LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tel nr Lycos Europe

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Boze lycos klant
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2006 14:37

Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Boze lycos klant »

Aangezien Lycos niet echt / echt niet bereikbaar is, hier even hun regeliere telefoonnummers:

Start een campagne om Lycos van hun slechte service te doordringen:

tel: 0049524171050 (mevr Kruse, Du, ENG))
tel: 004952418071000 (ook Nl's)

bgg 004952418071000 (laten doorverbinden met Lycos)

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Jonjo »

Bel zelf even, ik heb met lycos niets te maken.

Boze lycos klant
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2006 14:37

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Boze lycos klant »

Beste jojo,

je hebt gelijk. Mijn bericht is alleen voor mensen die problemen ondervinden met Lycos en die tegen € 0,15 per minuut een uur in de wacht hangen. Dan is een telefoontje naar Dutsland goedkoper.
Wilde je niet boos maken.

Adrianda
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 feb 2006 11:07

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Adrianda »

Ik heb zelfs nog het mobiele nummer van F. de S. Wanneer ik dat bel, word ik weggeklikt. Bel ik terug en spreek ik de voicemail in, wordt er ook niets mee gedaan. Tel. wordt in Duitsland niet opgenomen, op email wordt niet gereageerd. Ik heb advocaat ingeschakeld maar die kan weinig doen. Lycos zit n.l. in Duitsland en een kort geding om mijn domeinnaam terug te krijgen komt op 2 a 3000 euro! Wie weet raad?

Boze lycos klant
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2006 14:37

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Boze lycos klant »

Beste Adriande,

mocht je de tel nummers willen van hoofd persdienst in Duitsland, kan ik je dat geven:

004952418071050
004952418071000

Is een vroiuw die Engels en Duits spreekt. Ik ga een aangetekende brief versturen naar:

Lycos NL BV
Antwoordnummer 1788
2000 VC Haarlem

Ze heeft gezegd dat het aankomt.

je kunt haar ook mailen op:

[email protected]

groetjes

Boze klant van Lycos

(Overigens zijn we reeds overgestapt naar andere provider)

Adrianda
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 feb 2006 11:07

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Adrianda »

Dank je wel voor de tel.nrs. Deze nrs. had ik nog niet. Vandaag weer 2 keer gebeld, voicemail ingesproken maar weer geen reactie. Mijn man heeft een email gestuurd naar Lycos-Amerika die me vandaag mailden dat we contact moeten gaan opnemen met Lycos-UK.
Mw. Kruse had mijn 1e email gekregen, ze heeft netjes de leesbevestiging aangevinkt (op 6-2) maar weet niet wat zij er verder mee gedaan heeft. Ik ga vanavond met mijn man overleggen en morgenochtend met mijn vriendin. Ik word er moedeloos van. Krijg op andere fora goed bedoelde tips, soms opruiend, maar een advocaat blijkt ook niet zaligmakend. Ben er afgelopen maandag geweest, maar ja, Lycos zit in Duitsland, wordt ook moeilijk. Kort geding kost 2 a 3000 euro. SIDN hoeft, als de rechter beslist dat je domeinnaam terug moet, de naam niet in te schrijven. Advocaat heeft voorgesteld om 2 keer per dag te bellen of te mailen. Ik heb er dagwerk aan. Morgen dus Mw. Kruse lastig vallen.

alffx
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2006 10:40

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door alffx »

Wat is er in vredesnaam aan de hand bij lycos.
Mijn domeinnaam is geregistreerd ddor een of andere idioot terwijl mijn registratie nog doorloopt tot augustus.
Aan de telefoon werd ik ook niks wijzer en ze zeiden dat ik niet de enige was.
Maar het feit dat ik niet gewaarschuwd ben en geen antwoord op mails krijg vind ik echt belachelijk. Mijn 5 gig aan data was weg hoe kan dat.
Ik heb zelfs een com domein moeten nemen om mijn website die nog steeds op mijn nldomein staat weer zichtbaar te maken en de files beschikbaar te maken voor mensen die ze nodig hebben. maar mijn mailadres ben ik kwijt en dat is echt goed vervelend.
T.D Dolezal is degende die nu mijn domein heeft en er een smspagina heeft staan.

Boze lycos klant
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2006 14:37

Re: Tel nr Lycos Europe

Ongelezen bericht door Boze lycos klant »

bovenaan staan wat telefoonnummers die je kunt bellen en wellicht mailen.

succes.

Gesloten