LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC in aanval op ADSL

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Valo
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 nov 2005 11:59

Re: UPC in aanval op ADSL

Ongelezen bericht door Valo »

Geplaatst op 06 Feb 2006 18:06 door Forumparadijs
-
Een slimme zakelijke klant gaat natuurlijk niet met upc (priority) in zee Wink, upc is ook geen serieuze zakelijke aanbieder!!!

In de xDSL wereld hebben zakelijke gebruikers voorrang boven de partikuliere gebruikers.
=========================================

UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl

stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning

Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.

Aetron
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:36

Re: UPC in aanval op ADSL

Ongelezen bericht door Aetron »

NL tree weet daar alles van, de ontevredenheid over het beloofde niet
nagekomen service en slechte ervaringen doen UPC/Priority hun beloofde portie narigheid alle eer aan. Bravo............

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC in aanval op ADSL

Ongelezen bericht door jali »

UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl

stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning

Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.
Wat klets je nu !

Zit geen verschil in.



Aetron


Geplaatst op 06 Feb 2006 06:16 door Aetron


--------------------------------------------------------------------------------

Zakelijke klanten zijn zij die helemaal opgelicht worden door bedrijven als UPC. Optische verbinding tot de coax bottleneck en daar gaat je snelheid ja de snelheid van je rekening gaat evenredig supersnel omlaag.
Kennis van bedrijven is helaas minimaal, vele systeembeheerders
zullen het ook nooit leren en dat gaat ze geld kosten.
wakker worden en ga je verdiepen in de materie daar worden jullie toch voor betaald helaas een strak pakie en een hoop bluf
is voldoende voor zg zakelijke klanten.
:lol: :lol:

Vol is vol.

Een uur geleden melde ze dat er op de regioserver 342 abbonementen zaten waarvan 297 online. Over naief gesproken.

Valo
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 nov 2005 11:59

Re: UPC in aanval op ADSL

Ongelezen bericht door Valo »

Kun je misschien ook met iets constructiefs komen inplaats van alleen maar te zeggen "dat is niet zo!"

Misschien moet je het eens met argumenten proberen of met bronnen ondersteunde voorbeelden.

Als jij een bedrijf hebt bij prioritytelecom en zij halen hun sla niet, dan kun je ze keihard aanklagen voor alle gelede schade gedurende die tijd. Ze halen hun sla dus echt wel want anders kon die hele onderneming niet eens meer bestaan.

Gesloten