Lege Batterijen lever ze in. Misschien win je een Reis.
Ik vraag me dus af of er mensen zijn die ooit gewonnen hebben, of iemand kennen die een reis gewonnen hebben.
Ik vraag het me gewoon af aangezien ik er nog nooit iemand in mijn omgeving over heb gehoord
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Batterijen
Re: Batterijen
Dag Leonie,
Dat je niemand kent die ooit deze reis heeft gewonnen is niet zo vreemd. Er wordt elke maand 1 reischeque van EUR 2000 weggegeven en 55 van EUR 100. Van alle tienduizenden (zo honderdduizenden) die batterijen inleveren is de kans klein dat deze op u valt of iemand uit uw naaste omgeving.
Indien u wilt weten wie gewonnen heeft, op
http://www.stibat.nl/consumenten/batter ... _actie.asp (klik onderaan op PRIJSWINNAARS) staan de gelukkige winnaars van Januari. Deze wordt elke maand opnieuw geupdate.
Brynnar
Dat je niemand kent die ooit deze reis heeft gewonnen is niet zo vreemd. Er wordt elke maand 1 reischeque van EUR 2000 weggegeven en 55 van EUR 100. Van alle tienduizenden (zo honderdduizenden) die batterijen inleveren is de kans klein dat deze op u valt of iemand uit uw naaste omgeving.
Indien u wilt weten wie gewonnen heeft, op
http://www.stibat.nl/consumenten/batter ... _actie.asp (klik onderaan op PRIJSWINNAARS) staan de gelukkige winnaars van Januari. Deze wordt elke maand opnieuw geupdate.
Brynnar
-
annahendrix
Ja hoor, er zijn wel degelijk mensen die winnen door met deze aktie mee te doen. Ik heb 2 jaar geleden een reischeque van 300, 00 euro gewonnen. Afgezien daarvan is het een goede zaak om lege batterijen in te leveren en niet bij het gewone huisvuil te doen. 
Ja het is een goede zaak om het in te leveren,maar het zou ook leuk zijn als je ooit eens dan wat wint.
Ik doe vaker mee met dingen,maar win nooit wat.Toch blijf ik het wel telkens op nieuw proberen(wie weet...).
Ik kan wel zeggen dat er nog meer "winnaars" zijn dan jullie misschien denken. Bij onze Scoutinggroep doen we ook aan batterij-inzameling, en voor elke kilo die we inleveren krijgen we punten. Deze punten kunnen we dan weer besteden bij de Scoutshop of bij een andere organisatie. Zo wint het milieu en dus ook een goed doel! 
Dat is toch bij alles wat je kunt winnen. Met alleen kennis win je bijvoorbeeld ook de lotterij niet, daar heb je toch echt geluk voor nodig.Volgens mij moet je echt geluk hebben om dat te winnen
Ja hoor. Je kunt er echt een reischeque mee winnen. Ik doe ook al een hele tijd mee met hun actie. Ook nog nooit wat gewonnen. Ik vertel het zo een keer mijn collega en zij brengt dezelfde week haar lege batterijen weg en ja.........ja hoor! Zij wel! Meteen na de eerste keer.
Zij won dacht ik, een cheque ter waarde van € 500 en is een paar weken later heerlijk naar Tenerife gegaan. Het bestaat dus echt wel!
Zij won dacht ik, een cheque ter waarde van € 500 en is een paar weken later heerlijk naar Tenerife gegaan. Het bestaat dus echt wel!
Je kunt er dus wel zeker wat me winnnen.
Vorig jaar won een nichtje van mijn moeder een reischeque bedrag weet ik zo niet. Mijn moeder zei vervolgens wat zei kan kan ik ook. En deponeerde ook 10 lege battarijen in de bak. En ja wel voor € 450,= aan vakantie cheques ontvangen. (Gelukje waarschijnlijk) En het leuke is het zijn allemaal losse cheques. Dus niet één van 450 maar een aantal van 25 iets van honderd etc. Over 7 weken vliegen we met de hele familie naar Turkije. (Moest wel iets bij natuurlijk nog)
Eric
Vorig jaar won een nichtje van mijn moeder een reischeque bedrag weet ik zo niet. Mijn moeder zei vervolgens wat zei kan kan ik ook. En deponeerde ook 10 lege battarijen in de bak. En ja wel voor € 450,= aan vakantie cheques ontvangen. (Gelukje waarschijnlijk) En het leuke is het zijn allemaal losse cheques. Dus niet één van 450 maar een aantal van 25 iets van honderd etc. Over 7 weken vliegen we met de hele familie naar Turkije. (Moest wel iets bij natuurlijk nog)
Eric