LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reclame misbruik

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
knorretjeknor

UPC reclame misbruik

Ongelezen bericht door knorretjeknor »

Ik zat net op Veronica naar Ace Ventura te kijken, toen de reclame kwam. Rond 21.07 uur wordt de reclame van KFC bruut afgebroken en komt de reclame van de UPC adsl-inruilweken de kamer inknallen, het geluid is twee keer zo hard en als de reclame is afgelopen zie je nog net een klein stukje van de reclame van @home.

Fijn is dat, ben je afhankelijk van UPC voor je kabeltv krijg je ongevraagd zomaar ineens een reclame voor je kiezen die dan volgens mij alleen maar te zien is in het gebied dat UPC bestrijkt.

Weer een mooi voorbeeld van de werkwijze van deze firma. Ze worden met de dag agressiever.

Beathoven

Re: UPC reclame misbruik

Ongelezen bericht door Beathoven »

Zit je net lekker van de reclame te genieten... :D

Floon

Ongelezen bericht door Floon »

Nou het is mij ook opgevallen en het is inderdaad mateloos irritant. Een irritante reclame die ook nog eens hard de kamer inknalt. Ik ga eens even uitzoeken of er iets aan gedaan kan worden. Wat mij betreft is het misbruik maken van de positie als kabelleverancier.

Groeten Floris

Stiertje

Ongelezen bericht door Stiertje »

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Ik ga eens even uitzoeken of er iets aan gedaan kan worden. Wat mij betreft is het misbruik maken van de positie als kabelleverancier.
Als je wilt dat er serieus iets aan gedaan wordt moet je even een videobandje maken van wat je te zien krijgt met een stukje van de programma's rond het reclameblok en dat sturen naar IP of de STER of de exploitant naar welke zender je kijkt. Die zien de reclames waar ze goud geld voor betalen overschreeuwd worden door die van UPC, die ondernemen dan echt wel actie. Als je weet welke adverteerder de zendtijd had gehuurd kan je die ook het bandje sturen, dan trekken die wel aan de bel bij IP of de STER als ze 30.000 euro betalen voor een spot die bij de mensen thuis als een UPC reclame te zien is.
Want vanaf dat moment gaat het om geld, en dat is voor alle betrokken partijen een gevoelige zaak.

Stiertje

Ik neem aan dat de zendtijd wel afgekocht zal zijn.
Een bandje maken is wellicht een idee maar erg omslachtig. Reclames zijn toch tijdelijk en ik probeer me er niet meer druk om te maken. Heb gisteren een klacht gestuurd naar UPC hierover.

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Arme papierversnipperaar :( En hij draaide al overuren... :cry:

Stiertje

Haha tja ik weet dat het weinig zin heeft, maar heb het daarom ook per mail gedaan: niet teveel tijd in steken. Zo ben ik mijn frustratie even kwijt en verder kan en wil ik me er niet druk om maken.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Gisteravond werd de reclame van Gamma overschreven op SBS door upc, ik heb Gamma hiervan op de hoogte gesteld, na de reclame van upc was er nog net een stukje te zien met het logo van Gamma.

Beathoven

Ongelezen bericht door Beathoven »

Ik zag 't laatst op CNN, ik denk dat ik maar eens naar Amerika ga bellen.

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ag.... zolang het de normale programmering niet onder drukt... is het toch zo erg niet?

ik vraag me overegens wel af waarom UPC eigen reklame op hun netwerk uitzent....beetje dubbel en onnodig lijkt me.. alhoewel het wel een goeie stunt is omdat reclame (voor bv digitale tv) alleen bij die abbonees tezien is die ook dat netwerk hebben. volgensmij werkt dit bij The Box (die muziek zender waar je clipjes op kan aanvragen) ook zo, bij het aanvragen vragen nl naar je postcode dus daar draaien gewoon verschillende clips in verschillende regio's. Echt nieuw is het dus niet :)

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ze drukken wel degelijk reclamespots weg die door anderen zijn betaald.
Ze kunnen zo reclame uitzenden op hun eigen netwerk, is niet zo moeilijk, het kost ze niets en ze bereiken juist degenen die op hun netwerk zijn aangesloten, die niet op hun netwerk is aangesloten hebben ze toch niks.

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

UPC is gewoon een asosiaal bedrijf.

Barnier

Ongelezen bericht door Barnier »

ja en die rode miena,die altijd maar hans roept,roept nog steeds dat het De laatste ADSL weken bij UPC zijn.Dat is al zeker 7 maanden.Je wordt er gek van.

Gesloten