LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC regelt het uiteindelijk.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Bob024
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2006 15:57

UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Bob024 »

naar enkele strubbelingen, heeft UPC contact opgenomen en aantal zaken heeft recht gezet. moet zeggen het heeft enige moeite gekost maar, ze hebben het nu goed geregeld. ook dat mag gezegt worden.
Laatst gewijzigd door Bob024 op 18 jan 2006 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.

IkBenJan

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Weet je gelijk wat je voor UPC als klant waard bent; een zak stront met een portemonnee. Wat let je om je abonnement gelijk weer te cancelen? Nu geef je een duidelijk signaal af naar UPC: het staat ze vrij om hun klanten te schofferen, ze pikken het toch wel.
Waarom ben je überhaupt met UPC in zee gegaan?

Har

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Har »

En waarom zit jij nog bij UPC : Ik Ben Jan , :oops:

Bob024
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2006 15:57

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Bob024 »

Als ik er nog vanaf zo kunnen direct, maat goed zit een jaat aan die lui vast, maar ben zeker weet weg.

scaterng
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2006 20:55

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door scaterng »

:evil:
Jaja UPC,

Mooi man.
NOT!!!

Heb ook internet en telefonie abonnement afgesloten.
20-12-05 kwam het installatiepakket, alles aangesloten en alles deed het.
Hop nu modem activeren en internettn maar.
Jammer, geen inlognaam (=SID), meteen gebeld, en te horen gekregen dat ik de volgende dag even moest bellen.
Zo gezegd zo gedaan, er werd me verteld dat het erg vervelnd was en dat het een paar dagen zou duren, maar dan kon ik echt fijn gaan internetten.

27 december opnieuw gebeld, nog niets gehoord, maar ja kan met al die drukte rond de kerst natuurlijk.
Wat bleek, internet was niet aangevraagd, en telefonie twee keer aangevraagd en geannuleerd aldaar, dus opnieuw ingevoerd en volgens de hulpvaardige jongeman zou het in een weekje gepiept zijn.

Wachtend bij de brievenbus gingen we over naar 2006, nog steeds niets, op 8 januari opnieuw gebeld, schande werd er over gesproken dat er nog niets geregeld was, maar deze hulpvaardige man (Jan de Vries) zou alles, regelen, en me terugbellen.
op 9 januarie om 10u werd ik inderdaad treuggebeld, Älles werkt, en in een paar dagen heb je je SID in de brievenbus", geweldig, what a guy.
Jan had me stiekem ook verteld wat mijn SID waarschijnlijk zou zijn, dir geprobeerd, echter deed niets.

Alhoewel ik Jan compleet vertrouwde toch maar weer ff de helpdes gebeld.
Nounou, dat is wel mooi, maar er is helemaal geen internet op uw naam opgevoerd meneer....., ja maar..., Nee moest toch echt opnieuw, de helpdesker kon me niet verder helpen, maar de volgend dag zou ik worden gebeld, dit gebeurde ook, maar ook nu had hij niet voldoende info bij elkaar dus zou me de volgende dag weer terugbellen.
Oh rampspoed, ik werd nooit gebeld, toen zelf wer gebeld. Ja wat een probleem, zou het zo snel mogelijk uitzoeken, maar zou zo'n 4-5 dagen durn, en dan zou alles in orde komen.
Deze lieve helper heb ik een beetje verrot gescholden, betreffende de slechte organistaie e.d.
Later opnieuw gebeld en mijn internet en telefonie abonnement opgezegd. Geholpen door een lieve mevrouw,"Ja maar meneer, u heeft alleen telefonie van UPC"

Mooi hoor dat UPC,

Wat een onprofessionele, liegende rotzooi is het daar

IkBenJan

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

En waarom zit jij nog bij UPC : Ik Ben Jan ,
Welnee beste Har. Ik ben al 3 jaar Chelloos.
Na de eerste tekenen van falende administratie heb ik nog lange tijd de naïeve illusie gehad dat na een telefoontje of wat, en een fax of wat de simpele onjuistheid makkelijk zou zijn verholpen. Maar niks is eenvoudig bij UPC. Exact een jaar heb ik het volgehouden en toen was de maat vol. Toen begon er nog ruim een jaar gezeur om geld dat UPC en haar incassobureau wilden hebben. En daarna nog bijna een jaar een gerechtelijke procedure waar UPC de kantonrechter heeft mogen betalen om zich definitief het bos in te laten sturen.
Mijn belevenissen voor de rechtbank zijn ook hier uitgebreid aan de orde geweest in de topic 'door upc voor de rechter gedaagd'.

