De geleverde snelheden zijn 2-4 (dus zwaar minder dan beloofd) de telefoon is een brok ellende ook al eens een week zonder gezeten, en moet nog altijd 30 euro aan de kpn afdragen.
De helpdesk kost 0.50 cent per minuut dus niet echt een uitnodiging om hun te bellen.
In Mei werd een nieuwe aanbieding van fiberworld via het internet gedaan voor adsl2+ waar alleen niét leden zich voor in konden schrijven.
Wegens de korte periode van aanschaf heb ik verzocht of ik als wél abonee toch van deze aanbieding gebruik mocht maken, na enig geharrewar werd toegezegd dat ik in Oktober kon overstappen.
Naar nu pas blijkt kan dat niet en ben verplicht te wachten tot april 2006.
Fiberworld heeft bekend gemaakt dat mensen die een ADSL jaarcontract hebben wat verlopen is en/of stilzwijgend verlengt is, vanaf nu tegen de nieuwe lage tarieven een nieuw jaarcontract af kunnen sluiten, wat aanzienlijk in kosten kan schelen.
Mensen die nog in hun contract zitten of waarvan het contract nog niet van verlopen is of stilzwijgend verlengt, zullen helaas moeten wachten tot hun contract verlopen is, waarna ook zij dan een nieuw contract aan kunnen gaan, voor een jaar tegen de op dat moment geldende aanbiedingen en/of lagere prijzen.
Verder is er medegedeeld dat er nog steeds géén datum bekend is, wanneer er gemigreerd kan worden van ADSL1 naar ADSL2+ en is de verwachting dus nog steeds December 2005 / Januari 2006
Wel is bekend dat deze migratie van ADSL1 naar ADSL2+ gratis zal zijn.
Mijn vraag aan U, is het mogelijk het contract wegens wanprestatie te beëindigen?
Hoe en waar kan ik deze tillers aan de kaak stellen of desnoods voor het gerecht slepen?
Deze ludieke vorm van Internet oplichting dient te worden gestopt en de rechteloze internetgebruiker dient een duidelijk aanspreekpunt te kunnen hebben.
Piet Frauenfelder