LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uwkeukenadviseur
Re: uwkeukenadviseur
Meneer " gastig", meneer "keuken-specialist" en meneertje "P"... zijn jullie misschien ex-werknemers van Jos die te weinig resultaten boekte toen jullie voor HVK actief waren?
Ik denk het haast wel. Zulke praatjes verstrooi je niet wanneer je succesvol bent geweest bij dit bedrijf.
Jongens die het goed deden werden ruimschoots beloond voor hun inzet! Aan jullie reacties lees ik dat jullie een stelletje zeur-dozen waren in die tijd en helaas dus nu nog steeds zijn. Jammer. Ik hoop dat jullie nu een beetje meer verkopen dan toen... dat zal echter niet te moeilijk zijn, toch?
Een zeer tevreden ex-werknemer.
Bart.
Ik denk het haast wel. Zulke praatjes verstrooi je niet wanneer je succesvol bent geweest bij dit bedrijf.
Jongens die het goed deden werden ruimschoots beloond voor hun inzet! Aan jullie reacties lees ik dat jullie een stelletje zeur-dozen waren in die tijd en helaas dus nu nog steeds zijn. Jammer. Ik hoop dat jullie nu een beetje meer verkopen dan toen... dat zal echter niet te moeilijk zijn, toch?
Een zeer tevreden ex-werknemer.
Bart.
Re: uwkeukenadviseur
Hahahaha, een werknemer van Jos V.
Nee, je kunt me van veel beschuldigen maar dat gaat te ver.
Zoals ik al in mijn eerste reactie aangaf gun ik Jos het allerbeste.
Hij moet alleen niet de huidige keukenondernemers betichten van nepkortingen. Terwijl iedereen weet dat Verkerk degene is die al dat korting gezeur veroorzaakt heeft. Dankzij Verkerk met zijn 5 apparaten gratis en keukens half geld denkt elke consument dat hij mininmaal 40% korting moet hebben en anders het gevoel heeft te worden opgelicht. Wij worden allemaal nog dagelijks geconfronteerd met de nasleep van die Verkerk acties.
Nogmaals, ik wens hem en zijn klanten veel succes.
Maar als je hier onzin verkoopt dat vraagt dat om een reactie.
Nee, je kunt me van veel beschuldigen maar dat gaat te ver.
Zoals ik al in mijn eerste reactie aangaf gun ik Jos het allerbeste.
Hij moet alleen niet de huidige keukenondernemers betichten van nepkortingen. Terwijl iedereen weet dat Verkerk degene is die al dat korting gezeur veroorzaakt heeft. Dankzij Verkerk met zijn 5 apparaten gratis en keukens half geld denkt elke consument dat hij mininmaal 40% korting moet hebben en anders het gevoel heeft te worden opgelicht. Wij worden allemaal nog dagelijks geconfronteerd met de nasleep van die Verkerk acties.
Nogmaals, ik wens hem en zijn klanten veel succes.
Maar als je hier onzin verkoopt dat vraagt dat om een reactie.
Re: uwkeukenadviseur
Ok "gastig", je hebt gelijk.. je moet echter 1 ding toegeven... er zijn niet veel reclamecampagnes geweest in Nederland die zoveel en zolang na dato nog zoveel reacties losmaken!!! hahahaha, heeft 'ie blijkbaar toch nog ergens verstand van!
Bart.
Bart.
Re: uwkeukenadviseur
Een zeer tevreden ex-werknemer die nu zo blij is dat hij een baan heeft aangeboden gekregen! Wauw! En Bart is zeer succesvol geweest in zijn carriere, vandaar dat hij nu weer bij de nazaten van HvK gaat werken of is gaan werken. Dan ben je in mijn ogen zeer succesvol! Hij vraagt zich af of ik een ex-werknemer ben en op deze vraag heeft hij zelf niet eens het antwoord, hij denkt het alleen. En ik weet het antwoord wel, maar dat is niet van toepassing, want ik ben niet zo succesvol geweest als Bart. NOT!Meneer " gastig", meneer "keuken-specialist" en meneertje "P"... zijn jullie misschien ex-werknemers van Jos die te weinig resultaten boekte toen jullie voor HVK actief waren?
Ik denk het haast wel. Zulke praatjes verstrooi je niet wanneer je succesvol bent geweest bij dit bedrijf.
Jongens die het goed deden werden ruimschoots beloond voor hun inzet! Aan jullie reacties lees ik dat jullie een stelletje zeur-dozen waren in die tijd en helaas dus nu nog steeds zijn. Jammer. Ik hoop dat jullie nu een beetje meer verkopen dan toen... dat zal echter niet te moeilijk zijn, toch?
Een zeer tevreden ex-werknemer.
Bart.
KS
Re: uwkeukenadviseur
En toch proef ik een beetje een jaloerse ondertoon meneer keuken"specialist"... Lukt het je misschien nu helemaal niet meer? Toch wens ik je veel succes toe. We zijn immers allen keuk-o-fielen met hetzelfde doel!
