LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat Classic
Systemat Classic
Wij zijn van plan om een nieuwe keuken aan te schaffen. Hebben vandaag een offerte gekregen voor een Systemat Classic. We vragen ons af of de prijs in verhouding staat tot de kwaliteit, hebben niet veel tijd om verschillende keukenzaken af te gaan, vandaar dat we advies op deze manier vragen.
De keuken bestaat uit:
- 1 Hoge apperatenkast (GI64.36L)
- 2 Onderkast (1 lade, 2 voorraadladen) (U100.44)
- 1 Onderkast (1 lade, 2 voorraadladen) (U60.24)
- 1 Onderkast (1 uittrekbaar front) ((U15.14)
- 1 Spoelkast (1 deur) (US60.13R)
- 2 Onderkasten (1 deur) (U50.03L)
- 1 Werkbladopzetkast, met jaloezieroldeur RVS) (RA84.14136K)
- Blendemateriaal
- Granieten werkblad Zwarte M Anticato 3 cm massief 4.20 m2
- Spoelunit Baronga 40, rvs
- Siemens combimagnetron (HB86P570N)
- Siemens vaatwasser (SE64M350)
- Siemens wandschouwkap rvs (LC46956)
- Bauknecht gaskookplaat, rvs (TGW5595IN)
- Whirpool koelkast 183lr. (ARG727/A)
- kraan Grohe (dekorado)
- 3 verstelbare tafelpoten rvs (dekorado)
Offerte gaat uit van monteren, plaatsen en aansluiten en bedraagt
€13500,=
Is dit een gangbare prijs of betalen we te veel?
De keuken bestaat uit:
- 1 Hoge apperatenkast (GI64.36L)
- 2 Onderkast (1 lade, 2 voorraadladen) (U100.44)
- 1 Onderkast (1 lade, 2 voorraadladen) (U60.24)
- 1 Onderkast (1 uittrekbaar front) ((U15.14)
- 1 Spoelkast (1 deur) (US60.13R)
- 2 Onderkasten (1 deur) (U50.03L)
- 1 Werkbladopzetkast, met jaloezieroldeur RVS) (RA84.14136K)
- Blendemateriaal
- Granieten werkblad Zwarte M Anticato 3 cm massief 4.20 m2
- Spoelunit Baronga 40, rvs
- Siemens combimagnetron (HB86P570N)
- Siemens vaatwasser (SE64M350)
- Siemens wandschouwkap rvs (LC46956)
- Bauknecht gaskookplaat, rvs (TGW5595IN)
- Whirpool koelkast 183lr. (ARG727/A)
- kraan Grohe (dekorado)
- 3 verstelbare tafelpoten rvs (dekorado)
Offerte gaat uit van monteren, plaatsen en aansluiten en bedraagt
€13500,=
Is dit een gangbare prijs of betalen we te veel?
Re: Systemat Classic
allereerst:
Systemat classic bestaat niet. Het is hacker classic
Naast het classic programma biedt de fabriek hacker ook nog het systemat programma, systemat is de maxi lijn van hacker
aan de codes te zien heb jij het "normale"classic programma
om je prijs op de goeie manier te kunnen beoordelen moet ik het front weten wat je hebt uitgezocht ( dit is bij classic een naam)
maar ik kan je op voorhand al zeggen dat zelfs als heb je een keuken in de hoogste prijsklasse van hacker uitgezocht ik je prijs een stevige prijs vindt.
zou je aanraden om nog een hacker dealer te gaan bezoeken en een offerte te laten maken voor een goed vergelijk.
succes
Systemat classic bestaat niet. Het is hacker classic
Naast het classic programma biedt de fabriek hacker ook nog het systemat programma, systemat is de maxi lijn van hacker
aan de codes te zien heb jij het "normale"classic programma
om je prijs op de goeie manier te kunnen beoordelen moet ik het front weten wat je hebt uitgezocht ( dit is bij classic een naam)
maar ik kan je op voorhand al zeggen dat zelfs als heb je een keuken in de hoogste prijsklasse van hacker uitgezocht ik je prijs een stevige prijs vindt.
zou je aanraden om nog een hacker dealer te gaan bezoeken en een offerte te laten maken voor een goed vergelijk.
succes
Het front wat we gekozen hebben is 120 Notenhout decor fijnstructuur.
Bedankt zover voor de reactie, gaan morgen zeker naar een andere dealer om een offerte uit te brengen.
Wat de keuken in deze offerte ook duur maakt is het blad. Voor het granietenblad (3cm massief, 4.20m2) betalen we €4353,= .
Is dat reeel voor deze kwaliteit?
Bedankt zover voor de reactie, gaan morgen zeker naar een andere dealer om een offerte uit te brengen.
Wat de keuken in deze offerte ook duur maakt is het blad. Voor het granietenblad (3cm massief, 4.20m2) betalen we €4353,= .
