LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RAAMMECHANIEK SEAT NIET ALLES VERGOED GEKREGEN!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
jsteenis

RAAMMECHANIEK SEAT NIET ALLES VERGOED GEKREGEN!!!

Ongelezen bericht door jsteenis »

Hallo'

Van de week eindelijk reactie gehad op mijn coulance van de ruit,maar niet alles terug gekregen.Ik had toen het gebeurde een rekening gehad van 237,89 euro na veel gepraat van Pon 109,35 euro coulance gehad.Mijn seat cordoba was van juni 2000 dus 1 jaar fabrieksgarantie toen die tijd.Het voorval gebeurde op 05-06-2002 met een km stand van 38502 km, raammechaniek was vervangen.Maar uiteindelijk heb ik hieraan toch zelf 128,54 euro betaald.Dus naar aanleiding van Tros Radar heb ik ook 128,54 euro geclaimd.Maar tot mijn grote verbazing krijg ik maar 67,38 euro terug.Naar mijn mening heb ik dus nog 61,16 euro tegoed.Ik ben hiervoor naar de seat dealer geweest maar die zeiden je krijgt alleen terug wat wij ook van Pon terug krijgen.Ik zou een briefje naar Pon aanwagen zei men daar, wie weet.Dat ga ik ook doen want ik wil het mijne hierover weten.Zijn hier nog meer mensen met deze problemen dat Pon niet met de beloofde 100% over de brug komt :?: En de brief naar Pon is inmiddels al onderweg.
Dit is toch wel een beetje vaag,vind je niet.

Groetjes Wim : :roll: :?: :cry:

-okkie-

Re: RAAMMECHANIEK SEAT NIET ALLES VERGOED GEKREGEN!!!

Ongelezen bericht door -okkie- »

Echt weer van die PON en VW praktijken! Stelletje arrogante kwallen zijn het. Dat zie je ook aan de te hoge prijzen voor hun auto's. Vroeger waren die hogere prijzen gerechtvaardigd omdat toen de kwaliteit ook hoger was dan de concurenten maar dat is allang niet meer zo!

Ik snap echt niet dat een groot bedrijf als PON die enorme omzetten draaien moeilijk moeten doen over een paar tientjes (per klant). Ze zijn zo arrogant dat ze denken dat hun auto's toch wel blijven verkopen. Als ze zo doorgaan (met slechte kwaliteit leveren, hoge prijzen en arrogantie) dan piepen ze over een tijdje wel anders....als de verkopen gaan stagneren.....volgens mij zijn de voortekenen bij VW er al. Daar gaan al ontslagen vallen....

jsteenis

Hallo Okkie

Ik snap hier dus even niets van heel Nederland heeft het op TV gezien bij Radar.
Dan hebben ze bij Pon toch een grote plaat voor hun hoofd.
Of er is bij hun iets fout gegaan.
Ik wacht maar even af wat de reactie van mijn brief is.
En als ze nu die paar tientjes investeren verdienen ze het op den duur toch dubbel en dwars terug,want ze hebben dan dan een tevreden klant, anders zijn er waarschijnlijk mensen die toch Pon vaarwel zeggen ben ik bang. Bedankt voor je reactie.Ik laat nog wel weten hoe dit afloopt op dit forum.

Groetjes Wim

-okkie-

Wim, heel veel succes ermee! Als ze niet over de brug komen, volgende keer een ander merk?

Groeten,

Okkie

jsteenis

Hallo Okkie

Bij Pon hebben ze me brief ontvangen en ik heb hier al een reactie op gehad.Het probleem ligt bij de dealer want die horen hier ook aan bij te dragen dus niet alleen wat ze van Pon krijgen.Dat was de afspraak met de dealers volgens Pon.Ze moesten mijn rekening nummer hebben dan storten ze het restant bedrag naar me toe.Hebben ze bij de dealer mij mooi voor de gek gehouden.Ze lopen ook niet zo hard meer voor me, omdat ik bij een andere Seat dealer zit ivm hogere inruil van mijn auto tegen een nieuwe auto,maar dat moet voor deze situatie niets uitmaken.Een beetje dom van ze,want vanaf nu koop ik er helemaal niets meer bij deze Seat dealer.En het geld wat ik van de Seat dealer zou terug krijgen heb ik alleen maar op papier en niet op mijn rekening.Ik heb de Seat dealer hierover gebeld na 3 weken wachten maar ze hadden mijn rekening nummer niet.Ook zoiets vaags als je daar toen een nieuwe auto hebt gekocht en de onderhoudsbeurten altijd hebt overgemaakt via de bank.En in het uiterste geval hadden ze me ook even kunnen bellen wat mijn rekening nummer is.
Ze zullen wel flink op hun donder krijgen van Pon want dit is ook geen reclame voor hun.Zo zie je maar weer leugens komen altijd uit.

WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BESTE :lol: :D :lol:

En Okkie nog bedankt voor je reacties

Groetjes Wim :wink:

-okkie-

Inderdaad, wie het laatst lacht.....

Sommige dealers zijn echt een beetje dom, hoor! Nu verliezen ze zeker een klant. Ik snap dat niet. Zo goed gaat het niet in de dealerwereld, dan zou je denken dat ze toch een stapje harder lopen om klanten te behouden....

Voor straks: veel plezier met de nieuwe auto (welke gaat het worden, of heb je 'm al?)

Groeten,

Okkie

jsteenis

Die heb ik al een tijd sinds sept.2004 had eerst een Seat Cordoba Cupra en nu een Ibiza FR 1.8 20VT en die loopt als een speer.

Groetjes Wim

Gesloten