LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Worden we nou belazerd of niet?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door bot321 »

Zie ze nog staan Balkenende en Zalm we hebben
het voor elkaar Nederland betaald een miliard euro
minder aan de EU.Heel Nederland blij.
Wat lees ik vanmorgen.
Nederland krijgt een miliard euro minder subsidie!
Nou zo lust ik er nog wel een paar.
Zouden Balkenende en Zalm dat vergeten te zeggen
zijn?Best mogelijk hoor ik vergeet ook wel eens wat.
Nee hoe langer we bij de Euro blijven en hoe meer
landen erbij komen hoe slechter het in Nederland gaat.
Wil graag weten of ik het verkeerd zie en waarom?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het getuigt inderdaad wel van een grenzeloze naiviteit om te denken dat we nog steeds evenveel subsidie krijgen als we er minder in steken. het moet toch ergens vandaan komen......

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door sprokkel »

bot321.
Je hebt gelijk door dit niet te vertellen strooit men zand in de ogen van de bevolking.
En dan heeft dit kabinet nog het lef om te praten over normen en waarden, als het niet zo beschamend was, zou men er nog om kunnen lachen, maar dat vergaat je onderhand wel met dit kabinet.
Hun motto is, wie het het langst volhoud met liegen en bedriegen zit de rit uit.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door bot321 »

Het is zelfs zo dat we in 2007 een
MILJARD minder betalen en twee
miljard minder subsidie krijgen.
Wat ik vreemd vind er wordt zoveel geklaagd
over deze regering maar hierover hoor je niks.
Maar volgens achmed en Dilbert ben ik dom
stupide en naief.Hiermee bedoelen ze eigenlijk
dat ze slimmer zijn als dat ik ben.
Ergens geloof ik eerder dat hun ogen open
gingen na het lezen van dat bericht.
Maar neem maar van mij aan dat die twee miljard
weer op onze ruggen terecht komt.
Maar achmed en Dilbert troost je die domme Bot
haalt Radar uit zijn favorieten want ik hoor niet
thuis op deze forum hebben jullie ook geen last
meer van mij.Groetjes.(je lijkt wel een Nederlander achmed.)

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door sprokkel »

bot321,
Gewoon op het forum blijven hoor, ik krijg ook vaak van die botte reacties, maar als je dan met bewijzen komt, reageerd men niet meer of baggetaliseert men je bericht.
Ik ga gewoon door met posten, als ik vind dat men belazerd wordt, daar is dit forum namelijk voor.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Henrice »

Goed verhaal deze topic.
Het leuke is dat de subsidie ondermeer gebruikt werd voor integratie doeleinden.Taalcurcussen enzo

Nederlands krijgt iedereen op dit forum helemaal gratis.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door G7 »

He Bot321. Je laat je eigen toch niet wegjagen van dit forum?

Wij willen jou mening wel horen hoor hier op dit forum. Het is voor iedereen. Niet alleen voor die
betweters.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door S. »

Bot, misschien moet je alles wat meer relativeren.
Ik denk dat niemand het echt kwaad bedoelt. Wanneer je de persoon die nogal sterke uitspraken doet in levende lijve voor je hebt zitten, dan komt alles heel anders over.

Wanneer die uitspraak over 1 milliard of1 miljard dan vergezeld zou gaan met een knipoog of een joviale klap op de rug dan zou je het geheel anders opvatten, denk ik zo.

De bijdragen gewoon beoordelen voor wat het zijn: geschreven berichten waarbij je geen gezichtsuitdrukkingen kunt zien.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hee Bot.
K denk te weten dat u stiekum toch kijkt/leest.
Blijf bij ons ,uw humor en advies is alhier zeer gewenst.

Tim

mtvt
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 feb 2006 14:32

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door mtvt »

Hallo.
Na aanleiding van het bericht dat Nederland 2 miljard euro minder terug krijgt geef ik mijn mening hier over.

Dus word het verschil dus afdragen en ontvangen 1 miljard groter, wat ik vind dat er een spelletje gespeeld is,
n.l. wij als Ned. regering hebben nu al moeilijkheden in verband de lidmaatschap van de E.U. ,
zie de E.U. grondwet uitkomst, dus moeten wij eens laten zien dat we ook wel voor vol worden aangezien.

Dus laten wij nu ook eens met een succesje komen van wij willen het verschil miljard verkleinen dus geef ons nu aan ons toe.

Dus kunnen jullie dat later met de subsidie het wel weer recht zetten ,en kunnen wij weer hoog van de toren plaatsen (zie we kunnen ook wel wat voor elkaar krijjgen.)

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Henrice »

Nederland heeft jarenlang een relatief hoog bedrag afgedragen aan de E.U.Eerst was daar het verwijt aan Balkenende dat hij te laf was om in Brussel dit bedrag omlaag te krijgen.Uiteindelijk heeft die er een miljard af gekregen en Brussel compenseerd dit gewoon weer door minder subsidie te geven.

Een discussie over de zin van de subsidies en het doel waarvoor het nodig is zou wel interessant zijn.Helaas gaat het weer in de richting van het obsessieve afkraken van deze regering.

Melkert en Pronk hebben jaren geleden oneigenlijk gebruik gemaakt van deze subsidie door Brussel voor te liegen over het gebruik van de subsidie en dat heeft Nederland een hoop geld gekost.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door sprokkel »

Henrice,
Melkert en Pronk hebben jaren geleden oneigenlijk gebruik gemaakt van deze subsidie door Brussel voor te liegen over het gebruik van de subsidie en dat heeft Nederland een hoop geld gekost.
Waar kan ik dit ergens lezen, lijkt me wel boeiend om te lezen wie de echte leugenaars zijn.

Loempiavouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 dec 2005 13:51

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Loempiavouwer »

De ESF kwestie gaat het over, typ ESF Melkert in en je krijgt het door jou gevraagde artikel. Waarvoor Melkert overigens terecht is voor vrijgepleit

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Henrice »

Er staat me ook nog iets bij over een vergassingscentrale die met subsidiegeld is neergezet.Als ik me niet vergis ging het er om dat Melkert bepaalde ARBO regels aan zijn laars lapten en daarmee mensen in gevaar heeft gebracht.Als hij deze arbeidsomstandigheden had verneld had de subsidie nooit toegekend geweest.

Hou me ten goede.Wie het echt weet inzake deze mag het zeggen.

Ik ben alleen van mening dat de kritiek op deze regering , ongeacht hoe ik er zelf over denk of wat de waarheid dan ook wezen mag , meer op een spokenjacht begint te lijken.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Worden we nou belazerd of niet?

Ongelezen bericht door Inter »

We laten ons lekker weer belazeren .
Blair uit de UK en al die andere landen waar we voor betalen lachen zich rot.
Gek he dat we tegen de grondwet waren.
De geldverspilling in Brussel en ook Straatburg (heen en weer) gaat nog steeds gewoon door.


Maar één voordeel als Re-integratiebureau Agens nog geld krijgt uit Brussel dan komt het toch nog goed.
Ja , zo gaat de werkeloosheid wel omlaag.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ja iedereen is weer bezig of het nu nut heeft of niet het maak toch niet uit.

Gesloten