LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kuchenstudio meppen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
escobar

kuchenstudio meppen

Ongelezen bericht door escobar »

wie heeft ervaring met kuchenstudio meppen in duitsland de eigenaar heet johnny berends en is nederlander,de een zegt dat de service heel goed is en de ander zegt weer dat hij veel te duur is,ik ben pas op een zaterdagmorgen daar geweest maar had het toen te druk met andere klanten ik vroeg nog wel aan hem ik zoek een hoogglanskeuken van 2,50x3.00 ongeveer kost bij hem, ach reken maar 10.000 euro zei hij, dat vond ik aardig duur want de keukens zijn in duitland toch goedkoper dacht ik,maar ja misschien dat hij het precies uitrekent het bedrag ook wel lager uitvalt,maar wie heeft er ervaring met deze keukenzaak?

cura

Re: kuchenstudio meppen

Ongelezen bericht door cura »

jaja, een hoogglanskeuken van 2,5 bij 3, nou dan heeft meneer berends genoeg informatie om een goede prijs af te geven! Wat kost apparatuur, een werkblad, kraan, spoelbak, evt verlichting etc nou...........
hoe kan die man zo'n prijs afgeven en hoe kun jij dan roepen dat het te duur is??? :?

escobar

als jij het dan wel zo goed weet, geef jij mij dan eens een redelijke prijs voor wat zo,n keuken mag kosten, het hoeft niet de duurste apparatuur te zijn en ook geen granieten werkblad :oops:

cura

Ongelezen bericht door cura »

ik wil aangeven dat je alle gegevens van de keuken moet hebben (merk, afmetingen van kasten, soorten kasten en alle punten die ik hierboven al heb genoemd) om een echt goede prijs te kunnen afgeven. Waarom geef je de keukenzaak niet eerst een kans om een goede offerte af te geven en daarna kan iedereen hier beoordelen of het een goede prijs is!

escobar

dat wou ik ook ,maar hij had geen tijd,en vroeg hewm daarom of hij mij globaal een richtprijs kon geven, en wat voor merk keuken het is kan me niet zoveel schelen,kijk als hij me globaal een goede richtprijs had gegeven waar ik tevreden mee was geweest, dan had ik zeker geweten dat als ik een keer een afspraak met hem had gemaakt er wel met hem uitgekomen was wat de prijs betreft,ik snap zelf ook wel dat het natuurlijk moeilijk is om zo maar eventjes een prijs te noemen van een keuken zonder te weten wat de wensen van de klant zijn.

Gesloten