LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

tele2 mobiel

Ongelezen bericht door gerarda41 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door gerarda41 op 14 nov 2006 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Chef
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 nov 2005 23:10

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door Chef »

Jammer, maar toch waar. De info staat op de website van tele2mobiel. Als je goed kijkt staat er een noot bij mmsen, deze vermeldt dat mmsen naar andere providers niet mogelijk is. Concreet je kan alleen on net mmsen, dit betekent dat je alleen naar andere tele 2 gsm kan mmsen. De praktijk is dat je aan bijna niemand een mms kan versturen, ga maar na wie tele 2 in je kennissen kring heeft. Verder klopt het wel dat je bepaalde data moet downloaden cq per sms toegestuurd krijgt. Check d website van tele 2 en dan tele 2 go

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Bedankt voor je snelle reactie. Tele2Go heb ik geïnstalleerd op mijn toestel en ik kan er tot op heden niks mee. Er is mij ook verteld per telefoon,dat je niet kan e-mailen en foto's versturen en ontvangen, terwijl dat wel op de website staat.
Via andere bronnen heb ik vernomen dat ik wel mijn abonnement voortijdig kan opzeggen omdat ze niet kunnen waar maken waar ze mee adverteren.

Chef
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 nov 2005 23:10

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door Chef »

Ik weet niet of je zo snel onder het contract uit kan komen. Hiervoor zou je advies moeten inwinnen. Verder kunnen ze altijd tegenargumenten inbrengen. Zo staat op de site dat mms alleen naar andere tele 2 gebruikers werkt. Ik denk zelf dat de grote onkunde van de klantenservice (lees callcenter) een grote factor in deze is. Tele2 heeft haar klantenservice activiteiten uitbesteed aan een callcenter. Hier kunnen ze niet altijd het juiste antwoord op je vraag geven. Succes met alles.

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Klopt helemaal wat je zegt. Je krijgt ook iedere keer een ander advies, totaal verschillend van elkaar. Maar ik ga door, ik wil van dat abonnement af, zolang zij mij niet kunnen vertellen hoe ik mijn foto's kan versturen.

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door nathalie123 »

ik heb eindeijk mijn mobiel ontvangen alleen nu vertelde iemand dat hij mij een smsje heeft gestuurd maar ik heb niks ontvangen, heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad??

gerarda41
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2005 14:16

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door gerarda41 »

Hoi,

SMSjes kan ik wel ontvangen en sturen maar verder niets. Vanochtend ben ik wel gebeld door een medewerker van Tele2 en hij gaat er alles aan doen, zodat ik mijn foto's kan downloaden op mijn computer. I hope so. Ook heb ik nogmaals verteld van de verkeerde informatie op internet en dat ik daarom mijn abonnement wil opzeggen.
Hij belt mij terug. Ben erg benieuwd. :roll:

neper110
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2005 09:43

Re: tele2 mobiel

Ongelezen bericht door neper110 »

ik heb een motorola razer sinds 1-1-2006
kan van af het begin al niet smsse al tientallen keer gebeld
proberen ze het op telossen maar helaas nog steeds niet ik heb nu van de week voor het laats gebeld en duidelijk gemaakt als ik 1 maart niet kan smsse dan ga ik naar een ander en laat alles overschrijven en zie ik tele 2 wel voor de rechtbank ik vind dat ik nu wel genoeg geduld heb gehad 2 maanden en een rood oor van tele 2 bellen :twisted:

Gesloten