LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] u.p.c Unwanted Payment Controle

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lenakapel
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:53

u.p.c Unwanted Payment Controle

Ongelezen bericht door lenakapel »

Op 18 oktober 2005 had ik modem, adapter en dect telefoon in huis.wij de boel aansluiten klaar cd erin en proberen om te installeren, nou mooi niet wij bellen. Antw Sorry onze fout de kabel is er nog niet geschikt voor na 48 uur zal deze werken, nou mooi niet, weer bellen opniew werd beloofd dat deze binnen 48 uur zou werken. Na bellen met technische dient bleek dat ze niet op de hoogte waren dat het niet kon werken dat deed dit pas na 5 nov. 2005.We kregen daar bericht over van UPC.Toen hadden wij er geen zin meer in.
Heb dan ook modem en adapter retour gestuurd binnen 30 dagan na het zogenaamde inwerking stellen. Nadat dit was gebeurd werd er van mijn rekening een bedrag afgeschreven van 172,57 euro, deze heb ik gestorneerd want van de diensten heb ik geen gebruik kunnen makan.
Wel heb ik de TV betaald want dat werk wel.
Nu wordt ik gebeld dat ik een achterstand in betaling heb voor diensten die ik niet heb gebruikt, ik ben van mening dat ik geen achterstand heb.
Ook via KPN hebben ze me een SMS berichtje gestuurd dat ik onmiddelijk moet betalen.(VOOR WAT??????? DIENST????)

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: u.p.c Unwanted Payment Controle

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Dit is de "normale" gang van zaken bij UPC.


Hoop dat je alle formulieren en betaalbewijzen nog hebt. Maar vlug je rechtsbijstand, want die is bijna verplicht als je met UPC in zee gaat, inschakelen en hun het werk voor je laten doen.


Tip: Zeg ook je kabel TV abo op. Is ook veel te duur voor bereorde kwaliteit.

lenakapel
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:53

Re: u.p.c Unwanted Payment Controle

Ongelezen bericht door lenakapel »

ik wacht dus met smart op kpn tv in mijn regio,zal daarna upc ook zeker laten afsluiten.

gert_jan
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2006 20:09

Re: u.p.c Unwanted Payment Controle

Ongelezen bericht door gert_jan »

Ik kan je alleen de tip meegeven dat je UPC een factuur moet sturen, aangetekend wel te verstaan.
Hierin reken je ze voor:

A) de tijd dat je moest bellen
B) De tijd dat je moest wachten totdat het product werkte
C)De tijd die je bezig bent met het gezeur van UPC

In deze factuur geef je ze vijf werkdagen de tijd om het geld over te maken.

Mocht er niet betaald worden dan stuur je ze gewoon een herinering, ook aangetekend natuurlijk.

betalen ze je daarna nog niet dan verhoog je het bedrag en dreig je met juridische stappen.

Ben benieuwd wie dan aan het langste eind trekt.

lenakapel
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:53

Re: u.p.c Unwanted Payment Controle

Ongelezen bericht door lenakapel »

Heb de laatste herinnering gekregen van UPC met de mededeling op 18-2-2006 worden de diensten afgesloten.
Dacht dat dit in nov. al was gebeurd na een tel. gesprek met 1 van de medewerkers die mij vertelde dat ze per direkt de internet en tel. verbinding ongedaan zouden maken.
Nu dreigen ze met een incassoburo voor een rekening van diensten waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
Deze rekening (kopie ervan gemaakt) en retour gezonden met kopieen van terugzending van gevraagde artikelen.

Gesloten