LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe Revu (proef)abonnement

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
maroc_garde

Nieuwe Revu (proef)abonnement

Ongelezen bericht door maroc_garde »

Ik heb ee proef abonnement op nieuwe revu genomen omdat je GRATIS dvd speler erbij kreeg, en ik wilde toch al een kopen dus het was mooi meegenomen.. dacht ik! Abonnement is voor half jaar maar wordt stil zwijgend verlengd. Ik heb keurig op tijd opgezegd maar de brief schijnt niet aangekomen te zijn. Ik heb 100x gebeld en gemaild en weiger te betalen voor nog eens een half jaar. Ze hebben bedreigd met een incasso bureau en heb maar betaald om kosten te voorkomen. En wat denk je? Een paar dagen later krijg ik een brief dat mijn proef abonnement niet voor half jaar maar voor een jaar omdat ik een dvd speler erbij kreeg. Maar ik heb echt getekend voor een half jaar. En het grappisgte komt nu: ze boden aan dat ik eventueel die half van een ander tijdschrift mag zijn die door sanomara wordt uitegeven.
Ik adviseer jullie niet in die proef abonnement te trappen want je komt er niet vanaf en voor je het weet ben je zogenaamd te laat met opzeggen en zit je er een jaar aan vast! Koop gewoon de "gratis" kado want in de winkel is die veel goedkoper dan "gratis" van Nieuwe revu!

joopataa

Re: Nieuwe Revu (proef)abonnement

Ongelezen bericht door joopataa »

Dat heb je goed gezien maroc_ garde,, Je kunt een dvdspeler heel wat goedkoper halen bij lidl of een ander bedrijf. Het is toch altijd zo dat de klant zijn eigen kado zelf dik betaald. :)

Joopat

Hutch

Ongelezen bericht door Hutch »

Als je een proefabonnement neemt voor een half jaar en je hebt vooral de kleine lettertjes gelezen (en daaraan gehouden), hoef je nergens bang voor te zijn.

Als er echt alleen maar over een half jaar wordt gesproken en nergens bijv. dat je nadien er voor een jaar aan zit, behoudens tijdige opzegging, kunnen zij hoog en laag springen, maar hoef je echt nergens bang voor te zijn.

Vaak dreigen dit soort bedrijven direct al met incassobureaus. Maar ook incassobureaus kunnen alleen maar dreigen en daar zijn ze goed in: met loze dreigingen.... mensen bang maken en hopen dat zij dan maar gaan betalen.

Maar als je zeker van je zaak bent, hoef je ook niet bang te zijn voor zo'n incassobureautje. Weet dat elke idioot zo'n incassobureautje kan beginnen.

Je moet ook altijd een kopie van een getekend en opgestuurd formulier bewaren, als bewijs.

Hutch

simply

Ongelezen bericht door simply »

Mijn vrouw is jaren lid geweest van het blad Bingo.Maar omdat het blad vaker zou komen en het duurder werd wilde ze er mee stoppen.En heeft dan ook in Januari een briefje geschreven. kregen we een briefje terug dat het was ontvangen en dat het inging begin 2007 even nagezien wanneer we vorig jaar betaald hebben en dat was begin April dus ruim van te voren want je moest 6 weken van tevoren opzeggen
Maar je kan meende ik ook opzeggen als het duurder word?
Wie et weet mag et zeggen.
Maar tot nu toe nog nix gehoord van de uigever Sanoma. [/b]

Gesloten