Bart.
Bart.
Re: uwkeukenadviseur
Wij hebben een keuken gekocht bij uw keukenspecialist.nl
ook daar zaten allerlei fouten in.
Toen Verkerk failliet ging (ik heb gehoord dat veel mensen nog steeds hardverzakkingen krijgen bij het horen van de keukennaam Verkerk), was ze niet aangesloten bij de overkoepelende landelijke organisatie. Duizenden mensen waren daardoor hun geld/aanbetaling kwijt. Alle zaken die hier wel bij zijn aangesloten zijn bonafide keukenzaken. In de praktijk betekent het dat de klant bij een eventueel failliesement. zijn aanbetaling niet kwijt is.
En Mr P, als Verkerk geleerd had van zijn fouten, dan zou hij nu dus wel zijn aangesloten. Mooi niet dus. Wij hebben het gemerkt. Hij kopieert wel de voorwaarden en lay-out, laat het logo weg en klaar is Kees. Iemand die op die manier bezig is zijn klanten bewust misleiden, verdient geen pardon.
ook daar zaten allerlei fouten in.
Toen Verkerk failliet ging (ik heb gehoord dat veel mensen nog steeds hardverzakkingen krijgen bij het horen van de keukennaam Verkerk), was ze niet aangesloten bij de overkoepelende landelijke organisatie. Duizenden mensen waren daardoor hun geld/aanbetaling kwijt. Alle zaken die hier wel bij zijn aangesloten zijn bonafide keukenzaken. In de praktijk betekent het dat de klant bij een eventueel failliesement. zijn aanbetaling niet kwijt is.
En Mr P, als Verkerk geleerd had van zijn fouten, dan zou hij nu dus wel zijn aangesloten. Mooi niet dus. Wij hebben het gemerkt. Hij kopieert wel de voorwaarden en lay-out, laat het logo weg en klaar is Kees. Iemand die op die manier bezig is zijn klanten bewust misleiden, verdient geen pardon.
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 16 sep 2005 16:33
Re: uwkeukenadviseur
Even goed lezen graag. Jos Verkerk, eigenlijk zijn vader Hans, hebben de zaak Verkerk in 2001 verkocht. Zij kunnen dus niet aansprakelijk worden gehouden voor het faillisement.
Daar waren de latere eigenaren verantwoordelijk voor.
Ik, oud-werknemer, heb 8 jaar voor Verkerk gewerkt en met heel veel plezier. De sfeer bij het bedrijf heb ik nergens anders meer aangetroffen. Ik wens Jos heel veel succes met zijn bedrijf!
Daar waren de latere eigenaren verantwoordelijk voor.
Ik, oud-werknemer, heb 8 jaar voor Verkerk gewerkt en met heel veel plezier. De sfeer bij het bedrijf heb ik nergens anders meer aangetroffen. Ik wens Jos heel veel succes met zijn bedrijf!
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 08 jan 2004 20:40
Re: uwkeukenadviseur
En gelukkig heb ik niets met deze website of persoon achter de website te maken. Even voor de duidelijkheid.Wij hebben een keuken gekocht bij uw keukenspecialist.nl
ook daar zaten allerlei fouten in.
KS
Re: uwkeukenadviseur
Doet niets af aan het feit dat ze de boel nu vernaggelen
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 08 jan 2004 20:40
Re: uwkeukenadviseur
Zeg eigennaam,
Ken je de bekendste uitspraak van Louis van Gaal?
KS
Ken je de bekendste uitspraak van Louis van Gaal?
KS
Re: uwkeukenadviseur
keukenspecialist, laten we het gezellig houden. Je bent niet dom. Ik ook niet. Weet jij misschien hoe de overkoepelende landelijke organisatie heet voor de keukenbranche? En hoe kan ik nagaan welke bedrijven daarbij zijn aangesloten.
Re: uwkeukenadviseur
Vlak daarvoor ging Horn failliet.Toen Verkerk failliet ging was ze niet aangesloten bij de overkoepelende landelijke organisatie. Duizenden mensen waren daardoor hun geld/aanbetaling kwijt. Alle zaken die hier wel bij zijn aangesloten zijn bonafide keukenzaken. In de praktijk betekent het dat de klant bij een eventueel failliesement. zijn aanbetaling niet kwijt is.
Horn was wel aangesloten bij die "overkoepelende organisatie" genaamd CBW, echter klanten kwamen toch bedrogen uit.
Voor klanten die tot 25% hadden aanbetaald was er een regeling dat andere bedrijven deze aanbetaling zouden overnemen. Echter in de praktijk bleek die regeling niet te werken, omdat klanten dan simpelweg minder korting kregen bij de vervangende aankoop.
Tot op de eigen CBW site viel te lezen dat de regeling in de praktijk niet werktte.
