LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ooit iets gekocht bij funkado?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ellenleenders

Ooit iets gekocht bij funkado?

Ongelezen bericht door ellenleenders »

Hallo,

Ik heb op www.funkado.nl een kussen laten bedrukken met een foto als valentijnskado. Alles ging goed. Ze lieten me keurig weten wanneer de betaling binnen was, wanneer het de drukkerij in ging en wanneer het verzonden werd met de aankomstdatum.
14 februari: niets
15 februari: niets
16 februari: niets
18 februari: niets
19 februari: ????

Ik heb gelijk aan het einde van de dag contact opgenomen met funkado over waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg een vrouw aan de telefoon die mij vertelde dat ze niet op kantoor was ed. De volgende dag weer gerbeld. Nu kreeg ik de horen dat ik maar moest mailen. Verder moest ik mijn gegevens achterlaten zodat men mij kon terugbellen.
Ik heb in totaal 3 keer gemaild. Op de site stond dat ik een razendsnelle reactie kon verwachten. We zijn nu ruim 24 uur verder en nog steeds niets.

Ik zoek eigenlijk mensen die dit ook hebben meegemaakt met dit bedrijf en mensen die goede ervaringen hebben met funkado

Sjoerd_

Re: Ooit iets gekocht bij funkado?

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Volgens mij moet je gewoon even geduld hebben hoor. Dat ze slecht bereikbaar zijn is natuuurlijk niet zo netjes. Op de website van funkado vermelden ze een termijn van drie dagen voor ze het product opsturen.

Je lijstje is een beetje vreemd aangezien je op 17 februari al weet dat ze op 18 februari niet gaan leveren? De 19e valt op een zondag dus dan hoef je ook niet echt iets te verwachten ;)

Mocht je eind van de week nog niks hebben ontvangen dan zou ik ze een e-mail sturen en vragen het product alsnog binnen twee weken te leveren of anders je geld terug te storten.

ellenleenders

ik heb een boze mail gestuurd. Dat ik mijn geld terug eiste en anders aangifte zou doen bij de politie. Ik krijg een email terug (onderaan het bericht) met een hele boze reactie(wel beleefd gebleven). Een reactie dat je van een bedrijf niet verwacht. Verder is het heel erg raar dat ze alleen bereikbaar zijn op een 0900 nummer van maar liefst 0,65 euro per minuut. En dan krijg je te horen dat ze niet op kantoor zitten en niets na kunnen kijken. Verder als je het adres natrekt blijkt er wel een drukkerij op dat adres te zitten maar alleen een kaarten drukkerij.

Deze mail heb ik geschreven:l.s. aangezien ik van u geen bevredigend antwoord krijg betrefffende
mijn betaalde bestelling verwacht ik dat ik voor woensdag 22 februari
2006 of mijn bestelling binnen heb of dat het door mij betaalde bedrag
terug gestort is.
Indien dit niet gebeurd ben ik genootzaakt verdere stappen te ondernemen
zoals het doen van aangifte van oplichting bij de politie en het kenbaar
maken uw, in mijn ogen, dubieuze werkwijze diverse grote websites.
Groeten, E. Leenders.

Deze mail heb ik ontvangen:
Hoi,

Naar aanleiding van onderstaande mail verzoeken wij je contact op het
nemen met de politie. Wij laten ons niet door jou criminaliseren en
stellen verdere contact met jou dan ook niet op prijs.

Op verdere correspondentie zullen wij niet meer ingaan.

m.vr.gr.

team Funkado
(FK060208-14595)

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Heb je gecontroleerd of die drukkerij die op dat adres zit er niets mee te maken heeft?

Als dat klopt moet je zeker aangifte doen van oplichting.

Succes

ellenleenders

dat hebben we gecontroleerd. De drukkerij had niets met hen te maken

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Dus....................... aangifte doen, lijkt mij.

sjors79

Ongelezen bericht door sjors79 »

hoi,

Als de betreffende betaling al van je rekening afgeschreven is, dan kan je deze door de bank laten storneren toch? Als je contact opneemt met je eigen bank en vertelt dat er ten onrechte een geldbedrag van je rekening afgeschreven is dan kunnen ze dat voor je terugvorderen. Ik hoop voor je dat je dat in ieder geval nog kunt doen. En ik zou ook aangifte doen van dit malafiede bedrijf. Dit is geen goede reclame en zeker een domper voor je valentijnsverassing...

groetjes joyce suc6

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Dat werkt enkel bij automatische incasso en tot maximaal 30 dagen na afschrijving.

Gesloten