LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis kado bij Telfortshop online???? Misleiding of niet?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
p72

Gratis kado bij Telfortshop online???? Misleiding of niet?

Ongelezen bericht door p72 »

Hallo,

Wie heeft er ervaringen met de leveringen van de gratis kado's bij een Telfort abonnement? Van de week een samsung met gratis TomTom bij hen besteld via de onlineshop. Op het contract wat ik toegestuurd kreeg via mail stonden netjes beide producten maar op het contract wat ik toegestuurd kreeg stond alleen de Samsung. Ik heb hen daarnet gemaild en moet hun antwoord nog afwachten waarom dit verschil in contracten en of ik het product wel geleverd krijg. Toch is dit voor mij een signaal dat het beestje nog een staartje gaat krijgen. Ook wil ik graag weten of ze mij zomaar kunnen afschepen met het verhaaltje: zolang de voorraad checkt.

Mischien een beetje voorbarig allemaal, maarja, je kunt maar voorbereid zijn op wat er komen gaat.

Groetjes Peggy

Rasje34

Re: Gratis kado bij Telfortshop online???? Misleiding of niet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

zolang de voorraad checkt.
:?:

p72

Ongelezen bericht door p72 »

Oeps, tikfoutje. Ik bedoelde natuurlijk STREKT

efens

Ongelezen bericht door efens »

Heb zelf via belbeter.nl mijn telfort abonnement verlengd. Ik kreeg hierbij een Nokia 6620, een X-box en een sensoe crema apparaat (alluminium), met slechts een bijbetaling van 40 euro.
Deze werd netjes aan de deur afgeleverd. Het enige was, dat ik wel ruim 20 euro verzendkosten moest betalen, maar dat had ik er ook best nog wel voor over.
Ik heb het idee dat Telfort zich wel aan de afspraken houdt. :lol:
Al weet ik natuurlijk niet of dat via elke onlineshop zo goed werkt.

Het is natuurlijk wel altijd verstandig om overzichten te verifieren als je het idee hebt dat het niet klopt.

Kan het zijn dat de produkten in 2x worden verzonden en dat er 2 verschillende overzichten voor worden gemaakt?

Waarschijnlijk heb je de bevestiging van je bestelling wel opgeslagen of geprint, dus dan kan je als het misgaat altijd aantonen dat het niet klopt. Zou me er niet te druk over maken, maar wel even bellen.
Heb je ook sneller antwoord dan als je mailt.

Gesloten