Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met de eindafrekening van eneco
Eerst krijg ik geen rekening maar daar hebben ze netjes een brief over gestuurd. Maar nu ik de jaarafrekening heb gehad staat daar op :
Let op: uw klantnummer en het bankrekening zijn gewijzigd. Betaalt u via internetbankieren of met een periodieke overschrijving? Dan verzoeken wij het kenmerk en het bankrekeningnummer aan te passen.
Uw nieuwe termijnbedrag is lager dan 9euro. Het maandelijks innen van bedragen onder de 9euro betekent voor u, maar ook voor ons, extra administratiewerkzaamheden. Vanaf dit moment brengen wij u daarom niet meer maandelijks een bedrag in rekening, maar 1keer per jaar. Dit betekent dat u voortaan alleen een jaarlijkse nota ontvangt en u niet langer een maandelijks voorschotbedrag in rekening gebracht krijgt. Wilt u uw termijnbedrag verhogen? Kijk dan op www. eneco.nl/online
Mijn termijn bedrag is natuurlijk geen 9 euro. Maar ze hebben toch geen nieuw termijn in rekening gebracht. Als ik inlog op eneco staat alles goed en hebben ze mijn bedrag ook nog netjes verhoogt.
Groetjes
