| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kruidvat geld terug aktie braun
-
monique28
kruidvat geld terug aktie braun
Heb via Kruidvat een elektrisch tandenborsten van Braun gekocht, met een waardebon voor EUR 5,00 retour via Braun. Echter na 3 maanden nog steeds geen reactie en/of geld terug. Schoonouders idem dito. Zijn hier meer ervaringen mee??
Re: kruidvat geld terug aktie braun
Ik heb eind december ook een Braun tandenborstel aangeschaft en zou volgens mij 10 euro terug ontvangen. Streepjescode uitgeknipt, formulier ingevuld en samen opgestuurd. Maar nog niets ontvangen.
Ik lees links en rechts meer over dat Braun niet netjes z'n eigen acties nakomt.
Maar hier lezen we natuurlijk vooral slechte ervaringen, zijn er mensen die wel wat terug hebben ontvangen ?
Of ervaringen met andere merken ?
Ik lees links en rechts meer over dat Braun niet netjes z'n eigen acties nakomt.
Maar hier lezen we natuurlijk vooral slechte ervaringen, zijn er mensen die wel wat terug hebben ontvangen ?
Of ervaringen met andere merken ?
Heel vaak komt het voor bij dergelijke acties dat de beloofde termijn overschreden wordt, soms zelfs ruimschoots. Heel vaak blijkt de administratieve afdeling niet opgewassen tegen het succes dat een dergelijke actie met zich meebrengt, waardoor er achterstand opgelopen wordt in de afhandeling hiervan. Doorgaans komt het geld wel retour, maar met een aanzienlijke vertraging.
Brynnar
Brynnar
Och blijkbaar valt het wel mee met Braun, vandaag gezien dat keurig het bedrag is bijgeschreven. Opzo'n manier kun je best vaker mee doen met zo'n actie.
Momenteel zijn alle braun borstels met 50% korting bij kruidvat, deze gaan uit assortiment en er komen weer nieuwe types.
Wij hebben bij BCC een Braun oorthemometer gekocht waarbij we met een bon de 19% BTW terug zouden ontvangen. Deze actie lier 31/12/05 af. Op 30/12 hebben wij het apparaat gekocht en de bon ingestuurd. Afgelopen week stond de 19% op onze rekening. Na anderhalve maand dus. Precies volgens de voorwaarden!
via blokker gekocht, braunn tandenbortel en binnen 4 weken retour op mijn rekening.