LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tevreden UPC klant
-
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13
Re: tevreden UPC klant
Ik heb ook al 3 jaar internet van UPC en ik ben heel tevreden hoor!
Oke, er zijn wel eens wat storingen geweest maar over het algemeen gezien waren ze binnen 2 tot 3 uur verholpen.
Ik heb 24/7 verbinding, ben snel op site's (ik heb chello light) en ook met de mail heb ik nooit problemen.
Waar ik me wel gruwelijk aan erger is dat chello bijna identieke mailadressen geeft.
Ik krijg regelmatig mails binnen voor een mevrouw die dezelfde voorletter en achternaam heeft als ik, alleen heeft zij een 1 achter haar naam staan als mailadres, maar mevrouw vind het schijnbaar niet nodig om dat aan haar contacten door te geven.
In het begin mailde ik de berichten aan haar door, met de vraag of zij er in het vervolg op wou letten dat ze het juiste mailadres doorgaf.
Na bijna 2 jaar is er niks veranderd en heb ik UPC een mail gestuurd met de vraag of zij er iets tegen kunnen/willen doen, maar helaas heb ik geen enkele response gehad...toch een minpuntje voor UPC
Oke, er zijn wel eens wat storingen geweest maar over het algemeen gezien waren ze binnen 2 tot 3 uur verholpen.
Ik heb 24/7 verbinding, ben snel op site's (ik heb chello light) en ook met de mail heb ik nooit problemen.
Waar ik me wel gruwelijk aan erger is dat chello bijna identieke mailadressen geeft.
Ik krijg regelmatig mails binnen voor een mevrouw die dezelfde voorletter en achternaam heeft als ik, alleen heeft zij een 1 achter haar naam staan als mailadres, maar mevrouw vind het schijnbaar niet nodig om dat aan haar contacten door te geven.
In het begin mailde ik de berichten aan haar door, met de vraag of zij er in het vervolg op wou letten dat ze het juiste mailadres doorgaf.
Na bijna 2 jaar is er niks veranderd en heb ik UPC een mail gestuurd met de vraag of zij er iets tegen kunnen/willen doen, maar helaas heb ik geen enkele response gehad...toch een minpuntje voor UPC
Re: tevreden UPC klant
Natuurlijk is UPC een goede club, over enkele jaren hebben zij een marktaandeel van meer dan 50 % en uiteraard nog lagere prijzen.
Re: tevreden UPC klant
Niet meer marktaandeel.? Gelukkig anders lijkt het wel voormalige Oostblok waar de mediaweergaven ook voor je dacht.Natuurlijk is UPC een goede club, over enkele jaren hebben zij een marktaandeel van meer dan 50 % en uiteraard nog lagere prijzen.
Heb je zeker niet door . Maar waarschijnlijk ga je wel naar het Anna-Frankhuis.of dodeherdekking. Volg je het nog ?
Re: tevreden UPC klant
Niet meer marktaandeel.? Gelukkig anders lijkt het wel voormalige Oostblok waar de mediaweergaven ook voor je dacht.
Heb je zeker niet door . Maar waarschijnlijk ga je wel naar het Anna-Frankhuis.of dodeherdekking. Volg je het nog ?
Jalin uit Roemenie =, nee ik volg het niet zo makkelijk, jouw vergelijkingen staan op de verkeerde website, bedankt voor de moeite, foutje bedankt, lang leve UPC.
Heb je zeker niet door . Maar waarschijnlijk ga je wel naar het Anna-Frankhuis.of dodeherdekking. Volg je het nog ?
Jalin uit Roemenie =, nee ik volg het niet zo makkelijk, jouw vergelijkingen staan op de verkeerde website, bedankt voor de moeite, foutje bedankt, lang leve UPC.
Re: tevreden UPC klant
Hier loopt al een topic over op dit forum. Het e-mail adres is gebasseerd op de persoonsgegevens die je doorgegeven hebt. Als er 2 mensen j.jansen heten dan zit er snel een tikfout in j.jansen1 en j.jansen11. Heb je niet alleen bij Chello, dit is vrij algemeen. Vergissingen en tikfouten zijn menselijk.Na bijna 2 jaar is er niks veranderd en heb ik UPC een mail gestuurd met de vraag of zij er iets tegen kunnen/willen doen, maar helaas heb ik geen enkele response gehad...toch een minpuntje voor UPC
Je zou het op kunnen lossen met aliassen, maar dat staat wel in het andere topic beschreven.
