestje is.
En dan vooral als er nog meer met deze kwaal rond lopen...
Ik zou het echt niet weten, maar ik wil graag weten hoe het met de rest van het nestje is.
En dan vooral als er nog meer met deze kwaal rond lopen...
-
Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het niet via de fokker of vorige eigenaar kan.
Misschien via Marktplaats? Daar doen ze soms oproepen naar nest broers of zussen.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, ik kom maar af en toe op marktplaats
Misschien via Marktplaats? Daar doen ze soms oproepen naar nest broers of zussen.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, ik kom maar af en toe op marktplaats
Hoi Cook,
nee via de fokker denk ik niet dat ik de gegevens ga krijgen...
het is namelijk een beruchte fokker die al in meerdere topics naar voren is gekomen.
maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, om het via hem te doen.
En inderdaad, marktplaats is een goeie, had ik nog niet aan gedacht eigenlijk
nee via de fokker denk ik niet dat ik de gegevens ga krijgen...
het is namelijk een beruchte fokker die al in meerdere topics naar voren is gekomen.
maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, om het via hem te doen.
En inderdaad, marktplaats is een goeie, had ik nog niet aan gedacht eigenlijk
Mokwai, wat voor hond heb je dan? Ik meen me te herinneren dat jij ook een Franse bulldog hebt, maar ik kan ook in de war zijn met iemand anders. Dan kun je namelijk op een site van dat ras ook een oproep doen.
Groetjes Belinda
Groetjes Belinda
Hoi Belinda, ik heb inderdaad een franse bull.
Dank je wel voor de tip, ik ga gelijk ff kijken als dat ook mogelijk is
Dit gaat nergens over, dat kan ik ook wel en heeft niets met gevoel of gevoelloosheid te maken.Aan je reacties te merken krijg ik ook het idee dat je met droge ogen naar Bambi kunt kijken op het moment dat z'n moeder afgeschoten wordt.....
Beetje vreemd dat je dan bij zo'n fokker toch een hond haalt, maar dat maakt niet veel uit, blijft sneue bak.nee via de fokker denk ik niet dat ik de gegevens ga krijgen...
Ik weet niet of je al op die site geweest bent, maar op www.fransebulldog.info kun je ook oproepen plaatsen op het forum.Hoi Belinda, ik heb inderdaad een franse bull.
Veel succes in ieder geval.
Groetjes Belinda
Tja, je kunt niet altijd van tevoren weten hoe een fokker is. Wij hebben onze fokker via de Hollanse Bulldoggen Club gevonden, maar er zijn ook mensen die via via aan een fokker komen en dan weet je helaas niet altijd wat voor iemand dat is.Beetje vreemd dat je dan bij zo'n fokker toch een hond haalt, maar dat maakt niet veel uit, blijft sneue bak.
-
dan had ze niet zo'n trutte hondje maar een echte hondmisschien is mokwai nog wel een leuk jong persoon en zijn jullie allemaal al wat ouder, vooral reintje heb ik begrepen
slaat nergens op,
mokwai zou niet mijn keuze zijn, maar ik wil hardlopen, sporten & andere actieve dingen doen. zo kiest iedereen om een andere reden voor een hond die bij hem of haar past.
zou ik nu een hondje als mokwai aangeboden krijgen dan nam ik het meteen in huis op, daar niet van.
maar goed, dan heb ik er nog 3 die kilometers mee kunnen in hetzelfde tempo.
mokwai zou niet mijn keuze zijn, maar ik wil hardlopen, sporten & andere actieve dingen doen. zo kiest iedereen om een andere reden voor een hond die bij hem of haar past.
zou ik nu een hondje als mokwai aangeboden krijgen dan nam ik het meteen in huis op, daar niet van.
maar goed, dan heb ik er nog 3 die kilometers mee kunnen in hetzelfde tempo.
Blijkbaar ben je niet zo bekend met dit ras Reintje...dan had ze niet zo'n trutte hondje maar een echte hond
Hij is misschien klein, maar meer ondeugend dan de meest grote honden.
Mischien een idee om eerst naar die site te gaan en dan pas je mening te geven?
Deze tip kreeg ik afgelopen week van just the cook.Misschien via Marktplaats? Daar doen ze soms oproepen naar nest broers of zussen.
Om in contact te koemn met mokwai`s broertjes en zusjes.
Zat ik gisteren op marktplaats te kijken, was er een ander stel op zoek naar eigenaren die een engelse bull bij die fokker gekocht hebben.
Er zijn dus al meer mensen die het op die manier proberen, helaas had dit stelletje nog geen reacties gehad, maar het is dus zeker het proberen waard.
Ik ga vandaag gelijk een oproep plaatsen.
Thanks Cookie
-
Hallo, hebben jullie nou helemaal geen gevoel voor humor meer ? Er staat toch een smiley achter