LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VASTEKLANTENFONDS Albert heijn

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pinky

VASTEKLANTENFONDS Albert heijn

Ongelezen bericht door pinky »

Ik heb via de koopzegels een paar unit-zegels voor de vastKlantenfonds AH gespraart nu lees ik zojuist ergens onderstaand bericht. Wie weet waar, hoe en of ik als particulier ook recht heb op een schadevergoeding.

Maandag, 23 januari 2006 - Momenteel kunnen nieuwe klanten van Albert Heijn niet meer participeren in het vasteklantenfonds van de grootgrutter. Eerder werd een schikking getroffen vanwege het boekhoudschandaal van moederconcern Ahold. De reden van de stop is dat deelnemers van het vasteklantenfonds van Ahold-dochter AH in aanmerking komen voor een uitkering uit het schadefonds van 1,1 miljard dollar. De beheerder van het fonds laat weten dat het nog niet duidelijk is voor welk bedrag deelnemers in aanmerking komen. Omdat de verdeling van het geld niet duidelijk is, is het voor nieuwe en oude leden voorlopig niet mogelijk het aantal participaties uit te breiden.
(Bron: Telegraaf )

Dilbert29

Re: VASTEKLANTENFONDS Albert heijn

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Waarschijnlijk mag je als particulier achter aansluiten in de rij van schuldeisers en blijven alleen de kruimels voor je over. AH heeft een fout gemaakt en daar o.a. jij nu voor boeten.

vertmaori

Ongelezen bericht door vertmaori »

Kijk eens op http://www.aholdvergoeding.nl/. Dan zie je wat er speelt en waarom het redelijk logisch is waarom er momenteel niets kan. Langleve de rechtzaak.

marnix

Ongelezen bericht door marnix »

Gewoon even wachten, hangt mede van het tijdstip af wanneer u uw unitzegel hebt ontvangen. De kans is vrij groot dat u niet uw gehele inleg terug krijgt. Maar ik wil u afraden om emotionele statements als "u als particulier krijgt de laatste kruimels" te serieus te nemen. Ga op zoek naar informatie waar u wat aan heeft, zoals vertmaori reeds suggereerde.

Gesloten