LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kellog's Special K actie Bourjois make-up

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Merewen

Kellog's Special K actie Bourjois make-up

Ongelezen bericht door Merewen »

Zijn er mensen die aan deze aktie mee gedaan hebben? Ik heb half december mijn zegels al opgestuurd en op 19 december is het geld afgeschreven. Nog steeds niets ontvangen.
Er stond op de verpakking dat het 4 á 6 weken zou duren voor je je make-up thuis bezorgd zou krijgen, die limiet is dus al overschreden.

mariannne

Re: Kellog's Special K actie Bourjois make-up

Ongelezen bericht door mariannne »

Ik heb ook meegedaan aan deze actie. Het geld is eind januari van mijn rekening afgeschreven, ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb een brief gestuurd, hierop heb ik via email antwoord gekregen. De make-up kits waren uitverkocht, binnenkort zouden er nieuwe kits binnenkomen en verzonden worden. Op 11 april heb ik een mailtje ontvangen dat ze die dag op de bus gegaan zijn en dat ik ze in het weekend zou ontvangen. Inmiddels 3 weken verder, niets ontvangen en ik krijg ook geen reacties meer op mijn emails. :? Heeft iemand inmiddels de make-up kits ontvangen en hoe lang heb je moeten wachten???

nancy zuurbier

Ongelezen bericht door nancy zuurbier »

Hoi Marianne,

De 1e keer dat ik mijn zegels ( en de afschrijving via de bank) instuurde had ik binnen 2 weken een fantastische set makeup binnen,deze heb ik mijn vriendin kado gedaan. Ómdat ik de kellogs elke dag eet voor ontbijt had ik al snel een 2e kaart vol. Ik wilde weer makeup 2 ( groene selectie) maar nu voor mezelf hebben.
Begin maart de zegels opgestuurd en het geld afgeschreven. Maar in tegenstelling tot de 1e keer nu is het stil aan de overkant.
Ik heb nog niks ontvangen en wil graag reclameren want de set makeup is echt de moeite waard voor de 10.00 die je moest betalen...
Heb je voor mij een e-mail adres van de organisatie? Ik heb wel dat postbus adres maar wil eigenlijk digitaal reageren.
Ik hoor het graag van je,
groetjes nancy uit alkmaar

mariannne

hallo Nancy,

Ik heb een emailadres voor je in Nederland: [email protected].
Dit adres heb ik onlangs gekregen, het is een adres uit Nederland, zij informeren bij hun Belgische collega's waarom ik zo lang moet wachten. Ik heb vandaag pas een berichtje gekregen, dus voorlopig blijft het wachten. Overigens op de site Uwsupermarkt.nl staan ook meerdere meldingen over deze actie.
Veel succes.

nancy zuurbier

Ongelezen bericht door nancy zuurbier »

Hoi allen,

vanmorgen werd mijn pakketje met de post bezorgd. Hier ben ik dan ook zeer blij mee want ik had de hoop een beetje opgegeven.
De zending was helemaal compleet met de night life (2) makeup.
Ik hoop dat iedereen zijn bestelling alsnog zal ontvangen.
groet
nancy

tamurtje

Ongelezen bericht door tamurtje »

Heeft iemand die al heel lang wacht op de make-up kit inmiddels bericht ontvangen?
Ik ben het wachten zat :x en krijg ook maar geen reactie. Ik dacht: ik ga radar inschakelen... Heb ik denk ik precies die uitzending gemist, want ik zie nu deze discussie gaande. Wie heeft er een tip? Hoe kun je contact krijgen met deze organisatie zodat er wel gereageerd wordt?? :? Ook mij hebben ze een brief gestuurd met "als ik niet betaal binnen zoveel dagen dan werd mijn bestelling geannuleerd".. Nou direct na die brief heb ik echt betaald. De zegels had ik al in oktober verstuurd, dan ga ik niet alvast betalen. Het duurde namelijk ook zo lang met die Esprit-shirtjes (die ik wel heb geannuleerd)... Ik weet niet eens meer precies welke dingetjes er in die make-up kit zitten. Ik weet wel dat ik het een super actie VOND.

mariannne

Ik heb op 16 juni het pakketje met bourjois make-up ontvangen. Ik heb zeer regelmatig via email contact gehad met de consumentendienst van Kellogs. dit adres staat in een reactie hierboven. Veel succes. Marianne

Gesloten