LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ????Nu weet ik het niet meer.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bwt

????Nu weet ik het niet meer.

Ongelezen bericht door bwt »

Ik heb een winstvertiendubbelaar. Voor zover ik wist hoefde ik nergens op te reageren en kon ik tot het einde van de looptijd gebruik maken van de Duisenbergregeling. Nu wordt door Dexia beweerd dat ik voor het einde van februari een overeenkomst zou moeten tekenen om in aanmerking te kunnen komen voor de Duisenbergregeling. Ik hoef dus niet het contract te beeindigen, maar moet wel tekenen om er in de resterende looptijd eventueel gebruik van te kunnen maken. Het contract loopt over 5 jaar af. Vanaf febr, dit jaar zou ik het kunnen beeindigen. Ik weet niet beter dat ik er in de resterende tijd ten alle tijden gebruik van zou kunnen maken zonder nu de overeenkomst te tekenen. Wie weet het?

Elias

Re: ????Nu weet ik het niet meer.

Ongelezen bericht door Elias »

Zover ik weet stond er inderdaad geen einddatum vermeld bij de "introductie" van de D-regeling door Dexia en de inmiddels beruchte stichtingen SLV en SEL.
Vandaar dat velen adviseerden om te wachten ( waar mogelijk ) met het tekenen van die regeling om de gunstigere ontwikkelingen en de zwakke WCAM-procedure af te wachten.

Kennelijk stijgt het Dexia naar de lippen en probeert nog steeds met smerig spel datzelfde uit te halen bij gedupeerden door de druk, spanning en ellende maar weer eens op te voeren.

Iets voor de verweervoerders misschien om onder de aandacht te brengen van de Wcam-rechter !?

Of zit hier weer het zoveelste addertje onder het Duisenberggras en mag Dexia weer haar eigen aanvullende regeltjes bepalen?

PS: Wie hielden ook weer toezicht op de juiste uitvoering van die regeling ??

Gesloten