LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2/3 terugontvangen van dexia
2/3 terugontvangen van dexia
Heb veel steun gehad aan dit forum, en wilde nog even vertellen dat ik er nu van af ben.
Heb meegedaan aan de duisenberg regeling, en ik stuurde 2 weken geleden de ondertekende brief op, en kreeg deze week de 2/3 (4200 euro) terug van Dexia.
er stond ook dat ik mijn melding bij BKR kwijt zou zijn, dat moet ik nog even bekijken.
iedereen heel veel succes met zijn/haar zaak!!
Heb meegedaan aan de duisenberg regeling, en ik stuurde 2 weken geleden de ondertekende brief op, en kreeg deze week de 2/3 (4200 euro) terug van Dexia.
er stond ook dat ik mijn melding bij BKR kwijt zou zijn, dat moet ik nog even bekijken.
iedereen heel veel succes met zijn/haar zaak!!
-
Re: 2/3 terugontvangen van dexia
Gefeliciteerd dat je nu van Dexia af bent.
Waar ik altijd wel benieuwd naar ben is hoe de uiteindelijke schadeverdeling in Euro's is uitgevallen.
Inleg + 1/3 restschuld voor rekening gedupeerde (....)
2/3 Restschuld voor rekening Dexia (€ 4200).
gr. OD.
Waar ik altijd wel benieuwd naar ben is hoe de uiteindelijke schadeverdeling in Euro's is uitgevallen.
Inleg + 1/3 restschuld voor rekening gedupeerde (....)
2/3 Restschuld voor rekening Dexia (€ 4200).
gr. OD.
mrkoetje vergeet wel erbij te vertellen dat hij eerst de restschuld heeft moeten betalen alvorens in aanmerking te komen voor de Duisenbergregeling. Dus in zijn geval inleg kwijt + 1/3 restschuld. Dat is pas een financiele meevaller he, laat me niet lachen. Je houdt je zelf voor de gek. En niet te vergeten de mensen die de restschuld betalen en dan te horen krijgen dat ze niet onder de Duisenbergregeling vallen. Die zijn de inleg en de restschuld kwijt. Dexia lacht zich kapot.
Deze meneer heeft gedaan wat hem past, is toch niets mis mee Math
Gefeliciteerd mrkoetje .
Gefeliciteerd mrkoetje .
mrkoetje, gefeliciteerd en veel succes verder zonder de terreur van die dexiaschoften. Ook erg plezierig dat de BKR-notering is verdwenen.
-
mrkoetje fijn voor jou en groot gelijk.
In al hun verdediging beweren ze niets aan de BKR notering te kunnen veranderen, zodat een eis daartoe niet gehonoreerd kan worden.
Hier dan weer het bewijs van het tegenovergestelde.
Ze liegen dus gewoon tegen de rechter.
Als dit ook waar is staat hier weer een bewijs van de zoveelste leugen van dexia.er stond ook dat ik mijn melding bij BKR kwijt zou zijn, dat moet ik nog
In al hun verdediging beweren ze niets aan de BKR notering te kunnen veranderen, zodat een eis daartoe niet gehonoreerd kan worden.
Hier dan weer het bewijs van het tegenovergestelde.
Ze liegen dus gewoon tegen de rechter.
of handelen naar willekeur.
Janny
Janny
Tja....het is allemaal mogelijk in een land waar domheid en ciminaliteit aan de macht zijn.
Wat is nou het beste wat je kan doen om van een Dexia Capital Effect af te komen en hoe leid je de minste schade?
-
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het blijft knap van dexia dat mensen blij zijn als ze 2/3 terug krijgen..
Dat is dat altijd nog 1/3 betaald (waarvan eigenlijk ?)
en je spaargeld (inleg) kwijt.
En dan blij zijn er vanaf te zijn, dat vind ik bijzonder knap gespeeld door dexia. Vals gespeeld, accoord, maar wel knap.
Dat is dat altijd nog 1/3 betaald (waarvan eigenlijk ?)
en je spaargeld (inleg) kwijt.
En dan blij zijn er vanaf te zijn, dat vind ik bijzonder knap gespeeld door dexia. Vals gespeeld, accoord, maar wel knap.
Ik vind het helemaal niet knaap gespeeld. Er zijn, hoe onwaarschijnlijk dan ook, mensen die al te graag bedrogen willen worden, lijken wel op fobielijders.