LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sponsor Bingo Loterij met Henny Huisman

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jandoedel
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2006 16:37

Sponsor Bingo Loterij met Henny Huisman

Ongelezen bericht door jandoedel »

Vandaag in mijn brievenbus: een foldertje van Henny Huisman, Hij zegt: "ik geef elk uur een LCD-TV weg! 24 uur per dag voor 100 dagen lang.

Het is van de Sponsor Bingo Loterij, maar goed Henny doet er ook mee, dus het zal allemaal wel kloppen toch? Je krijgt er zelfs 6 krasbare vlakjes bij met misschien wel de winnende nummers! Je hoeft alleen maar te bellen naar een 0800-nummer. Ik denk: "eindelijk eens een ECHTE aanbieding!" Je krijgt er zoveel in de brievenbus, ben dus ook al lang miljonair! (helaas alleen volgens deze slimme aanbieders, zeg oplichters).

Dus ik ijverig aan het krassen en met volle moed bellen naar Henny zijn 0800-nummer. Wat denk je? Na het intioetsen van het eerste nummer, zegt de stem: "Helaas, dit is geen winnend nummer, toets uw tweede keuze in". Ik toets het tweede nummer die ik heb gekrast..... Volgens mij heb ik BINGO!!! In plaats dat de stem zegt dat dit nummer ook niet goed is, vraagt de stem om mijn bank- of girorekeningnummer, dan kan de Sponsor Bingo Loterij een paar loten afschrijven!

U zult wellicht ook begrijpen, dat de moed mij toen weer in de schoenen zakte. Alhoewel men niet zei, dat het tweede nummer ook foutief was. Dus heb ik nu wel of niet die TV? Vele mensen zullen nu (lijkt mij) iets denken als: Ach, laat ik het maar eens proberen, want volgens mij heb ik die TV gewonnen en Henny Huisman doet er ook aan mee, dus zal het wel betrouwbaar zijn.

Maar is dit ook zo???

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Sponsor Bingo Loterij met Henny Huisman

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Dat er een bekende nederlander aan mee doet zegt totaal niks over het product wat ze in hun reclame/actie aanbieden. Lees even alle kleine lettertjes goed door die in het foldertje staan. Grote kans dat daar de sleutel van dit raadsel te vinden is.

edit:
Zie ook: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37883

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Sponsor Bingo Loterij met Henny Huisman

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Jandoedel heeft gewonnen:


een dagkaart voor de Efteling, en dan met name een bezoek aan het sprookjesbos.

Gesloten