LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met Sky Europe

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft er iemand ervaring met de vliegtuigmaatschappij sky europe?

Ik zou graag ervaringen willen horen.

Gast

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Gast »

wie?

Jeffb

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Jeffb »

Ik wil ook graag meer info over deze airline ? Ze sturen een vage email maar geen respons op mijn email voor opheldering.


Gast

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Gast »

Low Budget maatschappij. Niet beter of slechter dan Easyjet, Ryan Air of Transavia.

Leon3

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Leon3 »

We hebben inmiddels 2x gevlogen met deze maatschappij en ik moet zeggen dat alles gewoon goed verliep. Gemoedelijke stemming bij het personeel. Alleen nogal wat last van turbulentie, maar dat kun je een maatschappij of piloot niet aanrekenen, toch.
Nee we waren gewoon dik tevreden, tis wel een beetje krap in het toestel maar de toestellen waren netjes en vrij jong.
Groeten Leon.

Gast

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Gast »

Beide toestellen zijn 13 jaar oud en hebben hiervoor voor British Midland gevlogen.

Gast

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Gast »

Afgelopen zomer heb ik ook met Skyeurope gevlogen (Amsterdam- Budapest) en dit is mij prima bevallen, vriendelijk personeel en heel behulpzaam, ik vlieg nl alleen als rolstoel gebruikster, we kregen zelfs nog gratis een kopje thee geserveerd aan boord.
Het vliegtuig was schoon en ik zou zo weer mee gaan

3k

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door 3k »

in februari retourticket gekocht bij Sky Europe voor 2 personen naar Warschau op 13 mei a.s. Afgelopen maandag werd per telefoon meegedeeld dat de vlucht niet door gaat ivm technische problemen. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper de ticket. Nou nu dus echt een kater. Voor de prijs die ik in februari betaald heb kun je nu dus echt geen ticket meer kopen (als er uberhaupt nog een ticket te koop is naar Warschau op 13 mei a.s. Conclusie: je staat gewoon met lege handen. --Goedkoop is duurkoop--

Ciganyleany
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 feb 2004 01:55

Re: Iemand ervaring met Sky Europe

Ongelezen bericht door Ciganyleany »

Als Sky Europe jouw vlucht afzegt, bieden ze ook aan hem om te boeken, en dan hoef je niets méér te betalen.

Ik vlieg nu al enkele jaren tot volledige tevredenheid met Sky Europe..

Gesloten