Re: tevreden UPC klant
Ook ik kan melden dat ik dik tevreden ben met de diensten die UPC
mij levert. Ik heb alleen internet via de kabel en dat bevalt mij zeer goed, de snelheid is goed en het internet valt bijna nooit weg.
Ik ben 2 tot 4 uur per dag online en heb UPC-internet (Chello) nu 7 jaar. (dit was voorheen Sonera-internet).
Tuurlijk is het wel eens uitgevallen, tuurlijk heb ik wel is problemen, maar dat is altijd netjes in een kort tijdsbestek opgelost. Ik ben 2,5 jaar geleden verhuisd en van alle instanties (± 15-stuks) zijn er maar 4 in één keer goedgegaan...........daar zat UPC ook bij!
Dus hulde aan UPC en ga zo door.
(NEE ik heb geen aandelen bij UPC, NEE ik ben ook geen werknemer van UPC).
mij levert. Ik heb alleen internet via de kabel en dat bevalt mij zeer goed, de snelheid is goed en het internet valt bijna nooit weg.
Ik ben 2 tot 4 uur per dag online en heb UPC-internet (Chello) nu 7 jaar. (dit was voorheen Sonera-internet).
Tuurlijk is het wel eens uitgevallen, tuurlijk heb ik wel is problemen, maar dat is altijd netjes in een kort tijdsbestek opgelost. Ik ben 2,5 jaar geleden verhuisd en van alle instanties (± 15-stuks) zijn er maar 4 in één keer goedgegaan...........daar zat UPC ook bij!
Dus hulde aan UPC en ga zo door.
(NEE ik heb geen aandelen bij UPC, NEE ik ben ook geen werknemer van UPC).
Re: tevreden UPC klant
jij bent de hoogste baas van UPC
Het is de NS nietBij extreem vochtig weer en hitteperiodes
valt hun netwerk uit, m.a.w. wordt straks
alleen maar slechter met UPC.
Re: tevreden UPC klant
Ja ook ik ben een tevreden klant ,zit al vanaf het begin bij upc en eigenlijk nog geen klachten gehad .
sandra
sandra
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 17 dec 2005 17:20
Re: tevreden UPC klant
Ik ben in het algemeen ook een tevreden klant. Echte problemen heb ik nooit gehad en heb al sinds 1997 kabelinternet (vanaf 2000 upc) met een mislukte overstap naar versahel. Nu ik weer terug ben bij upc heb ik alleen een factuur probleem, ik heb volgens upc 2 abbonementen namelijk light en easy, echter ik heb alleen easy. Dit zouden ze fixen maar helaas is dat de maand erop niet gelukt, ze hebben het geld wel in mindering gebracht, echter had ik nog steeds 2 abbo's. Nadat ik weer contact met ze heb gehad zou het de volgende periode nu goed gaan, dus even afwachten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 mar 2006 01:11
Re: tevreden UPC klant
Ik denk eraan ook via de kabel inetrnet en telefoon te nemen, maar na het lezen van dit forum denk ik ervan af te zien.
Is het overal slecht met UPC of is het maar in een paar plaatsen zo erg?
Ik ga in Heerenveen wonen en daar heb ik eerder wel internet met UPC gehad maar nooit échte problemen,wel wat dagen offline en uren aan de telefoon maar verder viel het wel mee.
Ik vroeg me dus af of er hier mensen uit heerenveen ervaring met heb bellen+internet via UPChebben. of ben ik beter af met ADSL?
Is het overal slecht met UPC of is het maar in een paar plaatsen zo erg?
Ik ga in Heerenveen wonen en daar heb ik eerder wel internet met UPC gehad maar nooit échte problemen,wel wat dagen offline en uren aan de telefoon maar verder viel het wel mee.
