LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bertolli spaaractie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
babydutch
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006 20:56

Bertolli spaaractie

Ongelezen bericht door babydutch »

Ik heb maandenlang de pastasauzen van Bertolli gekocht, om genoeg spaarzegels te hebben om 4 pastaborden te krijgen. In december had ik wel genoeg voor 3 borden, naar de postkantoor gegaan en daar zeggen ze dat ze geen borden had op dat moment en dat ik moest terugkomen. Een paar weken verder en ik was terug in de postkantoor, weer zijn alle borden weg en ik moest terugkomen. Vrijdag was ik terug in de postkantoor, de actie is over en ik moest naar de Bertolli cafe op de Leidsestraat in Amsterdam. Daar weten ze niks van de actie dat volgens hen een actie van de postkantoor is en niet van Bertolli. Vandaag kijk ik op de site van Bertolli en daar staat dat de borden zijn op, dus je kunt geen borden meer krijgen!
Dus 12 potten saus later, die meestal een euro duurder zijn van de huismerk sauzen en geen borden. In december stond op de site dat je de borden ook kunnen halen nadat de actie afgelopen was door de bonnen van de sauzen in te sturen, dus ik dacht dat ze wel genoeg zouden hebben. Ook vandaag staat er nog potten saus met de zegels terwijl er geen borden meer zijn!
Ik wil mijn pastaborden - wie kan me helpen?!
(Sorry voor de slecht nederlands, ik ben engels!)

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Bertolli spaaractie

Ongelezen bericht door maybe »

is het niet zo dat dit gewoon een op= op actie is.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Bertolli spaaractie

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Volgens mij geld voor al dit soort acties meestal op=op dus als je maandenlang spaart en je grijpt er net naast, dan denk ik dat er weinig aan te doen valt en je dus gewoon pech hebt om het even bot te zeggen.

Uiteindelijk is dit soort acties natuurlijk alleen bedoeld om de verkoop te stimuleren en dat is gelukt.

cura
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 feb 2006 10:14

Re: Bertolli spaaractie

Ongelezen bericht door cura »

12 potten voor 1 euro duurder dan de saus die je normaal neemt = 12 euro. Voor dat geld kun je beter zelf 4 borden kopen!! Dat is toch geen actie!

babydutch
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006 20:56

Re: Bertolli spaaractie

Ongelezen bericht door babydutch »

Ja natuurlijk ik begrijp dat het een op is op actie was, maar Bertolli had wel meer borden moeten laten maken of minder zegels uitdelen. Als ze zo populair waren dan hadden ze dat toch moeten weten in in december en de website moeten aanpassen.

Gesloten