nou ik heb ook ooit herbalive geprobeerd, ik heb voedsel intolerantie en had opeens andere baan waardoor ik erg laat thuis was en ik niet even snakje tussendoor kan halen.
ik die set gekocht, niet om aftevallen maar om snel een goedde portie energie binnen te krijgen die ik dus mee kon nemen voor onderweg ook was ik net begonnen om voor de halve maraton te trainen en dat spul zou goed zijn voor je spieropbouw.
ik dat spul eten en ik voelde me zo moe naar 5 dagen, die man belt van hoe vind je het product en merkje dat je meer energie hebt,
meer energie? ik was zo moe als een hond.
had toevallig al afspraak staan voor natuurgeneeskundig consult om even doortemeten of alles wat ik at voldoende was, gewoon om te kijken of er iets meer of minder van iets gegeten moetst worden.
tjonge schrok wel erg van de uitslag, ik reageerde dus heel slecht op dat herbal spul en mun heele sisteem lag op zun gat. ook zaten er niet de benodigde middelen mineralen en vitaminen in die ze beweerde dat er in zaten en het mun lichaam meer schade dan goeds toebracht
ik heb het meteen niet meer genomen en na 2 dagen voede ik me al stuk beter!
natuurproducten zijn heel goed als ze echt natuurlijk zijn en niet zodaningbewerkt dat het al het natuurlijke ondertussen weer verloren is.
bedacht achteraf ook dat het wel slim is, je maakt een "leeg" papje en verkoopt er mineralen en vitaminnen naast die ook niet goed maar wel iets werken, tja dat je dan verschil merkt als je die vitaminen niet neemt die volgens hen onontbeerlijk zijn dat is dan niet gek!
als je niet de tijd wil of kan nemen om fatsoenlijk te eeten
eet/drink gewoon een bordje/flesje brinta en een wortel, stuk goedkooper
haal bij de hema potje vitamine c time relace zijn puur zonder allemaal toevoegingen en hardstikke goedkoop!
mix nu sóchtens verse biologische groenten in zo'n maggick bullet ding gewoon op pulp stand met soja melk en das hartstikke lekker en vuld en nog belangrijker voed als een tirelier! geen extra vitamine pillen meer nodig!!! en als ik iets zoet wil met soja vla en fruit voor wie niet lijnt een beetje (slag)room echt verukkelijk goed vullend en gezond!
en met een zo'n apparaat 40e.bij kruidvat ben je stukken goedkoper en gezonder uit en is nog sneller ook dan die shake die je van te vooren klaar moet maken!