en over het bericht daarvoor.
Ik heb een hooggebruiksmeting aangevraagd en 9 januari komen ze dit doen, we heben inmiddels de papieren met vragen ingevuld e.d. en zullen hier nog even naar kijken wat hier de uitkomst straks van wordt.
Wat het grote probleem is is dat de meter op het moment wel normaal lijkt te functioneren. UIteraard zijn we door dit incident wel wat bewuster omgegaan met energie, dit neemt natuurlijk niet weg dat die 8300kwh uur niet kan. Ik weet dat er apparaten zijn die als je die echt veel aan laat staan dat dit niet kan, maar die apparaten daar beschikken wij niet over. pc gaat automatisch op standbij na een kwartiertje als we hem aan zouden laten staan ( normaal beeldscherm), waterbed is dan misschien wel veel per jaar maar ook niet zoveel dat je op 8300 komt in 7 maanden, nogmaals geen vaatwasser, geen droger, 2x per week wasmachine plus minus, geen centrale verwarming en noem het maar op. Maar we wachten even de uitslag van tempus af en willen dan ook nog een energiemeter ertussen laten hangen evt.
(we zagen dat ze een simpel apparaatje bij de praxis hadden die je ertussenkon hangen maar vraag me af of dit wat is, was namenlijk 11 euro