Ik vroeg me dus af of er hier mensen uit heerenveen ervaring met heb bellen+internet via UPChebben. of ben ik beter af met ADSL?
Re: tevreden UPC klant
Kijk eens bij www.kpn.com en vergelijk maar eens wat upc aanbied en kpn met internetplusbellen, hierna zal de keuze niet moeilijk zijn.
Re: tevreden UPC klant
Ik heb dus zèèr slechte ervaringen met UPC en dat gebeurde pas toen ik telefonie samen met internet van hun kreeg. Toen ik 4 weken alleen internet had was het goed. Maar toen de telefoon erbij kwam had ik steeds mensen aan de telefoon die op èèn of andere manier met ons verbonden waren. Als zij gebeld waren namen wij vaak op en anders om ook. Ook waren wij dagen niet bereikbaar. En internet lag er ook steeds vaker uit. Op mijn aangetekende brieven reageerden ze niet eens. Tot dat ik de bank voor hun blokeerde. Ze zouden de tv aansluiting afsluiten in Nov. Dit deden ze pas in Jan. Wij hebben een schotel aangeschaft.
Op het zogenaamde contract, stond op mijn mans naam. Ik mailde steeds onder mijn naam. Opeens na een tijd schreven ze dat ze mij niet kende en ik niet in hun bestand stond. Ik heb ze gemaild dat ze wel met mijn naam hun geld kregen en dat ze me dan wel kennen. maar als ze me niet kennen hoef ik dus niet meer te betalen.
Ik heb alle emails die ik af en toe kon ontvangen wel bewaard en kan zo aantonen dat we problemen hadden, want inmiddels ontkennen ze nu dat wij ooit problemen hadden, terwijl zij mij zelfs op mijn mobiel belden om mij te helpen internet weer op te starten. Zelfs 2 x op een Zaterdagavond.
Op het zogenaamde contract, stond op mijn mans naam. Ik mailde steeds onder mijn naam. Opeens na een tijd schreven ze dat ze mij niet kende en ik niet in hun bestand stond. Ik heb ze gemaild dat ze wel met mijn naam hun geld kregen en dat ze me dan wel kennen. maar als ze me niet kennen hoef ik dus niet meer te betalen.
Ik heb alle emails die ik af en toe kon ontvangen wel bewaard en kan zo aantonen dat we problemen hadden, want inmiddels ontkennen ze nu dat wij ooit problemen hadden, terwijl zij mij zelfs op mijn mobiel belden om mij te helpen internet weer op te starten. Zelfs 2 x op een Zaterdagavond.
Re: tevreden UPC klant
het valt wel op dat zelfs tevreden UPC klanten het normaal vinden dat de verbinding er weleens uitligt... vast een paar euro goedkoper maar toch maar niet doen...
Re: tevreden UPC klant
storing op internet,binnen 2 dagen monteur aan huis,klacht aan modem verholpen.
Re: tevreden UPC klant
Heb het al eens vermeld : 90% van alle klachten hier komt van een en hetzelfde kleine groepje. Als je maar op veel forums veel berichten plaats lijkt het alsof er zo veel klachten zijn. Ik zie op de internet forum van bepaalde personen klachten en die worden ook weer in andere forums gecopieerd. Veel schreeuwen helpt denkt men.
Ik heb zelf jaren ( vanaf het begin, ik had dus geen cijfer in mijn e-mail)
vele jaren Chello gehad en behalve de eerste week geen enkel probleem gehad. Ook niet zo nu en dan uitvallen van verbinding.
Ik heb zelf jaren ( vanaf het begin, ik had dus geen cijfer in mijn e-mail)
vele jaren Chello gehad en behalve de eerste week geen enkel probleem gehad. Ook niet zo nu en dan uitvallen van verbinding.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 26 feb 2006 14:12
Re: tevreden UPC klant
Van harte gefeliciteerd.
Het kan best zijn, dat je geen klachten hebt, en de behoefte voelt om tegenwicht te bieden, alleen: per definite is bij 5% klachten (stel!) 95% tevreden. Daarmee meld je niets nieuws.
Geen reden om mensen die klagen ongeschoold te noemen, wat je elders hebt gedaan. De pot . . .
