Mijn reactie was niet zozeer naar jou toe al wel naar mensen die een ander zo belerend gaan toespreken..zo van ik heb mijn zaken op een rijtje dus jij doet iets niet goed als jij ze niet op een rijtje hebt.
Het onderwerp is hier steeds meer agressie van deurwaarders..
dat schijnen velen te vergeten.
Natuurlijk mag iedereen hier schrijven wat hij of zij wil maar ik lees hier stukjes van mensen die totaal geen gevoel bevatten naar de belevenissen van een ander toe. Ze reageren enkel vanuit zichzelf .
grappig is wel dat die reacties erg te vergelijken zijn met de reacties die mensen terugvoelen in een slecht contact met een deurwaarder of andere instanties zoals ik om me heen hoor.
Vooral als er geld mee gemoeid gaat..dan worden mensen soms blind,doof en stom voor het verhaal van een ander.
Dus in die zin is het een goede afspiegeling van de maatschappij wat hier gebeurt.
Daarom echter niet minder treurig.
Ik ben eens gaan uitzoeken of je een deurwaarder kunt aanpakken op gedrag wat niet toelaatbaar is..
Ik kwam uit bij de Koninklijke beroepsvereniging voor gerechtsdeurwaarders. www.kbvg.nl
Op hun site kun je verder zien wat je kunt doen om gedrag van een deurwaarder waarvan jij vind dat het niet zou moeten kunnen aan te geven..
Voor diegenen die er slechte ervaring mee hebben..laat je niet intimideren door mooie brieven of dure taal..Je hebt je eigen plicht afspraken na te komen maar die hebben zij ook.
En Guusje.