Kwart over zes, we zitten net aan tafel, wordt er aangebeld. Doe de deur open "Dag mevrouw niet schrikken, wij zijn van Scarlett" waarop ik de goede man onderbrak, volmondig "PLONG" roep en de deur voor zijn neus vervolgens dicht doe. hahahaha 5 minuten later stond hij er nog, gewoon staan, hij kon zeker niet geloven wat hem net gebeurd was
Ik heb er op zich geen problemen mee als er wordt aangebeld. Tenslotte doen deze mensen ook hun werk.
Even vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt kan ook.
Gaat iemand dan nog zitten pushen of aandringen, ja dan kap ik het gesprek ook af.
Trouwens, er wordt nog steeds opgebeld hoor...
Verkopen aan de deur, ongevraagd, zou bij wet verboden moeten zijn.
Scheelt veel mensen een hoop ergenis en geldelijke schade. En met ongevraagd bedoel ik zonder vergunning!!!!!!!!!!!
Dus in plaats van beleefd te bedanken, smijt je gewoon de deur in iemand zijn gezicht en laat je hem of haar staan. De maatschappij gaat steeds verder achteruit, dat moge duidelijk zijn.
Ja, ik heb ze ook wel eens gehad, meestal zondagsóchtends, die probeerde een voet tussen de deur te zetten. Ze hebben hem met z'n 3en in een auto moeten takelen. En zo hoort het ook. Ongevraagd, ok, dan mijn systeem.
Iemand belt ongevraagd aan (tjonge jonge, wat een verharding van de maatschappij) en vervolgens gaan we beuken? Nou, als er iemand grof is en de maatschappij verpest ben jij het wel.
nee joh ik smeet de deur niet dicht. en als je voor zo een bedrijf dit soort acties gaat doen, dan weet je toch wel wat je te wachten kan staan. Of ben ik nou van gisteren. Trouwens deze personen weten ook dat mensen eten tussen 6 en 7 wie is hier dan onfatsoenlijk. Je kan ook wachten tot iemand uit gegeten is.
hahahahaha en ik vond de "PLONG" best wel grappig eigenlijk...
PS: zonder geweld dan, ik ben niet zo van het geweld. Ik persoonlijk ben misschien een beetje synisch
Geeft niet Shiantry, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet begrijpend lezen. Ik snap je wel en ik vond het bovendien een goeie reactie van je . Zal 'm onthouden, mochten ze bij ons voor de deur staan
Nog een geluk dat het niet Bloot van Erven Dorens is, die daar in zijn onderbroek stond. Had je hem ook nog wegens (bijna) potloodventerij kunnen aanklagen.
De eerste de beste die hier aan de deur komty om mij lastig te vallen voor een of ander stom produkt die kan wat gaan beleven.
Goeie zet de deurt weer dicht smijten wat hadden ze dan gedacht dat je ze 10 min te woord staat om naar een of ander dom verhaal te gaan luisteren terwijl je eten koud staat te worden. Of willen ze nog uitgenodigd worden om binnen het verhaal te doen!.
Het risico dat je loopt als je bij mensen aan belt tijdens het eten, voor een dom zeikartikel, dat moet je incalculeren. Dit ( het soms onbeschoft dichtsmijten van de deur) heeft niets met de tolerantie van de maatschappij te maken maar meer dat men ( fabrikanten)gewoon de privacy van de mensen niet meer waardeert en te pas en te onpas met allerlei artikelen en reclame zooi de mensen om de oren slaat.
Wie dat niet begrijpt heeft totaal geen idee welk een irritatie je oproept met telefonische reclame terreur en nu ook de persoonlijke. De telefoon kan je er op smijten (en dat gebeurt vaak genoeg), de deur kan je dicht gooien, ik zie t verschil niet...
sinds wanneer wordt het als onbeschoft gezien als je aanbelt bij iemand????
Ja sorry hoor, ik vind het ook niet leuk als ik een verkoper aan de deur krijg, maar je hebt altijd de keuze om tijdens het eten je bel uit te zetten, niet open te doen, of de persoon in kwestie vragen weg te gaan.
Waarom meteen zo geirriteerd doen?
Als een vriend tijdesn het eten aanbelt is het ineens leuk en mag ie me eten, maar een verkoper is asociaal, en hoe durft hij het in zijn hoofd te halen aan te bellen......beetje krom he.
Natuurlijk is het niet leuk, maar wat heeft de persoon in kwestie nou eigenlijk misdaan?
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.
Zullen we trouwens ook maar meteen nationaal afspreken op welk tijdstip we de maaltijd nuttigen? Dan weten verkopers op welke tijden ze niet mogen komen...
Mag je bij mij ook doen.
Bij de 2e keer bellen zal ik je vriendelijk te woord staan en je verhaal aanhoren.
Dan weet ik waar het over gaat en krijgt de opdrachtgever de wind van voren zoals hij dat nog nooit heeft gehad.
Eens zien hoe lang jouw zielige call center dan nog bestaat.