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 08 jan 2004 20:40
Re: uwkeukenadviseur
Ach, we kunnen deze discussie opnieuw blijven voeren. Iedereen weet hoe het CBW in elkaar zit. Er wordt nu al maanden geroepen door het CBW dat er nu toch echt iets moet gebeuren aan de structuur binnen de ledenorganisatie (De heer R. Coppens = voorzitter en de heer G. van Steenvoorde = lid zijn beide werkzaam voor DMG), maar tot op heden is er nog iets gebeurd. Sterker nog, er zit nog een DMG'er in het bestuur, (PinMill is ook een werkmaatschappij van DMG!), waardoor er nu dus 3 leden van DMG inhet bestuur van CBW zitten. Maar dat zullen ze zelf ook wel weten, toch?
Regelmatig heeft het in de kranten gestaan: Wooning neemt aanbetaling over, Keuken Kampioen neemt aanbetaling over etc. etc.
Er zijn in het verleden enkele zaken failliet gegaan, die erkend werden door CBW, maar toch links en rechts een menselijk en financieel drama hebben veroorzaakt. Er zaten ook bedrijven tussen die bijvoorbeeld 50% aanbetaling hebben gefactureerd (en voor de slimmerikken onder ons, ik weet de regels van CBW ook wel en ik weet ookwel hoe een mens handelt, en toch zijn er aanbetalingen van 50% betaald!).
Dus het maakt in mijn opinie weinig verschil of uwkeukenadviseur.nl nu wel of niet aangesloten of erkend is. Het bedrijf kan ook gewoon de stikker op de voordeur plakken, wordt toch niet gecontroleerd door CBW.
KS
Regelmatig heeft het in de kranten gestaan: Wooning neemt aanbetaling over, Keuken Kampioen neemt aanbetaling over etc. etc.
Er zijn in het verleden enkele zaken failliet gegaan, die erkend werden door CBW, maar toch links en rechts een menselijk en financieel drama hebben veroorzaakt. Er zaten ook bedrijven tussen die bijvoorbeeld 50% aanbetaling hebben gefactureerd (en voor de slimmerikken onder ons, ik weet de regels van CBW ook wel en ik weet ookwel hoe een mens handelt, en toch zijn er aanbetalingen van 50% betaald!).
Dus het maakt in mijn opinie weinig verschil of uwkeukenadviseur.nl nu wel of niet aangesloten of erkend is. Het bedrijf kan ook gewoon de stikker op de voordeur plakken, wordt toch niet gecontroleerd door CBW.
KS
Re: uwkeukenadviseur
http://www.cbw.org/erkend/results.php
hier kan je zelf controleren of ze zijn aangesloten
Toen Horn failliet ging, was het bedrijf aangesloten bij die "overkoepelende organisatie" genaamd CBW en klanten konden gebruik maken van de aanbetalingsregeling.
Voor klanten die tot 25% hadden aanbetaald was er een regeling dat andere bedrijven(CBW erkend) deze aanbetaling zouden overnemen.
Tip om een redelijke korting te krijgen. Stel in de winkel eerst je keuken samen, kom met de verkoper een prijs overeen en laat de verkoper voordat de overeenkomst daadwerkelijk wordt gesloten weten dat je gebruik wenst te maken van de aanbetalingsregeling
hier kan je zelf controleren of ze zijn aangesloten
Toen Horn failliet ging, was het bedrijf aangesloten bij die "overkoepelende organisatie" genaamd CBW en klanten konden gebruik maken van de aanbetalingsregeling.
Voor klanten die tot 25% hadden aanbetaald was er een regeling dat andere bedrijven(CBW erkend) deze aanbetaling zouden overnemen.
Tip om een redelijke korting te krijgen. Stel in de winkel eerst je keuken samen, kom met de verkoper een prijs overeen en laat de verkoper voordat de overeenkomst daadwerkelijk wordt gesloten weten dat je gebruik wenst te maken van de aanbetalingsregeling
Re: uwkeukenadviseur
Volgens de oude regels was dat NIET toegestaan. Direct bij binnenkomst van de winkel moest de gedupeerde consument melden dat bij een eventuele aanschaf een eerdere verloren gegane aanbetaling verrekent moet worden.Tip om een redelijke korting te krijgen. Stel in de winkel eerst je keuken samen, kom met de verkoper een prijs overeen en laat de verkoper voordat de overeenkomst daadwerkelijk wordt gesloten weten dat je gebruik wenst te maken van de aanbetalingsregeling
Ook volgens de nieuwe regels gaat deze vlieger niet op: Een winkelier is niet verplicht een verloren gegane aanbetaling te verrekenen indien de vervangende aanschaf een afgeprijsd artikel betreft.
Dus mijn tip: Voorkomen is beter dan genezen! Zolang het vangnet genaamd "aanbetalingsgarantie" gaten kent, niets aanbetalen.