In de tussentijd heb ik ook nog even mijn kabel opgezegd zodat ik op geen enkele wijze meer aan UPC gebonden ben. Een verademing voor de gemoedsrust die ik iedereen aan kan raden. Het is met afstand de onderneming met de meest stompzinnige bedrijfsvoering van het westelijk halfrond.
Het lijkt wel een kermisattractie. De klanten die ze aan de voorkant met hun produkten de tent in lokken komen er na overgeleverd te zijn aan de beroemde UPC-administratie aan de achterkant met heftige anti-peristaltische gevoelens boven de maagstreek weer uit.

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door elefteria »

Nou Bob ik zou daar maar weg gaan. Wij hebben vorig jaar maart telefonie en internet bij hun gekregen maar niets dan ellende. dat begon na een paar weken. Uiteindelijk liegen ze daar overal om, terwijl ik het op papier heb staan.

IkBenJan

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

paar weken. Uiteindelijk liegen ze daar overal om, terwijl ik het op papier heb staan.
Wen er maar aan. Dat liegen houden ze vol tot voor de rechtbank in hun conclusie van repliek. Zelfs over makkelijk na te trekken gegevens uit de gemeentelijke basisadministratie spiegelen ze de kantonrechter informatie voor waaruit blijkt dat je opeens je hele leven al onder een verkeerde naam door het leven gaat.

Het grote probleem bij UPC is dat ze amateuristisch te werk gaan op werkelijk elk bedrijfsmatig gebied. Zo is XS4ALL ongetwijfeld ook begonnen, maar dan tegen lage kosten met weinig klanten en hebben ze snel bijgeleerd en geproffessionaliseerd. UPC heeft in een rommelende bedrijfsvoering ook nog eens tientallen verschillende netwerken binnen gesleept op jacht naar groei en het grote geld zonder ooit het moment te hebben gekend de zaken goed op de rails te hebben. Hoewel ze met mooie technologie de markt op gaan loopt het aan alle kanten mis omdat ze het technisch brak onderhouden, omdat ze van hun eigen netwerken niet weten hoe ze in elkaar zitten, omdat ze administratief niet weten hoe ze alle afzonderlijke klantenbestanden moeten samenvoegen en omdat ze denken dat een stelletje voortijdige schoolverlaters wel de servicedesk kunnen bemannen. En dan niet om door te verbinden naar personen die er wél iets van weten, maar nee, om de serviceverlening ter hand te nemen.

Het gaat nooit wat worden, totdat UPC failliet gaat en de infrastructuur met al dat mooie spul beschikbaar komt voor een partij die wél weet hoe je een bedrijf moet runnen.

Har

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Har »

UPC het summum onder de providers, wat hebben jullie uitgespookt dat jullie een probleempje hebben, koop eens een goede PC met software. :shock: :shock: :shock:

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door jali »

Har


Geplaatst op 15 Feb 2006 12:36 door Har


--------------------------------------------------------------------------------

UPC het summum onder de providers, wat hebben jullie uitgespookt dat jullie een probleempje hebben, koop eens een goede PC met software.


De bekende doodmaker. :lol:

Een discussie kun je voeren als je er vanuit gaat dat een ander ook wel eens gelijk kan hebben. :!:

Har

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Har »

De bekende doodmaker.

Een discussie kun je voeren als je er vanuit gaat dat een ander ook wel eens gelijk kan hebben.

:oops:
Natuurlijkm heb je geen gelijk, met een PC met voldoende schijfruimte haal je alle download snelheden van UPC CHELLO.

