LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Katten op auto's/in de tuinen etc.
-
Re: Katten op auto's/in de tuinen etc.
Conclusie:
* Probeer wat ideeen uit die worden aangedragen, want daarom was deze topic begonnen toch?
* En praten doet wonderen. Ik durf te wedden dat als jij op een buurvriendelijke manier, dus niet al in de aanval houding, een gesprek begint over de overlast er heel veel oplosingen te bedenken zijn. Menig een zal zich niet eens beseffen dat iemand zich aan zijn schattige haarbal kan ergeren.
ik vind wel dat je er wat enge ideeen op na houdt. Geluiden als "dan zie je je kat niet meer terug" vind ik echt heel naar. Ondank dat ik mijn katten niet vrij rond laat lopen is er wel eens een ontsnapt waar ik dagen naar heb moeten zoeken. Ik was heel blij dat ik mijn harig kind terug had.
Geen rare dingen alsjeblieft.
Doe met me mee...
Sluit de ogen, kleermakers zit en hommmmmmm...
hommmmmmm.....Relax
en zoek een hobby waar je druk mee bezig bent.
* Probeer wat ideeen uit die worden aangedragen, want daarom was deze topic begonnen toch?
* En praten doet wonderen. Ik durf te wedden dat als jij op een buurvriendelijke manier, dus niet al in de aanval houding, een gesprek begint over de overlast er heel veel oplosingen te bedenken zijn. Menig een zal zich niet eens beseffen dat iemand zich aan zijn schattige haarbal kan ergeren.
ik vind wel dat je er wat enge ideeen op na houdt. Geluiden als "dan zie je je kat niet meer terug" vind ik echt heel naar. Ondank dat ik mijn katten niet vrij rond laat lopen is er wel eens een ontsnapt waar ik dagen naar heb moeten zoeken. Ik was heel blij dat ik mijn harig kind terug had.
Geen rare dingen alsjeblieft.
Doe met me mee...
Sluit de ogen, kleermakers zit en hommmmmmm...
hommmmmmm.....Relax
en zoek een hobby waar je druk mee bezig bent.
Zijn geen rare ideeen we hebben namelijk al een overschot aan katten. Als een hond zomaar op straat loopt die niet geregisreerd is wordt hij ook zonder pardon opgepakt. Mensen moeten beter zorgen voor hun huisdieren en anders moet je er geen nemen.
Over die mensen, nou mijn volk is het niet en ze zullen zich er niet aan storen. Zijn geen tokkies maar die hebben daar echt schijt aan dus een dialoog ga ik niet met ze aan. Ze hebben namelijk al flinke problemen met de buren (zelfs gerechtelijk). Daarom ga ik daar mij niet in mengen.
Iemand die een kat er op nahoudt moet zelf wijs genoeg zijn om daar fatsoenlijk mee om te gaan. Als je een kat vrij buiten laat lopen dan ben je asociaal bezig. Jij vindt een haarbal kennelijk leuk nou ik niet. Vind het vies zelfs. Iedereen moet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen voor zijn hebben en houden en daarom spreek ik ook van eigen risico voor de loslopende kat!
Over die mensen, nou mijn volk is het niet en ze zullen zich er niet aan storen. Zijn geen tokkies maar die hebben daar echt schijt aan dus een dialoog ga ik niet met ze aan. Ze hebben namelijk al flinke problemen met de buren (zelfs gerechtelijk). Daarom ga ik daar mij niet in mengen.
Iemand die een kat er op nahoudt moet zelf wijs genoeg zijn om daar fatsoenlijk mee om te gaan. Als je een kat vrij buiten laat lopen dan ben je asociaal bezig. Jij vindt een haarbal kennelijk leuk nou ik niet. Vind het vies zelfs. Iedereen moet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen voor zijn hebben en houden en daarom spreek ik ook van eigen risico voor de loslopende kat!
ik heb geen hekel aan dieren ,integendeel . maar ik vraag mij af op welke leeftijd een kat naar buiten word gestuurd. is dat als ie nog een kitten is of als ie lastig word b.v krols
bovendien zou ik het niet durven om mijn kat of hond buiten te zetten. ik zou bang zijn dat ze het beestje aanreden. dan vraag ik mij toch af of je werkelijk een dierenvriend bent.
bovendien zou ik het niet durven om mijn kat of hond buiten te zetten. ik zou bang zijn dat ze het beestje aanreden. dan vraag ik mij toch af of je werkelijk een dierenvriend bent.
Wat maken jullie je toch druk. 2 keer mijn buren 7 huizen verder gezegd dat ik geen overlast wil hebben van hun katten. De halve straat leid onder deze katten fokster maar iedereen is bang om wat te zeggen.
Eind november 2 katten afgeschoten in mijn tuin en in de grijze Kliko gegooid en dit gemeld bij mevrouw de katten fokster. 1e week december was haar tuin omheind en kunnen haar katten niet meer naar buiten.
Probleem opgelost…… denk alleen dat we geen vrienden ooit zullen worden
Eind november 2 katten afgeschoten in mijn tuin en in de grijze Kliko gegooid en dit gemeld bij mevrouw de katten fokster. 1e week december was haar tuin omheind en kunnen haar katten niet meer naar buiten.
Probleem opgelost…… denk alleen dat we geen vrienden ooit zullen worden
Oops geen last met de politie gehad? Tis helaas (nog) verboden.