Is dat reeel voor deze kwaliteit?
-
Beste Gerre,
het loont misschien om je offerte van een systemat keuken door te sturen naar dki.nl dat is een firma die keukens uit duitsland importeert. Daar zijn keukens goedkoper. Zij importeren en plaatsen jouw keuken, met enige verschil dat hij vanuit duitsland komt.
Het is dan exact de keuken die jij wil hebben (zelfde merk enzo), maar veel goedkoper.
je kan hen ook altijd bellen voor meer uitleg, goede service!!
succes ermee!
Liesbet
het loont misschien om je offerte van een systemat keuken door te sturen naar dki.nl dat is een firma die keukens uit duitsland importeert. Daar zijn keukens goedkoper. Zij importeren en plaatsen jouw keuken, met enige verschil dat hij vanuit duitsland komt.
Het is dan exact de keuken die jij wil hebben (zelfde merk enzo), maar veel goedkoper.
je kan hen ook altijd bellen voor meer uitleg, goede service!!
succes ermee!
Liesbet
Hallo nieuwhuisgekocht. waar denk je dat de keukens van systemat wegkomen die anderen offeren??? van de waddeneilanden ofzo???
kom op he, elke keukenzaak die systemat/hacker verkoop importeert het uit duitsland Daar staat namelijk de fabriek
Ik vind het maar een vaag verhaal dat dki gebeuren. en hun website nog veel vager...er staat niets over een showroom waar je het product kunt zien, voelen
zal wel een kantoortje op een industrie terrein zijn wat makkelijk wil scoren....lekker betrouwbaar voor de consument..
kom op he, elke keukenzaak die systemat/hacker verkoop importeert het uit duitsland Daar staat namelijk de fabriek
Ik vind het maar een vaag verhaal dat dki gebeuren. en hun website nog veel vager...er staat niets over een showroom waar je het product kunt zien, voelen
zal wel een kantoortje op een industrie terrein zijn wat makkelijk wil scoren....lekker betrouwbaar voor de consument..
Hey Gerre 076,
Ik weet uit ervaring dat classic geen dure kasten heeft dus in dit geval zou ik zeker nog een andere offerte er naast leggen. Voor je eigen gevoel is het beter ook. Dan weet je of je een goede deal hebt gemaakt. Al weet je dat nooit helemaal zeker.
Suc6 met je aankoop.
Ik weet uit ervaring dat classic geen dure kasten heeft dus in dit geval zou ik zeker nog een andere offerte er naast leggen. Voor je eigen gevoel is het beter ook. Dan weet je of je een goede deal hebt gemaakt. Al weet je dat nooit helemaal zeker.
Suc6 met je aankoop.
Wij zijn op jullie advies naar een andere keukenverkoper gegaan en hebben daar uiteindelijk een keuken in dezelfde opstelling als boven gekocht, maar dan niet in de classic versie maar in de selective versie.
(de rolluiken van de opzetkast zijn i.p.v. rvs-look. nu rvs geworden).
We hebben deze kunnen kopen voor € 12.000,=. Dus toch € 1500,= minder voor een meer keuken. Daar ben ik wel tevreden over, maar niet over de verkoopmanier, vond deze nogal agressief. We hadden eigenlijk geen tijd om er echt over na te denken, daar de verkoper waarschijnlijk dacht "dan gaan ze naar de concurrent". Toen we opstonden om weg te gaan, kon het ineens wel!!
Nou ja, we hebben uiteindelijk de keuken die we graag wilden, voor een denken wij aardige prijs, maar ik denk niet dat ik de keukenzaak resp. de verkoper zal aanraden bij mijn vrienden.
(de rolluiken van de opzetkast zijn i.p.v. rvs-look. nu rvs geworden).
We hebben deze kunnen kopen voor € 12.000,=. Dus toch € 1500,= minder voor een meer keuken. Daar ben ik wel tevreden over, maar niet over de verkoopmanier, vond deze nogal agressief. We hadden eigenlijk geen tijd om er echt over na te denken, daar de verkoper waarschijnlijk dacht "dan gaan ze naar de concurrent". Toen we opstonden om weg te gaan, kon het ineens wel!!
Nou ja, we hebben uiteindelijk de keuken die we graag wilden, voor een denken wij aardige prijs, maar ik denk niet dat ik de keukenzaak resp. de verkoper zal aanraden bij mijn vrienden.
ik hoop voor je dat deze verkoper het front voor je vaatwasser niet is vergeten zoals bij je eerste rijtje.
mail je offerte naar keukenloods.
Hallo ik plaats deze keukens veel.
Ik vind deze het fijnste om te plaatsen.
Dit is zeker een zeer goede keuze geweest.
beter als symatic of poggen pohl.
Ik vind deze het fijnste om te plaatsen.
Dit is zeker een zeer goede keuze geweest.
beter als symatic of poggen pohl.