LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telsell

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

weet niet of ik hier goed zit

maar mijn vraag is , wij heeft wel eens wat gekocht bij www.telsell.com
en zijn die producten wel zo goed als ze zeggen
ik wil namelijk de steam blaster kopen maar op tv ziet alles er heel mooi uit wie kan mij hierover meepraten :roll:

gr nikky

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: telsell

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Zou niets kunnen zeggen over de kwaliteit van hun producten maar denk dat ze vooral heel erg goed zijn in verkoop praatjes.

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

he sjoerd dat denk ik ook maar ik wilde graag ook weten of sommige er iets gekocht hebben via telsell en hun ervaring ermee :lol:

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: telsell

Ongelezen bericht door Chopper »

Sommige producten halen de braderie, zoals Quick 'n Bright (wat ook best goed werkte, helaas niet zo goed als dat beweerd wordt, mijn vriendin heeft het op een behoorlijk aantal dingen geprobeerd) en een bepaalde messenset die goed in elkaar zat bijvoorbeeld.

Helaas zit er ook een heleboel rotzooi bij, inclusief verschillende kwakzalverijen zoals de berucht biostabiel 2000. Maar ik ben van mening dat niet alle zaken echt slecht zijn. Zeker te duur voor wat het is.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: telsell

Ongelezen bericht door MLF »

In de winkels in de stad zijn de spullen veel goedkoper dan bij Tell Sell, overigens, wat ze aanbieden wordt na een tijdje weer ontkracht door hun zelf door andere produkten aan te bieden.

Zo was er ooit een trilband die je om je heen moest doen voor een beter figuur, 399 euro, in Italie exact dezelfde reclame, maar dan voor 199 euro.

Zo zie je maar.

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

oke bedankt


:D gr nikky

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: telsell

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tel Sell is volgens mij per definitie rotzooi. Het is altijd een exclusief aanbod, nergens anders te koop etc. terwijl het een paar maanden later gewoon bij de Zeeman ligt of zo.

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

heey
hoezo rotzooi? heb je ook al iets bestelt daar dan ????

gr nikky :D

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: telsell

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nee en dat zou ik nooit doen ook. Het spul wat daar aan geprezen wordt is me altijd net iets te mooi, iets te fantastisch.

Het ene moment is dit fitness apparaat je van het, maar 2 maanden later is het waardeloos en moet je echt het nieuwe apparaat X hebben of zo. Geloof jij het?

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: telsell

Ongelezen bericht door HvdB »

Er schijnen mensen in te trappen in deze praatjes anders waren ze allang niet meer op TV.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: telsell

Ongelezen bericht door caruso »

Nicky: ik zou zo'n steamblaster (of stoomreiniger) niet kopen!
Heb zelf ooit eens een stoomeend gekocht; dat ding werkt voor geen meter! En dat geldt voor de meeste producten die door tellsel worden aangeprijsd. Diverse tests hebben aangetoond dat het merendeelvan hunproducten weggegooid geld is. Niet doen dus!

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

caruso: bedankt voor het advies
:roll: gr nikky :lol:

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: telsell

Ongelezen bericht door -margriet- »

was het ook niet zo dat de tell sell producten ook bij de kijkshop te koop zijn???

Daarbij, bij "niet tevreden" kun j ehet meestal terugsturen!

Er zijn wel producten bij die handig (makkelijk) zijn. Zoals die Magic Bullet: ik heb hem voor de helft van de prijs bij de kruidvat gehaald (ander merk, maar werkt nét zo goed).

En ik moet zeggen: Ik ben tevreden ermee :)

Zoek ook eens op marktplaats of tweedehands.nl...... zát dingen van tell sell te koop :D (en dan dus inderdaad voor fiks minder als dat ze op tv vragen!) :roll:

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

ha margriet

oke bedankt :lol:

gr nicole

mama annie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2006 14:33

Re: telsell

Ongelezen bericht door mama annie »

hoi nikky
heb je de steam blaster al besteld bij tel sell?
ik heb het spotje ook gezien { kijk er eigenlijk er nooit naar} en ben ook onder de indruk van dat apparaat.
maar ik hoor ook altijd negatieven dingen over tel sell.
groetjes anne-marie

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: telsell

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik was gisteren bij de kijkshop in Amsterdam-zuidoost en daar zag ik dat er een hele vitrine was ingericht met zooi van de firma tel sell. De prijzen zijn daar veel lager dan de anbiedingen op de tv, dus wat let je.

Joopata :)

nikky100
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:54

Re: telsell

Ongelezen bericht door nikky100 »

hallo anne- marie
nee heb heb niet besteld
met wat ik allemaal hoorde durf ik dat ding niet meer te kopen
maar dat ding kost meer dan 100 euro dacht ik
en dadelijk doet hij niet wat hij moet doen,er staat wel niet goed geld terug maar bij radar is er ook een keer geweest dat mensen hun geld
niet terug kregen
eigenlijk iemand hebben die de steam blaster heeft gekocht bij telsell en ons kan vertellen of hij werkt


gr nikky :lol:

stefanoo
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2007 14:43

Re: telsell

Ongelezen bericht door stefanoo »

Mag ik iedereen die iets bij Tel Sell wil kopen het volgende advies meegeven:

Als je iets besteld bij Tel Sell schrijven zij het bedrag direct van je rekening af ongeacht of ze het kunnen leveren.

Uit eigen ervaring en het lezen van vele forums weet ik:

Regelmatig kunnen ze niet leveren en heb je maanden later nog niets. Als je dan annuleerd proberen ze de gehele zaak te traineren (problemen met bank, 30 werkdagen i.p.v. dagen) om je geld zo lang mogelijk vast te houden. Iedere poging om iets te weten te komen kost je geld, want je moet een brief sturen of wat de meesten doen het dure 0900 nummer bellen, waar ze overigens nergens de kosten van vermelden.
Uiteindelijk moeten velen hun geld terug halen via een incassobureau.

Dit lijkt volgens vele meldingen op dit en andere consumentenforums de standaard werkwijze van Tel Sell. LAAT JE NIET FOPPEN en koop het lekker in de winkel.

Gesloten