Neem van mij aan, dat het (in mijn geval) niet om slechts een klachtje gaat, en dat UPC inmiddels via het hoofdkantoor alles in het werk stelt het product te leveren dat geleverd behoort te worden. Maar kennelijk zit er iets binnen UPC dat belemmert dat er op een positieve manier met (terechte) klachten om wordt gegaan. Dat maakt mensen machteloos, en leidt ertoe dat mensen hun recht elders gaan zoeken.
Een forum is een eerste stap om te kijken of je langs de weg van 'we helpen elkaar' tot een simpele en adequate oplossing kunt komen; uiteindelijk is er pas zoiets als rechtsbijstand (als je geen andere keuze hebt, omdat er geen concurentieis, zoals in ons postcodegebied) of opzegging en een andere partij contracteren (geen optie in grote delen van het land buiten de randstad).
Zo, en niet anders, zit de wereld in elkaar, bespaar me dus je simplificaties!
Het kan best zijn, dat je geen klachten hebt, en de behoefte voelt om tegenwicht te bieden, alleen: per definite is bij 5% klachten (stel!) 95% tevreden. Daarmee meld je niets nieuws.
Geen reden om mensen die klagen ongeschoold te noemen, wat je elders hebt gedaan. De pot . . .
Neem van mij aan, dat het (in mijn geval) niet om slechts een klachtje gaat, en dat UPC inmiddels via het hoofdkantoor alles in het werk stelt het product te leveren dat geleverd behoort te worden. Maar kennelijk zit er iets binnen UPC dat belemmert dat er op een positieve manier met (terechte) klachten om wordt gegaan. Dat maakt mensen machteloos, en leidt ertoe dat mensen hun recht elders gaan zoeken.
Een forum is een eerste stap om te kijken of je langs de weg van 'we helpen elkaar' tot een simpele en adequate oplossing kunt komen; uiteindelijk is er pas zoiets als rechtsbijstand (als je geen andere keuze hebt, omdat er geen concurentieis, zoals in ons postcodegebied) of opzegging en een andere partij contracteren (geen optie in grote delen van het land buiten de randstad).
Zo, en niet anders, zit de wereld in elkaar, bespaar me dus je simplificaties!
Re: tevreden UPC klant
Goed lezen a.u.b. Ik heb niet iedereen die klaagt ongeschoold genoemt. Ik heb verwezen naar alle taal fouten. Als een fout meerdere keren in een zin voorkomt en als een hele zin-opbouw verkeert is noem ik het een taal fout, geen type fout. Of iets compleet verkeerd benoemen.Geen reden om mensen die klagen ongeschoold te noemen, wat je elders hebt gedaan. De pot . . .
Meer voorbeelden?Maar waarschijnlijk ga je wel naar het Anna-Frankhuis.of dodeherdekking. Volg je het nog ?
Re: tevreden UPC klant
Sja,
Is het nou VERKEERT of VERKEERD?
Is het nou VERKEERT of VERKEERD?
Re: tevreden UPC klant
verkeerd. En gelukkig bewijst dit mijn punt:
In dit geval was het dus een typoAls een fout meerdere keren in een zin voorkomt
Re: tevreden UPC klant
Mag ik je helpen herinneren aan deze?
Toen ik UPC internet 1 dag werkte het niet?
Niets dan lof Very Happy?
Nooit geen?
Mijn punt dus ook
Het al wel?Het al wel aan mij liggen maar ik heb al vanaf het begin UPC internet en nog nooit problemen gehad.
Toen ik UPC internet 1 dag werkte het niet. De helpdesk heeft alles uit-
gezocht. Echt twee uur met zowel een helpdesk medewerker als met zijn baas, en NIET in de wacht maar daadwerkelijk), en mijn internet weer aan het werk heholpen ( bleek een hacker illegaal gebruik te maken van mijn IP adres). Niets dan lof Very Happy . Daarna zowel technisch als financieel nooit geen problemen gehad.
Toen ik UPC internet 1 dag werkte het niet?
Niets dan lof Very Happy?
Nooit geen?
Mijn punt dus ook