Politie is toch veel te druk bezig met echt belangrijke zaken zoals lasergun, 15 jarigen indificatie vragen, beleids vergaderingen, vakbonds vergaderingen, autoaanschaf vergaderingen, imago verbeterings vergaderingen, politie teneu vergaderingen, kantoor - leef omgeving vergaderingen en tussen all dit vergaderingen moeten ze ook nog sporten, schietlessen volgen, autorijlessen volgen en niet te vergeten natuurlijk de functionerings gesprekken.
Je ziet.. geen tijd vrij voor zaken als dit.. zoals de politie agent my kon vertellen aan de balie toen ik het probleem de eerste keer aankaarte nadat ik 2 tevergeefse bezoekn had gebracht aan mevrouw de fokster.
Gewoon afschieten......dat lost op
Je ziet.. geen tijd vrij voor zaken als dit.. zoals de politie agent my kon vertellen aan de balie toen ik het probleem de eerste keer aankaarte nadat ik 2 tevergeefse bezoekn had gebracht aan mevrouw de fokster.
Gewoon afschieten......dat lost op
Maar mag je de kat afschieten als je er veel last van hebt. En de kat op jouw grond bevindt?
Ik heb het niet gevraagd..............
-
Waarmee heb jij dan geschoten vraag ik mij af.
Een kado dat ik via een erfenis gekregen heb
Een Mauser 98 K. Een geweldig ding. Onze oosterburen weten iets goeds te bouwen en zelfs na 60 jaar werkt hij nog uitstekend.
Een Mauser 98 K. Een geweldig ding. Onze oosterburen weten iets goeds te bouwen en zelfs na 60 jaar werkt hij nog uitstekend.
zover ik weet mag je een kat niet afschieten of vergiftigen. Echter er staat ook in de wet dat niemand overlast hoeft te hebben van andermans huisdier(en). Ik zal mijn goede vriendin (agent) nog eens raadplegen hoe dit zit. Vind dat een wijkagent hier wat mee moet doen. Overigens in Belgie is het toegestaan een inbreker neer te schieten. Deze omstreden wet is onlangs van kracht gegaan. Maar in Nederland mag je nog geen kat neerschieten!
-
Cern, ik dacht het al maar je l ult uit je nek
Mag ik die Mauser een keer lenen?? Los ik hier ook even een par probleempjes op. Zorg ik gelijk voor de 1e katloze buurt, hahahahah
(voor alle serieuze types hier: geintje!)
''bescherm de dieren tegen de beesten''
jammer dat jullie zo'n hekel hebben aan dieren terwijl je juist actie moet ondernemen tegen hun baasje.
jammer dat jullie zo'n hekel hebben aan dieren terwijl je juist actie moet ondernemen tegen hun baasje.
Och Bitchy, laat ze maar. Katten afschieten omdat er ze er last van hebben en er is toch een overschot, nietwaar? Ik denk zelf ook dat er een overschot is aan een bepaald soort zoogdier, maar dan heb ik het niet over katten of honden.....
Oeioei, gevaarlijk terrein......misschien hebben jullie mijn reactie niet helemaal goed gelezen of snappen jullie het niet.....ik had het over HUMOR
-
Dieren dood maken moet je zien als humor?
-
cern, je hebt een duidelijk gebrek aan IQ en gevoel.
Iemand die machteloos is grijpt naar geweld en zulke zielige dingen.
Sneu mannetje,bah!
Zeer moeilijk raadspel, maak af:
Grote kl..tzak waarschijnlijk een klein p.kkie en de hersenen van een garna.l
Enne PJ, Er zijn nou eenmaal asociale mensen en verlaag je niet tot hun niveau maar geef het goede voorbeeld.
Iemand die machteloos is grijpt naar geweld en zulke zielige dingen.
Sneu mannetje,bah!
Zeer moeilijk raadspel, maak af:
Grote kl..tzak waarschijnlijk een klein p.kkie en de hersenen van een garna.l
Enne PJ, Er zijn nou eenmaal asociale mensen en verlaag je niet tot hun niveau maar geef het goede voorbeeld.
Laatst gewijzigd door thee eefje op 06 feb 2006 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Kennelijk kun je niet goed lezen ik heb geen last met MIJN buren, maar de buren van de bewuste katteneigenaar heeft flinke problemen met de buren. En dit heeft niet alleen met de katten te maken maar het betreft ook nog een andere zaak die justitueel wordt bekeken.
Omdat dit om een lopende zaak gaat lijkt het mij verstandig daar niet in te mengen. Niet mijn zaak. Maar ik heb OOK last van die katten van hun. Dus teefje beter lezen voordat je iets uit de context haalt.
Omdat dit om een lopende zaak gaat lijkt het mij verstandig daar niet in te mengen. Niet mijn zaak. Maar ik heb OOK last van die katten van hun. Dus teefje beter lezen voordat je iets uit de context haalt.
-
Excuus, heb het nogmaals gelezen. Ik heb het weg gehaald, beter zo?
En jij hebt mijn naam verkeerd staan. Je was denk ik wat in de war.
Teefje moet thee eefje zijn.
En jij hebt mijn naam verkeerd staan. Je was denk ik wat in de war.
Teefje moet thee eefje zijn.