LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis kado' bij Telfort??? Misleiding of niet?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
p72

Gratis kado' bij Telfort??? Misleiding of niet?

Ongelezen bericht door p72 »

Hallo,

Wie heeft er ervaringen met de leveringen van de gratis kado's bij een Telfort abonnement? Van de week een samsung met gratis TomTom bij hen besteld via de onlineshop. Op het contract wat ik toegestuurd kreeg via mail stonden netjes beide producten maar op het contract wat ik toegestuurd kreeg stond alleen de Samsung. Ik heb hen daarnet gemaild en moet hun antwoord nog afwachten waarom dit verschil in contracten en of ik het product wel geleverd krijg. Toch is dit voor mij een signaal dat het beestje nog een staartje gaat krijgen. Ook wil ik graag weten of ze mij zomaar kunnen afschepen met het verhaaltje: zolang de voorraad checkt.

Mischien een beetje voorbarig allemaal, maarja, je kunt maar voorbereid zijn op wat er komen gaat.

Groetjes Peggy

maybe

Re: Gratis kado' bij Telfort??? Misleiding of niet?

Ongelezen bericht door maybe »

het feit dat het extra kado niet op het contract staat is omdat je dit kado niet van telfort krijgt maar van de onlineshop.

Robsz

Ongelezen bericht door Robsz »

Heb enkele maanden geleden een telefoon bij Telfort besteld met een gratis DVD/HD recorder erbij. Deze waren binnen 4 dagen binnen na het faxen van het contract. Volgens mij stond de VD recorder wel op het contract vermeldt

p72

Ongelezen bericht door p72 »

Hallo Robsz,

Op het contract wat ik via de online bestelling heb uitgeprint daar stond de tomtom ook op. Alleen twee dagen later kreeg ik nog een contract via de post toegestuurd en daar stond niets over de tomtom geschreven. Op alle formulieren die daarbij zaten, werd alleen over de samsung gesproken. Daar gaan wij weer, heb ik weer! dacht ik bij mijzelf nadat later negatieve reacties over Telfort op het internet zag. Ik zag nogal wat reacties van mensen die heel laat of helemaal niets geleverd kregen en dat men bij Telfort terug verwees naar: Zolang de voorraad strekt.

Maar goed, alle zorgen voor niks geweest. Vandaag kreeg ik alles helemaal compleet binnen en alles werkt perfect.

Echt mijn complimenten voor Telfort. Donderdag na 18.00 het contract op de bus gedaan, vrijdagavond kreeg ik een mailtje dat het pakket verzonden was (spannend... wat zou er allemaal bij zitten) en zaterdag om 12.30 ging de bel.... de TPG met het pakketje met daarin mijn samsung en tomtom GO 300. Echt supersnel van Telfort, en dat terwijl mijn abbonnement pas over drie maanden ingaat. Nou, ik hoop dat dat straks ook zonder problemen gaat, maar daar heb ik nu in elk geval wel vertrouwen in. De navigatie van de TOMTOM werkt perfect, hopelijk voor mij bij Telfort ook in de toekomst.

Gegroet en bedankt voor de eventuele reacties

Peggy

Gesloten