IkBenJan

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

wat hebben jullie uitgespookt dat jullie een probleempje hebben, koop eens een goede PC met software
Als ik voor mezelf spreek; wat ik heb uitgespookt is dat ik in 1998 kabelinternet ben gaan afnemen bij Eneco die zijn netwerk 2 jaar later aan het zojuist opgerichte UPC verkocht. De goede PC had ik al, en het werkte dan ook geweldig. Tot letterlijk een maand nadat de overname een feit was en ook de twee geweldige providers van het net gegooid waren ten behoeve van Chello. Daarna regelmatig geen verbinding voor kortere of langere tijd. Maar daarmee nog niet eens al te veel problemen. Die kwamen pas na de periode van ongeveer een jaar dat Eneco voor UPC nog het abonnement inde via de energierekening en UPC dat zelf ging doen. Letterlijk vanaf de allereerste nota ging het mis met een spookbedrag dat uit een voorgaande periode nog open zou staan. Telefoneren, brieven, faxen met copiën van de betaling over de betreffende periode, het hielp natuurlijk allemaal niks. Opzeggen abonnement dan maar en per omgaande vervangingskosten van het modem in rekening gebracht krijgen. Bellen, brieven, faxen, en het hielp natuurlijk weer allemaal niks. Incassobureau, deurwaarder, dagvaarding, kantonrechter, nou, dat hielp dan uiteindelijk wel.
Ik zou wel eens willen weten wat het UPC allemaal gekost heeft, zo'n rechtzaak zal ook wel niet gratis zijn. Althans, voor mij wel. Nihil, stond er in de uitspraak.

Dat is wat ik uitgespookt heb. De fout om op enige wijze met UPC verbonden te raken zal ik dan ook nooit meer maken zoals je zal begrijpen.

En om jouw vraag eerder in deze thread terug te spelen Har: waarom zit JIJ eigenlijk nog bij UPC?

Har

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Har »

Omdat UPC hartstikke goed en verhoudingsgewijs goedkoop . Daarom. :D :D :D :D :D :D :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door agro »

Omdat UPC hartstikke goed en verhoudingsgewijs goedkoop
Of zou het kunnen zijn dat je zo dom bent dat je niet eens fatsoenlijk verder kan kijken dan je neus lang is en je niet kan vergelijken.

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door elefteria »

Waarom werkt internet en telefonie wel bij een ander en niet bij UPC, dat ligt niet aan je pc.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door Chima »

Bij mij werkt internet en telefonie van UPC prima.
Mijn upload is zelfs beter en constanter dan de upload die ik bij ADSL had.

DC®
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:09

Re: UPC regelt het uiteindelijk.

Ongelezen bericht door DC® »

ik heb zelf al sinds 2000 chello en nooit problemen gehad, alleen bij m`n verhuizing in 2004 was abusievelijk het eea dubbel gefactureerd, na 1 telefoontje was het meteen weer rechtgezet. in 2005 zelfs digitale tel en tv erbij, no problem. toen nov. j.l. de decoder moest worden verwisseld ging het mis, overigens was dit een "gedeelde" fout met tpg, die het retourpakketje niet had gescand en dus niet traceerbaar was. na div. telefoontjes, waarbij het bekende kastje en die harde muur in beeld kwamen, stuurde ik een pittige brief met een deadline voor het teruggeven van m`n borg. kort erop belde ik zelf nogmaals en was alles bijna rond, een paar dagen later borg terug c.q. verrekend met de factuur (ik had n.l. in m`n brief vermeld dat ik na de deadline noodgedwongen zou zijn geweest de autom. incasso`s terug te boeken tot het probleem was rechtgezet). weer een paar dagen later werd ik zelf teruggebeld door upc, dat ze bezig waren met het behandelen van m`n brief (?) :shock:

in technisch opzicht ben ik heel goed te spreken over upc, ik heb heel weinig last van storingen en als dat zich al voordoet, is het vrij snel weer verholpen. ik denk dat de expansie vd afgelopen jaren voor veel problemen heeft gezorgd en ook slecht opgeleid/ingewerkt personeel draagt daar een aardig steentje aan bij. ik denk ook dat veel problemen nodeloos worden verergerd door de lompheid vd organisatie, langs elkaar heen werken en dus gigantisch kwaaie klanten tot gevolg.

voor de klanten met nog onopgeloste problemen, hoe moeilijk ook, probeer toch redelijk te blijven, schelden ed helpt echt niet, zeker niet bij zo`n groot bedrijf.

voor upc`ers die misschien meelezen: probeer wat meer inlevingsvermogen aan de dag te leggen en plaats jezelf in de schoenen vd klant, hoe zou jij reageren als het jou overkwam ? hoe zou jij behandeld willen worden ?

Gesloten