Beste mensen,
Is er iemand bekend met het merk Hofemeier. En zo ja, waar, ten opzichte van de andere merken, mag ik dit plaatsen ten aanzien van de kwaliteit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOFEMEIER
Re: HOFEMEIER
a.drie,
wat is HOFEMEIER ?
Nieuw merk stelpoten? Ladesystemen? Bladen? of net als de keukenkampioen een verzonnen naam voor een keukenmerk zoals
" STEINHAUS "
Ligt dit even iets verder toe dan krijg je absoluut hier het juiste antwoord,
wat is HOFEMEIER ?
Nieuw merk stelpoten? Ladesystemen? Bladen? of net als de keukenkampioen een verzonnen naam voor een keukenmerk zoals
" STEINHAUS "
Ligt dit even iets verder toe dan krijg je absoluut hier het juiste antwoord,
Oke Mar53,
Wij zijn ons aan het orienteren voor een keuken uit het middensegement. Nieuw huis gekocht waarbij Alno als keukenleverancier is aangewezen. Hier hoeft natuurlijk geen gebruik van gemaakt te worden. Nu zijn wij bij een eenmanszaak geweest die een viertal merken verkoopt, waaronder Leicht, Hofemeier, Habematt en Wellmann.
Nu spreekt zowel de informatie uit de folder alswel op www.hofemeier.de mij erg aan.
Omdat we hier op het forum niets kunnen vinden v.w.b. dit merk, deze vraag. Ook via google vinden we er niet veel over.
Dus iedereen die mij iets meer kan vertellen over dit merk, graag.
Bedankt.
Wij zijn ons aan het orienteren voor een keuken uit het middensegement. Nieuw huis gekocht waarbij Alno als keukenleverancier is aangewezen. Hier hoeft natuurlijk geen gebruik van gemaakt te worden. Nu zijn wij bij een eenmanszaak geweest die een viertal merken verkoopt, waaronder Leicht, Hofemeier, Habematt en Wellmann.
Nu spreekt zowel de informatie uit de folder alswel op www.hofemeier.de mij erg aan.
Omdat we hier op het forum niets kunnen vinden v.w.b. dit merk, deze vraag. Ook via google vinden we er niet veel over.
Dus iedereen die mij iets meer kan vertellen over dit merk, graag.
Bedankt.
Mar53 heeft blijkbaar niet zo heel veel kennis van keukens buiten zijn eigen wereld.
Hofemeier is een kleinere Duitse fabrikant (onderdeel van de Horstmann groep).
Zij bewegen zich in het middensegment van de keukenmarkt.
En zo als ze zelf schrijven :
Dit is onze keukenfilosofie
En wel sinds 1961 toen Wilhelm en Werner Hofemeier het familiebedrijf in het Westfaalse Bünde starten.
Sinds die tijd is het bedrijf kompleet gemoderniseerd, de productie geautomatiseerd en het volume meervoudig toegenomen. Maar we houden nog steeds het hoofd erbij wat werkelijk belangrijk is: voor u verder denken. Als voorbeeld geldt het altijd actualiseren van onze modellen en typen. Daarmee kunt u de eisen van de tijd ontspannen tegemoet zien.
Wij adviseren u graag. Samen met onze handelspartners verwezenlijken wij voor u de individuele keuken. U zult zien: alleen al het plannen geeft plezier. Wat daar allemaal mogelijk is…
De website vindt u via : http://www.keukenfabrikant.nl
Mr.P
Hofemeier is een kleinere Duitse fabrikant (onderdeel van de Horstmann groep).
Zij bewegen zich in het middensegment van de keukenmarkt.
En zo als ze zelf schrijven :
Dit is onze keukenfilosofie
En wel sinds 1961 toen Wilhelm en Werner Hofemeier het familiebedrijf in het Westfaalse Bünde starten.
Sinds die tijd is het bedrijf kompleet gemoderniseerd, de productie geautomatiseerd en het volume meervoudig toegenomen. Maar we houden nog steeds het hoofd erbij wat werkelijk belangrijk is: voor u verder denken. Als voorbeeld geldt het altijd actualiseren van onze modellen en typen. Daarmee kunt u de eisen van de tijd ontspannen tegemoet zien.
Wij adviseren u graag. Samen met onze handelspartners verwezenlijken wij voor u de individuele keuken. U zult zien: alleen al het plannen geeft plezier. Wat daar allemaal mogelijk is…
De website vindt u via : http://www.keukenfabrikant.nl
Mr.P
Hofemeier is zeker een zeer goede keuken, niet super bekend maar zeker een aanrader!
Hallo,
Kan iemand mij iets over de kwaliteit van Hofemeier vertellen in verhouding tot Nolte?
De MHK dealer uit Raamsdonksveer (heeft iemand hier ervaring mee) voert deze 2 merken.
Erik
Kan iemand mij iets over de kwaliteit van Hofemeier vertellen in verhouding tot Nolte?
De MHK dealer uit Raamsdonksveer (heeft iemand hier ervaring mee) voert deze 2 merken.
Erik
Mijn ervaringen met beide fabrikanten zijn goed.
Nolte biedt wel meer mogelijkheden.
Qua eventuele naleveringen vind ik dat Nolte daar een puntje meer krijgt.
Nolte is een bijzonder grote Duitse fabrikant, daarbij is Hofemeier een dwergje (niet verkeerd opvatten).
Ik denk dat de frontkeuze uiteindelijk de keuze zal bepalen.
Succes.
Mr.P.
Nolte biedt wel meer mogelijkheden.
Qua eventuele naleveringen vind ik dat Nolte daar een puntje meer krijgt.
Nolte is een bijzonder grote Duitse fabrikant, daarbij is Hofemeier een dwergje (niet verkeerd opvatten).
Ik denk dat de frontkeuze uiteindelijk de keuze zal bepalen.
Succes.
Mr.P.