maar wat u totaal niet doet is zelf verantwoording nemen voor de door u gemaakte fouten
u heeft zich niet afgemeld en u heeft geen bewijs van het bestaan van uw huurder!
nuon heeft mijn inziens geen fouten gemaakt, alleen zijn rechten uitgevoerd
Geen verantwoording nemen. Of bedoelt u schuld bekennen?
Ik ben niet verplicht mij af te melden als ik een appartement all-in verhuur, achteraf (tja achteraf) was dat niet verstandig. En dat zal dan ook nooit meer gebeuren. Verantwoording heb ik genomen op het moment dat ik de deur heb opengemaakt en de politie erbij heb gehaald.
Een contract met een valse naam. Tja dat is op zich geen bewijs. Alle andere omstandigheden eromheen getuigen, politie onderzoek wel.
Accepteerd de NUON die. Blijkbaar niet want op die brief is afwijzend gereageerd. Ook is er geen enkel begrip voor de situatie, wat je wel zou verwachten met al die "bewijzen". Er is dus geen onomstotelijk bewijs, er is wel een combinatie van dingen die als bewijs gezien worden (niet door NUON).
Wat nu als de NUON de meter weer plaatst. Is het risico van NUON dat het geld niet geind kan worden kleiner. NEE.
Kan ik weer verder met mijn leven als de meter geplaatst is en wordt er verdere schade voorkomen. JA
Sociaal ondernemen noem je het als er niet zwart/wit gekeken word. De wereld is namelijk niet zwart/wit maar bont gekleurt.
Wat denkt u, zal ik de NUON aanprijzen. Zal mijn familie de NUON waarderen, kennissen, vrienden, collegas, lezers van dit onderwerp.
De schade door heel hard en ongenuanceerd op te treden is vele malen groter.
Ik vond het al heel eerlijk dat de NUON na het meenemen van de meter in een brief bevestigde dat er inderdaad niet gefraudeerd was aan de meter. Dat had ook anders kunnen zijn, en een pluim voor NUON voor de eerlijkheid. Was dat al niet een kleine hint dat ik de waarheid sprak. Het was eerst tenslotte ook maar een "bewering" van mijn kant.